Eerst even een uurtje laten weken in een emmer water.quote:Op zondag 12 juni 2022 10:18 schreef CherryLips het volgende:
Even de knisperende onderbroeken laten opfrissen in de wind voor ik ze in de wasmachine durf te stoppen.
Of chloor.quote:Op zondag 12 juni 2022 10:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Eerst even een uurtje laten weken in een emmer water.
kokend water met sodaquote:Op zondag 12 juni 2022 10:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Eerst even een uurtje laten weken in een emmer water.
Halve fles vlekkenreiniger erover en dan eens proberen of het enigszins schoon wordt.quote:
Ja bij gerielibz zal het inderdaad wel zo erg zijn dat eerst de vlekken zelf gereinigd moeten worden voordat je er verder wat mee kuntquote:Op zondag 12 juni 2022 10:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Halve fles vlekkenreiniger erover en dan eens proberen of het enigszins schoon wordt.
Wat was tot nu toe het leukste van je reis?quote:Op zondag 12 juni 2022 10:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja bij gerielibz zal het inderdaad wel zo erg zijn dat eerst de vlekken zelf gereinigd moeten worden voordat je er verder wat mee kunt
De brokstukken kapot slaan tegen een muur.quote:Op zondag 12 juni 2022 10:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Halve fles vlekkenreiniger erover en dan eens proberen of het enigszins schoon wordt.
Broekbrokkenquote:Op zondag 12 juni 2022 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De brokstukken kapot slaan tegen een muur.
Ik denk de rock carvings in Alta. En het landschap is overal even prachtig. We doen zo veel, kom nauwelijks aan rust pakken toe. Ja vandaag dan.quote:Op zondag 12 juni 2022 10:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat was tot nu toe het leukste van je reis?
Straks ben je aan vakantie toe als je terug bent.quote:Op zondag 12 juni 2022 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk de rock carvings in Alta. En het landschap is overal even prachtig. We doen zo veel, kom nauwelijks aan rust pakken toe. Ja vandaag dan.
reken daar maar op jaquote:Op zondag 12 juni 2022 10:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks ben je aan vakantie toe als je terug bent.
Dat het landschap schitterend is geloof ik graag!quote:Op zondag 12 juni 2022 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk de rock carvings in Alta. En het landschap is overal even prachtig. We doen zo veel, kom nauwelijks aan rust pakken toe. Ja vandaag dan.
Dat zijn de beste reizen.quote:Op zondag 12 juni 2022 10:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks ben je aan vakantie toe als je terug bent.
Straks de waterpolitie; U verbruikt te weinig water, wij gaan daarom over op de levering van knakworstensap op uw adres.quote:Op zondag 12 juni 2022 11:01 schreef bitterbal het volgende:
weer 5 minuten gedoucht![]()
Vattenfall kon net de meterstanden niet doorgeven dus weet nog niet wat het oplevert
quote:Op zondag 12 juni 2022 11:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks de waterpolitie; U verbruikt te weinig water, wij gaan daarom over op de levering van knakworstensap op uw adres.
quote:Op zondag 12 juni 2022 11:09 schreef bitterbal het volgende:
nou ja water verbruik ik wel met wasmachine, droger en 10 gerries op een dag
je kan ook een gesloten systeem maken tussen de douche, vaatwasser, wasmachine en het toiletquote:Op zondag 12 juni 2022 11:12 schreef bitterbal het volgende:
bedoel natuurlijk niet de droger maar de vaatwasmachine
Das mij wat te ingewikkeld en teveel werkquote:Op zondag 12 juni 2022 11:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
je kan ook een gesloten systeem maken tussen de douche, vaatwasser, wasmachine en het toilet
Maar weet je wat we wel hebbenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |