Ja dat dusquote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:52 schreef Sableheart het volgende:
[..]
T'en vas pas was ook een prachtige inzending.
Maar ja, Dansevise was beter
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:54 schreef BillDauterive het volgende:
"De finnen hebben nog nooit gewonnen"
"Ze zijn boos".
Even later winnen Finse monsters.
Blijf ik echt een van de meest nietszeggende Nederlandse inzendingen vindenquote:
Die werd tegen het einde van zijn ESF-carriere aan heel zuur en vervelendquote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:59 schreef Sableheart het volgende:
Zou fijn zijn als Terry Wogan de nummers niet zou uitlachen. Ik weet dat sarcasme zijn visitekaart is als het op Eurovisie aankomt, maar toch
Wij gaan wel wat anders coverenquote:
Daar heb ik Everybody staanquote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:06 schreef Aoibhin het volgende:
Riva - Rock Me staat helemaal onderaan in mijn ranking van ESF winnaars
Wat een irritant nummer vind ik dat
maar dan zonder niet bijpassende dansersquote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:07 schreef Aoibhin het volgende:
Deze hadden we anders vanavond ook gehoord
Ja, geweldig lied.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:07 schreef Aoibhin het volgende:
Deze hadden we anders vanavond ook gehoord
Ja die had ik niet willen missenquote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:07 schreef Sableheart het volgende:
[..]
maar dan zonder niet bijpassende dansers
Ook niet een van mijn favorieten (vraag me af of er echte ESF liefhebbers zijn van dat nummer trouwensquote:
Ze heeft het in flink wat talen opgenomen maar de Finse versie ken ik nog niet @Domnivoorquote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:10 schreef Aoibhin het volgende:
L'oiseau et l'enfant![]()
@:Domnivoor kent deze vooral in het Fins heb ik begrepen
De staging op het ESF destijds vond ik wel echt goed trouwens, was echt over nagedacht nog in tijden van voor de LED-wanden.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:13 schreef Sableheart het volgende:
Zelfs met een nummer uit die jaren weten ze de staging nog te verpesten.
Eerst de Finnen, en nu hebben de Turken ook al inspiratie opgedaan van deze uitzendingquote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:15 schreef BillDauterive het volgende:
"I Could See It In Your Eyes" zegt de presentator tegen de Turkse. Een paar jaar later komt de Turkse inzending MaNGa met precies die lyrics.
Ik had al gezegd dat ik bij karaoke liever goed dan voor leuk ga.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:15 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus wel leuk voor de karaoke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |