abonnement Unibet Coolblue
pi_205057948
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2022 15:54 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Volgens mij de meeste mensen in dit topic niet. Maar als ik op mijn Facebook kijk heeft iedereen er eentje :D

Ik moet er zelf niet aan denken ik wil juist een zwembad om af te koelen. Anders ga ik wel gewoon in bad.
Ik wil(de) er wel eentje. Maar met katten lijkt me opblaas niet echt handig.
En mezelf kennende lig ik er dan twee keer in en de rest van de tijd is het teveel gedoe hem te vullen/verwarmen etc. Daarnaast zou hij nu toch worden volgescheten door de roeken :')

Ik ga van tijd tot tijd wel uitgebreid in bad liggen met het raampje open. Ook buitenluchtgevoel *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205057956
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2022 15:58 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Buiten? Dat lijkt me vrij lastig :+
Kan prima! Alleen koelt het dan niet echt hard af :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205057971
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2022 15:59 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ik wil(de) er wel eentje. Maar met katten lijkt me opblaas niet echt handig.
En mezelf kennende lig ik er dan twee keer in en de rest van de tijd is het teveel gedoe hem te vullen/verwarmen etc. Daarnaast zou hij nu toch worden volgescheten door de roeken :')

Ik ga van tijd tot tijd wel uitgebreid in bad liggen met het raampje open. Ook buitenluchtgevoel *O*
Dat doet mij aan vroeger denken. Katten en opblaasbadjes zijn inderdaad niet de beste combi :D

quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2022 16:00 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Kan prima! Alleen koelt het dan niet echt hard af :P
True
pi_205057976
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2022 16:00 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Kan prima! Alleen koelt het dan niet echt hard af :P
Ik heb wel het plan om op het balkon een ventilator neer te zetten wanneer het bloedheet is. Onder de parasol en dan ventilator aan zal het best uit te houden zijn.
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 15 juni 2022 @ 16:30:45 #255
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205058086
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2022 15:58 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Buiten? Dat lijkt me vrij lastig :+
Er systemen om buiten te koelen, bv in de VS wordt dat gedaan is stadions. Er wordt dan (steriel) water verneveld in de lucht, dat verdampt en de temperatuur daalt dan een paar graden. Is vooral in Woestijnstaten waar de luchtvochtigheid laag en de Temp hoog een goed bruikbare methode.
pi_205058098
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2022 16:30 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Er systemen om buiten te koelen, bv in de VS wordt dat gedaan is stadions. Er wordt dan (steriel) water verneveld in de lucht, dat verdampt en de temperatuur daalt dan een paar graden. Is vooral in Woestijnstaten waar de luchtvochtigheid laag en de Temp hoog een goed bruikbare methode.
Hoe is 't met de harige hippie?
pi_205058108
quote:
2s.gif Op woensdag 15 juni 2022 15:56 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ik woon achter een basisschool in een volksbuurt *O*

;(
-O-

Zoon F kon met zijn soc huurhuis nog kiezen tussen nr 4 en 14.
4 is t/o speeltuin. Leek hem eerst leuk voor de kinderen.
Toch 14 gekozen en nu is is BLIJ, want die mensen van het rijtje bij 4 hebben best veel herrie ervan.
  woensdag 15 juni 2022 @ 16:41:10 #258
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205058141
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2022 16:33 schreef Blues het volgende:

[..]
Hoe is 't met de harige hippie?
Meneer de Hont gaat het eigenlijk goed, hij slaapt veel, drinkt en doet zijn behoefte, heeft lekkere honger en wil met de hand gevoerd worden, brokje voor brokje, niet zijn normale brokken van VetConcept, nee, meneer de Hont wil Frolic en gedroogde eenden en kippenborst, gedroogde Zalm etc.
pi_205058150
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2022 16:41 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Meneer de Hont gaat het eigenlijk goed, hij slaapt veel, drinkt en doet zijn behoefte, heeft lekkere honger en wil met de hand gevoerd worden, brokje voor brokje, niet zijn normale brokken van VetConcept, nee, meneer de Hont wil Frolic en gedroogde eenden en kippenborst, gedroogde Zalm etc.
Zo hoort het. Ziek, dan wil je dat je personeel er voor je is en je lekkere dingen voert
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 15 juni 2022 @ 16:49:03 #260
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205058184
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2022 16:43 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Zo hoort het. Ziek, dan wil je dat je personeel er voor je is en je lekkere dingen voert
Ik ben ook van mening dat het geen honden zijn, maar katten met een hondenkostuum aan
pi_205058353
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2022 15:51 schreef Blues het volgende:

[..]
??
Ken je de uitdrukking niet? Niemand?
Correctie: het is beddeNplank: Als de baby 9 maanden na het huwelijk is geboren.
Bron: https://www.ensie.nl/woor(...)lgebruik/beddenplank

Vandaag een keukenman op bezoek. Gemeten en gedaan.
Hij heeft een model dat past. Zelfs leverbaar op korte termijn.
Hij en wij geloven het pas bij levering. O-)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_205058363
Ik zat vanochtend om 10.00 al huilend in m'n werkkamer. Zo'n dag is het. Alles gaat mis en ik heb nu eindelijk een soort van oplossing maar die werkt ook maar half waardoor ik in de afgelopen anderhalf uur al vier keer hetzelfde nog een keer heb moeten doen omdat het programma iets toch niet had opgeslagen/kon openen. Maar vandaag moet het eindbestand naar de statisticus, dus ik kan er ook niet mee stoppen. Als m'n programma's gewoon hadden gewerkt zoals het hoort was ik rond 12u al klaar geweest. Ik huil nog even verder achter de laptop :W
pi_205058396
Met krijsende kinderen + vriendjes in zwembad 4 x 2 in de achtertuin, ben ik naar de moeders gelopen.
Die hoorden het niet meer.
Nu wordt er beter opgelet.
De kleinkinderen hier en daar: bij ene oma: kinderen zijn Zennnnn en andere oma stuurt naar binnen tot kind is uitgekrijst.
pi_205058406
Fijn van hond Bovenwater. Nog even lab afwachten dus.

Ach Vlinder toch. -O-
  woensdag 15 juni 2022 @ 17:22:16 #265
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205058422
Ja, ben benieuwd wat het lab zegt
pi_205058433
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2022 17:11 schreef AnneX het volgende:

Ken je de uitdrukking niet? Niemand?
Correctie: het is beddeNplank: Als de baby 9 maanden na het huwelijk is geboren.
Bron: https://www.ensie.nl/woor(...)lgebruik/beddenplank

Ah😀 nee nooit van gehoord.
We hadden dit als zijn familie zijnde ook wel verwacht, als je streng christen bent allebei.
pi_205058447
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2022 17:14 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik zat vanochtend om 10.00 al huilend in m'n werkkamer. Zo'n dag is het. Alles gaat mis en ik heb nu eindelijk een soort van oplossing maar die werkt ook maar half waardoor ik in de afgelopen anderhalf uur al vier keer hetzelfde nog een keer heb moeten doen omdat het programma iets toch niet had opgeslagen/kon openen. Maar vandaag moet het eindbestand naar de statisticus, dus ik kan er ook niet mee stoppen. Als m'n programma's gewoon hadden gewerkt zoals het hoort was ik rond 12u al klaar geweest. Ik huil nog even verder achter de laptop :W
Heel frustrerend. Naar buiten jij voor een korte wandeling. Echt, doet wonderen *O*
pi_205058453
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2022 17:23 schreef Blues het volgende:

[..]
Ah😀 nee nooit van gehoord.
We hadden dit als zijn familie zijnde ook wel verwacht, als je streng christen bent allebei.
Hoe gaat het met de fb excursies?
pi_205058511
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2022 17:25 schreef AnneX het volgende:

Hoe gaat het met de fb excursies?
Loopt nog niet storm met aanmeldingen.
Worden wel volop geliked. We moeten er denk ik voor zorgen dat ze af en toe een schopje krijgen omdat ze in ‘ uitgelicht’ staan en niet zo vaak te zien zijn in je tijdlijn. Idereen heeft dat ook anders ingesteld.
pi_205058704
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2022 17:11 schreef AnneX het volgende:

[..]
Ken je de uitdrukking niet? Niemand?
Correctie: het is beddeNplank: Als de baby 9 maanden na het huwelijk is geboren.
Bron: https://www.ensie.nl/woor(...)lgebruik/beddenplank

Vandaag een keukenman op bezoek. Gemeten en gedaan.
Hij heeft een model dat past. Zelfs leverbaar op korte termijn.
Hij en wij geloven het pas bij levering. O-)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken de uitdrukking ook, en ik ben ook "recht van de beddenplank".
We have far more in common than that which devides us..
pi_205058794
Och @vlindertje89 toch. Wat @Blues zegt, even wandelen, misschien wat lekkers (extra lekkers) eten bestellen. Als je thuis bent even onder de douche voor nog meer afleiding en dan nog even verder.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator woensdag 15 juni 2022 @ 18:15:07 #272
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205058810
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2022 18:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Och @:vlindertje89 toch. Wat @:Blues zegt, even wandelen, misschien wat lekkers (extra lekkers) eten bestellen. Als je thuis bent even onder de douche voor nog meer afleiding en dan nog even verder.
Hoezo, nog even verder? Als het toch allemaal zo kut is, het gewoon prima vinden voor vandaag :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_205058835
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2022 17:14 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik zat vanochtend om 10.00 al huilend in m'n werkkamer. Zo'n dag is het. Alles gaat mis en ik heb nu eindelijk een soort van oplossing maar die werkt ook maar half waardoor ik in de afgelopen anderhalf uur al vier keer hetzelfde nog een keer heb moeten doen omdat het programma iets toch niet had opgeslagen/kon openen. Maar vandaag moet het eindbestand naar de statisticus, dus ik kan er ook niet mee stoppen. Als m'n programma's gewoon hadden gewerkt zoals het hoort was ik rond 12u al klaar geweest. Ik huil nog even verder achter de laptop :W
-O-

Hopelijk morgen een betere dag :*
pi_205058950
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2022 17:11 schreef AnneX het volgende:

[..]
Ken je de uitdrukking niet? Niemand?
Correctie: het is beddeNplank: Als de baby 9 maanden na het huwelijk is geboren.
Bron: https://www.ensie.nl/woor(...)lgebruik/beddenplank

Vandaag een keukenman op bezoek. Gemeten en gedaan.
Hij heeft een model dat past. Zelfs leverbaar op korte termijn.
Hij en wij geloven het pas bij levering. O-)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken die uitdrukking ook niet. Maar ik vind hem wel heel mooi _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205058977
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2022 17:14 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik zat vanochtend om 10.00 al huilend in m'n werkkamer. Zo'n dag is het. Alles gaat mis en ik heb nu eindelijk een soort van oplossing maar die werkt ook maar half waardoor ik in de afgelopen anderhalf uur al vier keer hetzelfde nog een keer heb moeten doen omdat het programma iets toch niet had opgeslagen/kon openen. Maar vandaag moet het eindbestand naar de statisticus, dus ik kan er ook niet mee stoppen. Als m'n programma's gewoon hadden gewerkt zoals het hoort was ik rond 12u al klaar geweest. Ik huil nog even verder achter de laptop :W
Niet tof dat je je zo gefrustreerd voelt. De hele situatie klinkt ook zwaar kut. Hopelijk lukt het nu wel snel. Ga je iets leuks/ontspannends doen vanavond? :*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')