Oh das wel kutquote:Op maandag 13 juni 2022 09:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, zitplaatsreservering. Vrij zitten is een Nederlands dingetje
bijzondere combiquote:Op maandag 13 juni 2022 09:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mwah. Het is geen stamppot dat vind ik meer winterkost.
Heb nog kaas dus kan er wel kaas overheen doen
Nou nou dat is twee dagen terug.quote:Op maandag 13 juni 2022 09:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh sorry verkeerde account.
Hedde gij nog een plofbuik van al dat eten?
Ga je straks toch ook als ze je nu weer naar de verkeerde toe sturen?quote:Op maandag 13 juni 2022 09:31 schreef bitterbal het volgende:
Er gaat hier een tekeer in de wachtkamer man man man
Had je een afspraak met live entertainment geboekt?quote:Op maandag 13 juni 2022 09:31 schreef bitterbal het volgende:
Er gaat hier een tekeer in de wachtkamer man man man
Ja maar dat is straks pas :pquote:Op maandag 13 juni 2022 09:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je straks toch ook als ze je nu weer naar de verkeerde toe sturen?
Ja blijkbaar. 2 voorstellingen op een rijquote:Op maandag 13 juni 2022 09:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had je een afspraak met live entertainment geboekt?
Misschien waren dit de opwarmertjes en moet de hoofdact nog komenquote:Op maandag 13 juni 2022 09:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja blijkbaar. 2 voorstellingen op een rij
Nou dat eindigt dan in een shooting met panty negert ofzoquote:Op maandag 13 juni 2022 09:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien waren dit de opwarmertjes en moet de hoofdact nog komen
Panty negert had 3 assistentes weg gejaagd blijkbaarquote:Op maandag 13 juni 2022 09:36 schreef CherryLips het volgende:
Arme medewerkers daar. Hier doe je dat werk niet voor.
Gewoon wegsturen die vent.quote:Op maandag 13 juni 2022 09:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Panty negert had 3 assistentes weg gejaagd blijkbaar
Je zult daar werken en dat soort volk op maandagochtend treffen, ik zou ze serieus allemaal in laten slapenquote:Op maandag 13 juni 2022 09:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou dat eindigt dan in een shooting met panty negert ofzo
Twee dames die tegenover mij zouden zitten, zijn ergens anders gaan zitten. Als het zo blijft is het mij best verder.quote:Op maandag 13 juni 2022 09:32 schreef bitterbal het volgende:
Ja kan nog wel vragen of er wat vrij is buda?
Oké. Wel jammer. Hopelijk heb je wel mooi uitzichtquote:Op maandag 13 juni 2022 09:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Twee dames die tegenover mij zouden zitten, zijn ergens anders gaan zitten. Als het zo blijft is het mij best verder.
Wat voorn dames?quote:Op maandag 13 juni 2022 09:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Twee dames die tegenover mij zouden zitten, zijn ergens anders gaan zitten. Als het zo blijft is het mij best verder.
Oeps, verkeerde naaldje.quote:Op maandag 13 juni 2022 09:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je zult daar werken en dat soort volk op maandagochtend treffen, ik zou ze serieus allemaal in laten slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |