Ik heb alleen de laatste nog te gaan, zo heerlijk tot nu toe!quote:Op zondag 12 juni 2022 01:33 schreef -Shii- het volgende:
Toevallig net de laatste aflevering gekeken van Stranger Things. Nu maar wachten op het vervolg.
Blijft lekker ergens hč.quote:Op zondag 12 juni 2022 01:33 schreef -Shii- het volgende:
Toevallig net de laatste aflevering gekeken van Stranger Things. Nu maar wachten op het vervolg.
Lekkere lange laatste aflevering.quote:Op zondag 12 juni 2022 01:34 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ik heb alleen de laatste nog te gaan, zo heerlijk tot nu toe!
Ja kijkt lekker weg en leuk dat die nummers uit de jaren 80 ineens weer hot zijn.quote:
Staat hij daar voor een paar honderd dollar zijn darmen en zijn leven naar buiten te zingen en op de achtergrond zijn mensen bezig met hun alledaagse dingetjes, ik kan hier intens van genieten van dit soort beeldspraak.quote:Op zondag 12 juni 2022 01:39 schreef UitStraling het volgende:
Mooi nog steeds, deze setting ergens eenzaam in de ochtend op een saaie campus of zo.
Engeland is te doen toch? Ik ben recentelijk ook gaan kijken of mn favorieten in Europa optreden, en dan gewoon ticket regelen en dan weekendje vakantie omheen bouwen. Heerlijk!quote:Op zondag 12 juni 2022 01:44 schreef -Shii- het volgende:
Ik zou hier nog eens live bij willen zijn. Helaas alleen maar in Engeland en Amerika optredens.
Ja dat is ook zo. Het is zeker te doen.quote:Op zondag 12 juni 2022 01:47 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Engeland is te doen toch? Ik ben recentelijk ook gaan kijken of mn favorieten in Europa optreden, en dan gewoon ticket regelen en dan weekendje vakantie omheen bouwen. Heerlijk!
Zullen we?quote:Op zondag 12 juni 2022 01:44 schreef -Shii- het volgende:
Ik zou hier nog eens live bij willen zijn. Helaas alleen maar in Engeland en Amerika optredens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |