SPOILER: Spoilers over de Netflix-serieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Viv op 13-06-2022 02:19:41 ]
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:46 schreef mascara-klodder het volgende:
Dit verhaal is echt al zo vaak verteld/uitgemolken.
Blijft bizar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:49 schreef Viv het volgende:
[..]Ik heb geen zin om dingen in spoiler te zetten hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neem aan dat als je in dit topic post je of net de docu hebt gezien of het verhaal al kende of allebei natuurlijk.
Ja, ontzettend bizar en zo ver van onze realiteit af.
Goddank.
Ja, geen idee hoe dat in F&S meestal gaat.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om dingen in spoiler te zetten hoor
Neem aan dat als je in dit topic post je of net de docu hebt gezien of het verhaal al kende of allebei natuurlijk.
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om dingen in spoiler te zetten hoor
Ja, ontzettend bizar en zo ver van onze realiteit af.
Goddank.
Karina in F&S / FAQ en FBquote:Op woensdag 15 juni 2022 00:06 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja, geen idee hoe dat in F&S meestal gaat.
Thanks, ik dacht al zoiets.quote:Op woensdag 15 juni 2022 13:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
[..]
Karina in F&S / FAQ en FB
Volgens de OP van de FAQ wel spoilers gebruiken. Gewoon, omdat het attent is naar andere users
Zoals ik dusquote:Op woensdag 15 juni 2022 14:10 schreef Viv het volgende:
[..]
Thanks, ik dacht al zoiets.![]()
Want ik zou het ook leuk vinden als mensen door een topic als dit op het idee komen om de desbetreffende serie te gaan kijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |