abonnement Unibet Coolblue
pi_205023277
Soms hoor je er wel eens over: verjaardagen of andere privéfeestjes die volledig uit de hand lopen, en uitmondden in een halve orgie, een massale vechtpartij, of erin resulteren dat iemand door de drank/drugs, het nét iets te gezellig heeft en zijn handen niet meer thuis kan houden bij de vrouwen, of iemand die begint te lallen, mensen beledigt, of een onaangekondigde striptease begint of zich anderszins niet meer onder controle heeft door drank- of drugsgebruik. Of misschien vanwege een ernstig ongeluk door onbenulligheid/onoplettendheid/drank en/of drugsgebruik.

Heb jij ook zo'n feestje meegemaakt dat volledig ontspoorde, of heb je er over gehoord? Deel hier dan de sappige, smeuige verhalen over zulke feestjes.

Overigens, zelf heb ik helaas niet het "genoegen" gehad om zulke feestjes mee te maken, dus in dit geval heeft "TS begint" niet zoveel zin helaas...

[ Bericht 3% gewijzigd door Forumtijger op 11-06-2022 18:13:16 ]
Een probleem is pas een probleem als je er een probleem van maakt.
pi_205023303
Nee niet echt
pi_205023321
Alle sleutels in een bak en dan met een blinddoek graaien, helaas een familiefeest.
pi_205023419
Met 7 stellen (dus 14 personen) in 1 jaccuzzi. Mannen naakt, vrouwen in bikini. Dat was best knus.
pi_205023461
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 18:07 schreef Piles het volgende:
Met 7 stellen (dus 14 personen) in 1 jaccuzzi. Mannen naakt, vrouwen in bikini. Dat was best knus.
klinkt gay man
pi_205023490
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 18:13 schreef Raw85 het volgende:

[..]
klinkt gay man
Alleen als je onzeker over jezelf bent ;)
pi_205023547
Is stoelen door de voorraam heftig genoeg :') ?
U MAD?
pi_205023573
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 18:26 schreef de_boswachter het volgende:
Is stoelen door de voorraam heftig genoeg :') ?
Normale avond daar neef
pi_205023586
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 17:45 schreef Forumtijger het volgende:
Soms hoor je er wel eens over: verjaardagen of andere privéfeestjes die volledig uit de hand lopen, en uitmondden in een halve orgie, een massale vechtpartij, of erin resulteren dat iemand door de drank/drugs, het nét iets te gezellig heeft en zijn handen niet meer thuis kan houden bij de vrouwen, of iemand die begint te lallen, mensen beledigt, of een onaangekondigde striptease begint of zich anderszins niet meer onder controle heeft door drank- of drugsgebruik. Of misschien vanwege een ernstig ongeluk door onbenulligheid/onoplettendheid/drank en/of drugsgebruik.

Heb jij ook zo'n feestje meegemaakt dat volledig ontspoorde, of heb je er over gehoord? Deel hier dan de sappige, smeuige verhalen over zulke feestjes.

Overigens, zelf heb ik helaas niet het "genoegen" gehad om zulke feestjes mee te maken, dus in dit geval heeft "TS begint" niet zoveel zin helaas...
het kerstfeest op onze woongroep liep regelmatig uit de hand, seks met de leiding was geen uitzondering :'(
Helaas mogen we geen alcohol nu meer omdat er klachten kwamen van de buren over het harde gekreun :')
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 11 juni 2022 @ 18:41:56 #10
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_205023630
We zouden een keer de BBQ aansteken maar iemand was het vlees vergeten en de winkel was al dicht, dus hebben we maar pizza's besteld!
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_205023652
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 18:17 schreef Piles het volgende:

[..]
Alleen als je onzeker over jezelf bent ;)
Als je geen lul zuigt ben je onzeker
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_205023697
Een feest van een vriend van een vriend die een drugsdealer was (hij kocht zijn wiet van hem). Allemaal drugskoppen in dat huis. Ik voelde me niet veilig. Het leek net een film zoveel mensen die snuiven. Er waren een paar mensen binnen waarvan niemand wist wie ze waren, maar ze zagen er te intimiderend uit om weg te sturen en politie bellen was geen optie. Paar minderjarige meisjes die drugs namen. Een paar weken later was dat huis geraid door de politie en die drugsdealer was opgepakt.

Mijn eigen 16e verjaardag was wel cool. Met zijn alle zat Pokemon zingen om 3 uur 's nachts zal ik nooit meer vergeten. Was in de tijd van Project X die feesten waren de beste.

[ Bericht 0% gewijzigd door KroketBroodje op 11-06-2022 18:59:55 ]
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_205023719
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 18:07 schreef Piles het volgende:
Met 7 stellen (dus 14 personen) in 1 jaccuzzi. Mannen naakt, vrouwen in bikini. Dat was best knus.
Gaaayyyyy, frikadellenfeestje
Hallo
pi_205024175
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 18:17 schreef Piles het volgende:

[..]
Alleen als je onzeker over jezelf bent ;)
m’n opmerking komt natuurlijk vooral door die vrouwen in bikini
  zaterdag 11 juni 2022 @ 20:18:40 #15
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_205024316
Iemand die een antieke cello gebruikte als een soort slee om van de trap af te glijden. De host (of meer haar ouders) waren niet heel blij :')
  Tettenkoning zondag 12 juni 2022 @ 10:33:17 #16
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_205030016
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 18:07 schreef Piles het volgende:
Met 7 stellen (dus 14 personen) in 1 jaccuzzi. Mannen naakt, vrouwen in bikini. Dat was best knus.
Waarom waren alleen de mannen naakt dan?
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_205030139
quote:
10s.gif Op zondag 12 juni 2022 10:33 schreef Nine. het volgende:

[..]
Waarom waren alleen de mannen naakt dan?
Tja, emancipatie is nog niet zó ver gevorderd blijkbaar...
pi_205033649
Een vriendin belde mij eens om te vragen of ik een bepaald gerechtje wilde komen eten bij haar thuis. We zouden het dan 's avonds samen maken en ik zou de benodigde ingrediënten meenemen.

Daar ietwat later aangekomen zie ik dat ze visite heeft. Ik ken ze niet en zet de ingrediënten in de keuken en stel mezelf voor aan deze dames. Ik zie mezelf daar nog staan met mijn naïeve hoofd.

"Ik heb geen idee hoe ik dat gerechtje klaar moet maken dus ik heb maar vriendinnen die dat wel kunnen uitgenodigd.". Die avond en nacht was erg fijn maar de volgende ochtend ook erg verwarrend. Dit was een eerste keer op zoveel vlakken.
pi_205033692
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2022 16:04 schreef Stratotanker het volgende:
Een vriendin belde mij eens om te vragen of ik een bepaald gerechtje wilde komen eten bij haar thuis. We zouden het dan 's avonds samen maken en ik zou de benodigde ingrediënten meenemen.

Daar ietwat later aangekomen zie ik dat ze visite heeft. Ik ken ze niet en zet de ingrediënten in de keuken en stel mezelf voor aan deze dames. Ik zie mezelf daar nog staan met mijn naïeve hoofd.

"Ik heb geen idee hoe ik dat gerechtje klaar moet maken dus ik heb maar vriendinnen die dat wel kunnen uitgenodigd.". Die avond en nacht was erg fijn maar de volgende ochtend ook erg verwarrend. Dit was een eerste keer op zoveel vlakken.
Strap-on party?
pi_205144168
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2022 16:10 schreef Sfancta het volgende:

[..]
Strap-on party?
Ze wil dat nog steeds een keer doen bij mij, maar het is niet mijn ding.
pi_205146289
dan begeef je je gewoon in de verkeerde kringen :!
  zaterdag 25 juni 2022 @ 15:25:31 #22
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_205146831
Werd een keer op een festival uitgenodigd om naar een after te gaan, nog even bijgepakt op de wc en toen we eenmaal op het adres arriveerden bleek het om een iftar te gaan met die hele familie.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_205159557
Feestje thuis bij zo'n alternatieveling; zijn ouders waren weg, het hele huis krioelde van de mensen, zowel de beneden- als bovenverdieping zat ramvol met allerlei volk. Iedereen had zijn eigen drugs op of zo; de één paddo's, de ander stond strak van de pep, dan weer iemand trippend van de lsd en weer een ander zat aan de keta. Ikzelf pillen. Denk dat er wel een mannetje of 50 was.

Wat een vage bende was dat, zeg _O- _O- En chaos, vooral heel veel chaos :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')