We hebben er hier zelfs een app voor tegenwoordig, kan je als het donker is mooi je zooi ergens op straat flikkeren en de volgende dag eventjes een foto ervan maken en het melden in de app, is het binnen 2 dagen wegquote:Op zondag 12 juni 2022 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja kon het volgens mij ook niet eens naar de milieustraat brengen inderdaad. Gok dat er hier iemand een melding heeft gemaakt omdat die dingen er al een jaar of 2 lagen (ze lagen niet in de weg)
Dat is wel praktisch, moet mijn schuurtje nog een keer opruimen ...quote:Op zondag 12 juni 2022 22:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We hebben er hier zelfs een app voor tegenwoordig, kan je als het donker is mooi je zooi ergens op straat flikkeren en de volgende dag eventjes een foto ervan maken en het melden in de app, is het binnen 2 dagen weg
quote:Op zondag 12 juni 2022 22:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb eens om het hoekje gekeken bij een knappe buuf die stewardess was. Zag nog net de boeing 777 in de hangar verdwijnen
Die ligt 24/7 onder een zonnebank.quote:Op zondag 12 juni 2022 22:43 schreef LTVDK het volgende:
Heb Humberto aanstaan en daar zit Jantje Smit bij, die ziet er ook uit alsof die al richting de 50 gaat
Ja die heeft een bijna donkerder kleurtje dan Humbertoquote:Op zondag 12 juni 2022 22:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die ligt 24/7 onder een zonnebank.
when you go black, you dont wanna go back?quote:Op zondag 12 juni 2022 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die heeft een bijna donkerder kleurtje dan Humberto
Fuck it, dat doe je toch niet.quote:Op zondag 12 juni 2022 22:45 schreef kwiwi het volgende:
Moet om 4:25 opstaan.. fuuuuElke keer als ik op de klok kijk zie ik weer dat er 10 minuten potentiële slaaptijd verdwenen zijn.
Ik een kwartiertje laterquote:Op zondag 12 juni 2022 22:45 schreef kwiwi het volgende:
Moet om 4:25 opstaan.. fuuuuElke keer als ik op de klok kijk zie ik weer dat er 10 minuten potentiële slaaptijd verdwenen zijn.
quote:Op zondag 12 juni 2022 22:45 schreef kwiwi het volgende:
ik uur of 3-4 laterquote:Op zondag 12 juni 2022 22:45 schreef kwiwi het volgende:
Toen ik daar werkte en ik steeds tegen dumpingen aanliep ben ik eens gaan uitzoeken hoe het hier nu precies zat met afval ophalen. En mijn conclusie was dat er idd voor heel veel dingen voor mensen zonder (grote) auto eigenlijk geen mogelijkheden zijn. En dat sommige spullen überhaupt niet ingenomen worden, laat staan opgehaald.quote:Op zondag 12 juni 2022 22:40 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb het geluk dat ik de ruimte heb om gewoon het opzij te flikkeren tot ik eens iemand kan regelen die het kan brengen naar de dump, maar ik stoor mij er mateloos aan
Hij moet weer op de treinquote:
Misschien komt de eigenaresse je straks nog wel even in slaap knuffelenquote:
Dan liever die Duitse van hierbovenquote:Op zondag 12 juni 2022 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien komt de eigenaresse je straks nog wel even in slaap knuffelen
mja, officieel wordt iets simpels als karton niet opgehaald hier bij grofvuil, of oude electronica...quote:Op zondag 12 juni 2022 22:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toen ik daar werkte en ik steeds tegen dumpingen aanliep ben ik eens gaan uitzoeken hoe het hier nu precies zat met afval ophalen. En mijn conclusie was dat er idd voor heel veel dingen voor mensen zonder (grote) auto eigenlijk geen mogelijkheden zijn. En dat sommige spullen überhaupt niet ingenomen worden, laat staan opgehaald.
Nou is dat geen excuus voor mensen die gewoon de straat/gemeenschappelijk ruimtes/ etc als vuilnisbelt gebruiken maar het helpt natuurlijk niet echt mee
quote:Op zondag 12 juni 2022 22:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan liever die Duitse van hierboven
Gewoon de vlammenwerper er opquote:Op zondag 12 juni 2022 22:53 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, officieel wordt iets simpels als karton niet opgehaald hier bij grofvuil, of oude electronica...
dus als je een keer wat meer karton hebt (zoals ik nu ivm veel nieuwe meubels) moet je dus maar ergens de boel dumpen of iemand fixen..
ik kan het er asociaal bij gooien maar gezien mn naam erop staat ga ik dat niet doen... geen zin in gezeik
en wegbrengen naar kartonbak? dan mag alles in A4 formaat gescheurd worden, amefuckinghoela dat ik dat ga doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |