Tot ik een keer mijn verjaardag vierde en zij niet konden. Geen probleem, ik kreeg een kaartje en Quote: "we bellen snel voor een andere afspraak".
Je raad het al: tot op heden (nu 1 1/2 jaar geleden) nog steeds geen telefoontje.
Ik ben dan nu ook te trots om zelf te bellen, ook omdat het nu zo lang geleden is. Maar ik ben errug benieuwd naar hoe het met ze gaat!
Hoe kan je nou verklaren dat ze ineens nix meer van zich laten horen en het zomaar over is, die vriendschap. Dit, terwijl hij nog zei dat hij het begreep en niet boos was.
quote:Een kwestie van voortschrijdend inzicht. Na dat ie vertelde dat ie het begreep heeft ie ook bedacht dat het zich kan herhalen. Waarschijnlijk toen jij niks niet horen heeft hij gehoopt dat ie er zo makkelijk vanaf zou komen. En inderdaad, dat is hem kennelijk gelukt...
Hoe kan je nou verklaren dat ze ineens nix meer van zich laten horen en het zomaar over is, die vriendschap. Dit, terwijl hij nog zei dat hij het begreep en niet boos was.
Waarom niet gewoon een mailtje sturen om te vragen hoe het gaat? Ik snap dat dat best moeilijk is, maar als zij niets meer van je willen weten, dan dan zullen ze toch wel niets terug sturen. Willen zij daarentegen het contact ook weer herstellen, dan heb je misschien er weer een goede vriendschap bij (of terug).
Als niemand wat doet gebeurt er ook niets. Mischien hebben ze een hekel aan je, mischien schamen ze zich voor het niet-gepleegde telefoontje.
Je zult het helaas nooit weten want je bent te trots ( ) om te bellen...
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 12:09 schreef Miesjel het volgende:
Gewoon bellen. Soms moet je zelf even je trots inslikken en bellen. Anders gebeurt er niets. Maar dit wist je zelf eigenlijk al wel.
quote:denk jij,
Op woensdag 5 februari 2003 12:03 schreef Chub het volgende:Hoe kan je nou verklaren dat ze ineens nix meer van zich laten horen en het zomaar over is, die vriendschap. Dit, terwijl hij nog zei dat hij het begreep en niet boos was.
Maar dan nog,
Als een vriend van mij, met mijn vriendin zou zoenen, dan is een sorrie voor mij niks waard. Dan dump ik ze gelijk allebei.
quote:Zijn ze niet. In telefoongids gekeken aangezien ze net een huis hadden gekocht.
Misschien zijn ze al een half jaar uit elkaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |