Was gruwelijk.quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:09 schreef Felagund het volgende:
Jan Slagter als Sinterklaas had ik helemaal gemist.
Niet?quote:Op zondag 11 december 2022 15:31 schreef DJ11 het volgende:
Ik vind de Hans van Breukelen-act trouwens ook erg grappig. Het is trouwens wel duidelijk dat die beelden van Hans er gewoon in worden gemonteerd. Die man komt echt niet elke week naar de studio om 1 minuut piano te spelen.
Nee. Ik vind dit seizoen tot nu toe ook duidelijk minder sterk dan gebruikelijk.quote:Op zondag 11 december 2022 17:19 schreef Guppy het volgende:
Ben ik de enige die deze reeks iets "minder" vind?
Mee eens. Vooral deze aflevering dan. Heel zo'n afscheidslied had voor mij niet gehoeven als ze eerst (terecht) kritisch zijn op het WK.quote:Op zondag 11 december 2022 17:19 schreef Guppy het volgende:
Ben ik de enige die deze reeks iets "minder" vind?nog steeds goed en scherp hoor, maar er zit wel heel veel voetbal in, voor een toernooi wat we zogenaamd boycotten.
Hopelijk is dat volgende week eindelijk wat minder
Dat had ikjuist met vorig seizoen (wel ook nog steeds leuk). In dit seizoen vooral sterke liedjes vind ik.Achter de schermen, asiel, nummer over van Gaal en vond dat kattenracen (met mempoes Depay) ook geweldigquote:Op zondag 11 december 2022 17:43 schreef thabit het volgende:
[..]
Nee. Ik vind dit seizoen tot nu toe ook duidelijk minder sterk dan gebruikelijk.
Het is een studentenorkest en -koor.quote:Op zondag 11 december 2022 21:41 schreef RipCity het volgende:
Misschien gewoon geen bestaansrecht voor zo’n dodelijk saai koor. Hoeven we de subsidie niet aan te vergooien.
Vanuit de universiteit krijgen verenigingen allerhande subsidies. Als je publiek liever naar voetbal kijkt dan naar jou, moet je misschien bij jezelf te rade gaan of mensen wel echt op je zitten te wachten. Ik ken best veel mensen die naar Volbeat zijn geweest vrijdag, maar heb geen enkel TicketSwap linkje gezien op Facebook. Of kaartjes te koop gezien op FBquote:Op maandag 12 december 2022 01:52 schreef svann het volgende:
[..]
Het is een studentenorkest en -koor.
Misschien krijgen ze wel helemaal geen subsidie en betalen ze contributie.
Zal mijn neef eens vragen.
Je kan ook overdrijven. Bijna alles in ons land legt het af tegen een kwartfinale van Oranje. Dat is ook geen schande.quote:Op maandag 12 december 2022 07:25 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Vanuit de universiteit krijgen verenigingen allerhande subsidies. Als je publiek liever naar voetbal kijkt dan naar jou, moet je misschien bij jezelf te rade gaan of mensen wel echt op je zitten te wachten. Ik ken best veel mensen die naar Volbeat zijn geweest vrijdag, maar heb geen enkel TicketSwap linkje gezien op Facebook. Of kaartjes te koop gezien op FB
Ik ben via TicketSwap naar Volbeat geweest vrijdagquote:Op maandag 12 december 2022 09:48 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven. Bijna alles in ons land legt het af tegen een kwartfinale van Oranje. Dat is ook geen schande.
Volbeat is een slecht voorbeeld denk ik, daar gaat de doorsnee Nederlander echt niet heen.
Volbeat vergelijken met een studentenkoorquote:Op maandag 12 december 2022 07:25 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Vanuit de universiteit krijgen verenigingen allerhande subsidies. Als je publiek liever naar voetbal kijkt dan naar jou, moet je misschien bij jezelf te rade gaan of mensen wel echt op je zitten te wachten. Ik ken best veel mensen die naar Volbeat zijn geweest vrijdag, maar heb geen enkel TicketSwap linkje gezien op Facebook. Of kaartjes te koop gezien op FB
Het verbaasd mij niet dat fans van Volbeat geen fan zijn van voetbal.quote:Op maandag 12 december 2022 14:33 schreef Guppy het volgende:
[..]
Ik ben via TicketSwap naar Volbeat geweest vrijdagwant ik kan lopend naar Gelredome, houd niet van voetbal en het was gewoon een hele leuke avond
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |