Nee dokter zei van niet, ik moet vooral thuis mijn bovenbenen gaan trainen zegt ze.quote:
En wel gewoon luisteren naar de dokter en je niet laten overhalen door de smeekbedes van je werk of je misschien toch eventjes een ‘uurtje’ kunt komenquote:Op maandag 13 juni 2022 10:02 schreef bitterbal het volgende:
Een week niet werken. Ben doorgestuurd naar kliniek met plastische chirurgie en dermatologie
Misschien is dat straks het medicijn en krijg je rest van je leven een uitkering.quote:Op maandag 13 juni 2022 10:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja misschien is het na een week niet werken al wat beter
heb ze al gebeld :pquote:Op maandag 13 juni 2022 11:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En wel gewoon luisteren naar de dokter en je niet laten overhalen door de smeekbedes van je werk of je misschien toch eventjes een ‘uurtje’ kunt komen
ja maar das emmen amaquote:Op maandag 13 juni 2022 10:52 schreef Ama het volgende:
Hier in Emmen is standaard wachttijd ook twee a drie weken.
Ja dus is het verder buiten Emmen nog drukker in de ziekenhuizen.quote:
Goed zoquote:
een werkallergiequote:Op maandag 13 juni 2022 11:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien is dat straks het medicijn en krijg je rest van je leven een uitkering.
Tuurlijk, we zijn begaan met het wel en wee van alle inwonersquote:Op maandag 13 juni 2022 11:05 schreef Ama het volgende:
Willen jullie woensdag ook ziekenhuis live updates? Moet ook alleen maar op gesprek hoor haha.
Ja maar als ie zegt dat je je bovenbenen moet trainen, zegt ie dan niet hoe precies? Daar heb je die fysio voor.quote:Op maandag 13 juni 2022 11:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee dokter zei van niet, ik moet vooral thuis mijn bovenbenen gaan trainen zegt ze.Hmm oke. Heb ook vocht in mijn knie hè dus denk dat fysio daar sowieso niet heel veel mee kan?
oh ik heb wel oefeningen gekregen voor mijn knie.quote:Op maandag 13 juni 2022 11:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee dokter zei van niet, ik moet vooral thuis mijn bovenbenen gaan trainen zegt ze.Hmm oke. Heb ook vocht in mijn knie hè dus denk dat fysio daar sowieso niet heel veel mee kan?
quote:Op maandag 13 juni 2022 11:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn koffiebonenmaler komt vandaag ook al aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |