Birgit Otto is wel een topwijf.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 13:59 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat snap ik wel.
[ afbeelding ]
Die lacht ons allemaal uit.
Ja, d'r kwam een reorganisatie aan en ze zag de bui al hangen. Zonde, want met haar was dit niet uitgedraaid op zo'n teringbende.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 14:53 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Al weg inderdaad
https://nieuws.schiphol.n(...)iphol-group-in-2022/
Als jij net zoveel koffers zou verplaatsen als dat je post, zou er geen probleem zijn.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 16:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)chiphol-is-rampzalig
Lekker bezig![]()
![]()
Einde van een tijdperk.quote:Vanaf begin volgende week krijgen reizigers die in juli vanaf Schiphol vliegen meer duidelijkheid over het doorgaan van hun vlucht. Nu al staat vast dat er zes dagen zijn waarop relatief veel passagiers teleurgesteld moeten worden.
Slotcoördinator ACNL (Airport Coordination Netherlands) laat weten dat 13, 14, 18, 19, 20 en 23 juli piekdagen zijn op de luchthaven. Gemiddeld moet Schiphol tussen 7 en 31 juli dagelijks 13.500 passagiers afwijzen, maar op de genoemde dagen zal dat aantal een stuk hoger liggen.
Daar gaat je vlucht vriend.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 20:13 schreef Ericr het volgende:
Vlieg op een piekdag. Opmerkelijk aangezien dat op een eerdere kalender een drukke dag was maar geen piekdag
Bagage-opslag? Hoe werkt dat?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 20:04 schreef DDDDDaaf het volgende:
We zijn donderdagmiddag volstrekt probleemloos van Amsterdam naar Seattle gevlogen nadat we woensdagavond al ingechecked hadden en onze bagage in de bagageopslag hebben laten opslaan. Precies vier uur voordat het boarden begon zijn we naar de bagageafgifte voor de vlucht gegaan en een half uurtje later waren we door de security en hebben ontspannen een kop koffie gedronken voordat we naar de gate zijn gelopen. Het personeel maakte ook een vriendelijke en ontspannen indruk, er konden ook bij de security gewoon grappen vanaf.
Hulde voor Schiphol; ondanks alle horrorverhalen was onze ervaring in ieder geval dat alles als de gesmeerde bliksem en erg ontspannen verlopen is.
Anekdotisch bewijsquote:Op vrijdag 17 juni 2022 20:04 schreef DDDDDaaf het volgende:
We zijn donderdagmiddag volstrekt probleemloos van Amsterdam naar Seattle gevlogen nadat we woensdagavond al ingechecked hadden en onze bagage in de bagageopslag hebben laten opslaan. Precies vier uur voordat het boarden begon zijn we naar de bagageafgifte voor de vlucht gegaan en een half uurtje later waren we door de security en hebben ontspannen een kop koffie gedronken voordat we naar de gate zijn gelopen. Het personeel maakte ook een vriendelijke en ontspannen indruk, er konden ook bij de security gewoon grappen vanaf.
Hulde voor Schiphol; ondanks alle horrorverhalen was onze ervaring in ieder geval dat alles als de gesmeerde bliksem en erg ontspannen verlopen is.
Op een piekdag, ik begin me nu echt zorgen te maken. Ik vlieg naar Tokyo, dus alternatief vervoer is geen optie.quote:
quote:Gemiddeld moet Schiphol tussen 7 en 31
juli elke dag 13.500 reizers afwijzen,
maar op de zes genoemde dagen ligt dat
aantal veel hoger.
Ik had hetzelfde afgelopen 1 juni.quote:
Daar komt nog veel meer bij het is even rustig beginnen en straks na de zomer blijkt dat de helft van de vluchten niet door kon gaan.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 22:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zes julidagen extra hinder Schiphol
Vanaf begin volgende week krijgen
reizigers die in juli vanaf Schiphol
vliegen,meer duidelijkheid over het al
of niet doorgaan van hun vlucht.Nu al
is duidelijk dat er extra veel mensen
geweerd worden op 6 piekdagen in juli:
op 13,14,18,19,20 en 23 juli.Dat heeft
de zogeheten slotcoördinator gemeld.
[..]![]()
![]()
![]()