Rendierschnitzel?quote:Op zondag 12 juni 2022 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah, hij is bij de weg. Heb aangegeven dat hij maar moet roepen als hij over een half uur terug is, dan ga ik wel vast kokenHet is ook begonnen te regenen net.
Het ware levenquote:Op zondag 12 juni 2022 19:00 schreef kwiwi het volgende:
3 dagen op reis morgen en dan eindelijk weer terug naar een normaal werkschema volgende week. Gewoon lekker 4 dagen per week in pyjamabroek thuiswerken
Pasta ā la Bottigliaquote:Op zondag 12 juni 2022 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee pasta uit het bommenruim moest op
Oh ja joh? Zo tussen 3 en 4 ongeveer heb ik daar echt veel baat bijquote:Op zondag 12 juni 2022 19:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Aan het eind van de middag een tukje gedaan. Ik knap daar eigenlijk zelden van op
Ja, ik vind het tukken heerlijk, maar ben nu zo duf als watquote:Op zondag 12 juni 2022 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja joh? Zo tussen 3 en 4 ongeveer heb ik daar echt veel baat bij
ff een plens koud water in de snuitquote:Op zondag 12 juni 2022 19:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik vind het tukken heerlijk, maar ben nu zo duf als wat
Kwiwi - Kruistocht in Pyjamabroekquote:Op zondag 12 juni 2022 19:00 schreef kwiwi het volgende:
3 dagen op reis morgen en dan eindelijk weer terug naar een normaal werkschema volgende week. Gewoon lekker 4 dagen per week in pyjamabroek thuiswerken
Ik doe het om die reden ook niet, toen ik nog bijbaan bij een bakker had was het wel prettig.quote:Op zondag 12 juni 2022 19:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Aan het eind van de middag een tukje gedaan. Ik knap daar eigenlijk zelden van op
Is ook killing voor je testosteron levels.quote:Op zondag 12 juni 2022 19:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik doe het om die reden ook niet, toen ik nog bijbaan bij een bakker had was het wel prettig.
Staat sjiek zoquote:Op zondag 12 juni 2022 18:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Best gecharmeerd geraakt van dit ding
[ afbeelding ]
Stond dit in de Kijk?quote:Op zondag 12 juni 2022 19:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is ook killing voor je testosteron levels.
Zeg dat maar tegen die tijger die 20 uur per dag slaapt.quote:Op zondag 12 juni 2022 19:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is ook killing voor je testosteron levels.
Jaaaaaaaaquote:Op zondag 12 juni 2022 19:44 schreef liesje1979 het volgende:
Twijfel een beetje of ik nog even naar Parkpop fiets.
Maar gedoe enzo want mag geloof ik alleen een kleine rugzak maar wil dan de accu van mijn fiets in mijn rugzak want sowieso geen zin om met de tram te gaan.quote:
Moet je ze nog bakken?quote:Op zondag 12 juni 2022 20:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Even naar een alm aan de bosrand gewandeld. Teller staat op 1 haas en 1 hertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |