Als UK het weer is, dan ligt het niet aan Sam kan ik mij voorstellen. Weinig budget er in gestopt, of een principekwestie van de BBC? Buiten Roemenië, kan ik mij indenken dat de rest gewoon (vocaal) niet best was.quote:Op maandag 13 juni 2022 20:12 schreef Cee het volgende:
Laten we raden welke landen hun LoT niet laten zien. Ik denk:
UK
Italië
Roemenië
Cyprus
Oostenrijk
Zweden zou denk ik ook weinig verschillen met Turijn & Melodifestivalenquote:Op maandag 13 juni 2022 20:12 schreef Cee het volgende:
UK
Italië
Roemenië
Cyprus
Oostenrijk
Nice onequote:Op maandag 13 juni 2022 20:30 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Maar hoezo denk je hola mi nee nee nee?
Oh dan zie ik Azerbaijan daar ook nog wel voor aanquote:Op maandag 13 juni 2022 20:44 schreef Meridiaan het volgende:
Op Reddit lees ik dat het een vorm van protest kan zijn van Roemenië om die LOT niet te laten zien.
Ik denk niet dat de EBU daar van schrikt.
Ik denk Hola mi nee omdat de Roemeense omroep vrij boos is op de EBU en ze het daarom misschien niet vrij willen geven. Pure gok.quote:Op maandag 13 juni 2022 20:30 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Als UK het weer is, dan ligt het niet aan Sam kan ik mij voorstellen. Weinig budget er in gestopt, of een principekwestie van de BBC? Buiten Roemenië, kan ik mij indenken dat de rest gewoon (vocaal) niet best was.
Maar hoezo denk je hola mi nee nee nee?
De enige die ze daar mee hebben zijn de fans, maar goed.quote:Op maandag 13 juni 2022 21:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk Hola mi nee omdat de Roemeense omroep vrij boos is op de EBU en ze het daarom misschien niet vrij willen geven. Pure gok.
In die Twitter teaser zien we wel Oostenrijk, dus ik denk dat die er gewoon bij zit. Vals of niet vals, dat is nu de vraagquote:Op maandag 13 juni 2022 20:12 schreef Cee het volgende:
UK
Italië
Roemenië
Cyprus
Oostenrijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |