Voor wat ik van de dealer zelf begreep is het iedere keer weer afwachten. Soms heeft ie er zo een paar te pakken maar andere dingen duren weer drie eeuwigheden.quote:Op maandag 6 maart 2023 08:05 schreef derLudolf het volgende:
Is de levertijd daar van zoveel langer dan van z'n Skoda broertje?Op het werk hebben we net twee van die dingen gekregen, afgelopen vrijdag de 2e, die was ergens november ofzo besteld. Die andere is ook zeker niet besteld voor half september.
Skoda lijkt door het dashboard iets meer op een auto is me verteld. Meer knopjes, minder touchscreen. Misschien zijn die slecht leverbaar
Dat zou de 14mm of de 18mm kunnen zijn geweest, die hebben ook allebei een Zen-coatin. Die zijn er echter niet half zo aan toe als die 400mm op het plaatje.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:58 schreef derLudolf het volgende:
@:Ouwesok had je daarvan een mee naar Zeche Zollverein, die plakte ook.
Ik heb een LowePro Magnum (giantische schoudertas) ooit voor een tientje of zo gekocht omdat de schouderriem onbrak. Dat lostte ik toen ook op met een snuitje waaraan een wat overgedimensioneerde schouderband zat. De Magnum is ideaal voor in de zomer als ik geen idee heb wat ik kan verwachten en ik dus nogal een brede sortering macrolenzen meezeul.quote:Draagriem met clips voor m'n Rolleiflex
Lowepro Nova 25*
Pentax oogschelp
*Ik kwam er thuis achter zonder band om hem over de schouder te doen. Heb de verkoper even een mailtje gestuurd, of ie dat vergeten is. Heb hem al vaker gezien en gesproken, opzich een hele schappelijke kerel die het waarschijnlijk wel had gezegd als ie er bewust niet bij zat. Volgens mij heb ik een nog een Lowepro snnuittas liggen
Maar dit gaat dus in vanaf 10 april.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |