* Aoibhin noteertquote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:15 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus wel leuk voor de karaoke
Die heeft inmiddels heel veel andere nummers om uit te kiezenquote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:17 schreef NailQueen het volgende:
Jammer dat Celine dit nummer nooit meer zingt
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:13 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ze heeft het in flink wat talen opgenomen maar de Finse versie ken ik nog niet @:Domnivoor
Nee joh lekker streetdance op de beat weetjetochquote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:17 schreef Sableheart het volgende:
Bij dit nummer hoort toch een romantische dans?
Wel terugkijken op de titanic maar over het esf hoor je haar nietquote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die heeft inmiddels heel veel andere nummers om uit te kiezen![]()
Maar wel jammer inderdaad. Haar internationale carrière nam hierna wel een vogelvlucht
Het ESF drijft nog welquote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:18 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wel terugkijken op de titanic maar over het esf hoor je haar niet
En wees nu eerlijk, wat is door meer mensen gezien? 1 film uit 1997 of meer dan 65 edities van een show met een miljoenenpubliek?quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:18 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wel terugkijken op de titanic maar over het esf hoor je haar niet
Daardoor hoorden we tenminste nog 1 goed nummer in die voorrondequote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:21 schreef Aoibhin het volgende:
Ik blijf het nog steeds zo zielig vinden voor Johnny dat hij in de "vakjury" van NSF 2010 zat![]()
Ja voor ons was hij een redding daarquote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:21 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Daardoor hoorden we tenminste nog 1 goed nummer in die voorronde
ongetwijfeldquote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:24 schreef BillDauterive het volgende:
Zien we Nicole & Hugo in dit filmpje dan ook terugkomen?
Ik wil dat eigenlijk als mijn eerste dans op mijn bruiloftquote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:25 schreef Sableheart het volgende:
laat me raden @:Nailqueen, je wil bardo graag op de karaoke zien?
Arme Nicole heeft alzheimerquote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:24 schreef BillDauterive het volgende:
Zien we Nicole & Hugo in dit filmpje dan ook terugkomen?
Ja, verschrikkelijk. Ze zijn al zo lang bij elkaar en een prachtig showbizzkoppel.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:28 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Arme Nicole heeft alzheimer![]()
We zullen ze niet veel live gaan terugzien.
Ik vermoed dat je toekomstige partner daar wel op wil oefenen.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik wil dat eigenlijk als mijn eerste dans op mijn bruiloft
Oh dat wist ik niet. Wat naarquote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:28 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Arme Nicole heeft alzheimer![]()
We zullen ze niet veel live gaan terugzien.
Daar hebben we de karaoke voorquote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:29 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je toekomstige partner daar wel op wil oefenen.
Dat wilden we eigenlijk gaan kijken, maar omdat jij er niet was, hebben we dat maar uitgesteld!quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:32 schreef Aoibhin het volgende:
The Herreys tijdens 60 jaar waren ook zo leukDat concert moeten we ook nog een keer gaan kijken
Ik had hem ook voor vanavond klaar staan, maar de voorkeur ging uit naar 50 jaar.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:32 schreef Aoibhin het volgende:
The Herreys tijdens 60 jaar waren ook zo leukDat concert moeten we ook nog een keer gaan kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |