Ahquote:Op zondag 4 december 2022 14:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je zag op een gegeven moment ook de goals passeren, dus ze hebben tenminste een deel pasta de wedstrijd opgenomen.
Ja, dat denk ik ook. Het grootste deel van deze tekst van het lied van Lenny Kuhr had je al ver voor de wedstrijd klaar kunnen hebben. Ik denk dat er ook een tekst achter de hand was geweest indien de wedstrijd tegen de VS verloren zou zijn gegaan.quote:Op zondag 4 december 2022 11:31 schreef Tegan het volgende:
Knap actueel inderdaad. Lijkt me dat ze flink wat extra voorbereiden voor verschillende scenario's meer zinnen/coupletten. Dat je alleen nog beetje de namen moet invullen ofzo.
Denk ik ook. Er op gelet. Vrij algemene teksten.quote:Op maandag 5 december 2022 15:17 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. Het grootste deel van deze tekst van het lied van Lenny Kuhr had je al ver voor de wedstrijd klaar kunnen hebben. Ik denk dat er ook een tekst achter de hand was geweest indien de wedstrijd tegen de VS verloren zou zijn gegaan.
Blijft toch razendknap.quote:Op maandag 5 december 2022 15:09 schreef NailQueen het volgende:
https://www.tvgids.nl/nie(...)-kuhr-hoe-troubadour
Het nummer was last minute nog aangepast. Het optreden van Lenny is later opgenomen. Met alles hadden ze maar een kwartier de tijd.
(Dit is de enige link met de hele tekst en waar je geen abonnement voor hoeft te hebben)
Als de "Friese kneus" tegen de VS er wat ballen had doorgelaten, dan was het rijm slechte keus i.p.v. beste keus geweest.quote:Op maandag 5 december 2022 15:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Denk ik ook. Er op gelet. Vrij algemene teksten.
En dat zonder redacteurs of medewerkers af te snauwenquote:Op zondag 4 december 2022 14:03 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat moet haast wel. Wordt een paar uur van tevoren opgenomen toch? Lijkt me sterk dat je dat zo snel rond én afgemonteerd krijgt.
Wel weer erg knap. Champions League niveau zeg maar.
Volgens het AD hebben ze geschreeuwd van de stressquote:Op maandag 5 december 2022 17:52 schreef Japepk het volgende:
[..]
En dat zonder redacteurs of medewerkers af te snauwen
Zat bij Op1 een tijdje terugquote:Op zaterdag 10 december 2022 23:09 schreef Felagund het volgende:
Jan Slagter als Sinterklaas had ik helemaal gemist.
Zie ik, ga ik dadelijk even terugkijken.quote:
Eens een keer geen boomer ofzo.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |