* Aoibhin noteertquote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:15 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus wel leuk voor de karaoke
Die heeft inmiddels heel veel andere nummers om uit te kiezenquote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:17 schreef NailQueen het volgende:
Jammer dat Celine dit nummer nooit meer zingt
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:13 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ze heeft het in flink wat talen opgenomen maar de Finse versie ken ik nog niet @:Domnivoor
Nee joh lekker streetdance op de beat weetjetochquote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:17 schreef Sableheart het volgende:
Bij dit nummer hoort toch een romantische dans?
Wel terugkijken op de titanic maar over het esf hoor je haar nietquote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die heeft inmiddels heel veel andere nummers om uit te kiezen![]()
Maar wel jammer inderdaad. Haar internationale carrière nam hierna wel een vogelvlucht
Het ESF drijft nog welquote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:18 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wel terugkijken op de titanic maar over het esf hoor je haar niet
En wees nu eerlijk, wat is door meer mensen gezien? 1 film uit 1997 of meer dan 65 edities van een show met een miljoenenpubliek?quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:18 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wel terugkijken op de titanic maar over het esf hoor je haar niet
Daardoor hoorden we tenminste nog 1 goed nummer in die voorrondequote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:21 schreef Aoibhin het volgende:
Ik blijf het nog steeds zo zielig vinden voor Johnny dat hij in de "vakjury" van NSF 2010 zat![]()
Ja voor ons was hij een redding daarquote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:21 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Daardoor hoorden we tenminste nog 1 goed nummer in die voorronde
ongetwijfeldquote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:24 schreef BillDauterive het volgende:
Zien we Nicole & Hugo in dit filmpje dan ook terugkomen?
Ik wil dat eigenlijk als mijn eerste dans op mijn bruiloftquote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:25 schreef Sableheart het volgende:
laat me raden @:Nailqueen, je wil bardo graag op de karaoke zien?
Arme Nicole heeft alzheimerquote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:24 schreef BillDauterive het volgende:
Zien we Nicole & Hugo in dit filmpje dan ook terugkomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |