Ik vind het ook een lekker liedje hoorquote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:25 schreef NailQueen het volgende:
Sorry maar ik vind dit dus een verdomd lekker liedje. Nee dit ga ik niet bij de karaoke doen
En dit nummer kan zo veel verschillende emoties oproepen.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:22 schreef Sableheart het volgende:
nee, dit is de verkeerde dans voor de emotie bij dit nummer.
bedankt voor de tip!quote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:26 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En dit nummer kan zo veel verschillende emoties oproepen.
3 van de beste 14 nummers uit de Eurovisie geschiedenis volgens het internetpubliek uit 2005quote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:29 schreef Aoibhin het volgende:
![]()
Ben er even wat later, want zat op een terrasje
Heb ik iets tofs gemist?
Ik dacht net wel: "Ik mis Jobi", dus wij hebben sowieso iets tofs gemist. Maar je bent er, dus nu is het goed!quote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:29 schreef Aoibhin het volgende:
![]()
Ben er even wat later, want zat op een terrasje
Heb ik iets tofs gemist?
Ik heb dat jubileumboek nog van de 2005 editiequote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:29 schreef Sableheart het volgende:
[..]
3 van de beste 14 nummers uit de Eurovisie geschiedenis volgens het internetpubliek uit 2005
Ah, liefquote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik dacht net wel: "Ik mis Jobi", dus wij hebben sowieso iets tofs gemist. Maar je bent er, dus nu is het goed!
Eres Tu is prachtigquote:
Ja dat is echt een vergeten pareltjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |