In de buurt gaan wonen van een van de grootste vliegvelden van Europa en dan gaan klagen over geluidsoverlast.quote:Op donderdag 16 juni 2022 18:06 schreef StephanL het volgende:
Goed nieuws voor in de tuin, minder geluidsoverlast
Ja dat is wel apart. Misschien door de makelaar uitgenodigd bij gunstige windrichtring?quote:Op donderdag 16 juni 2022 18:36 schreef TLC het volgende:
[..]
In de buurt gaan wonen van een van de grootste vliegvelden van Europa en dan gaan klagen over geluidsoverlast.
Ook weer zo iets.
He ja laten we dat laagopgeleide meiske pakken op een foutieve woordkeuzequote:Op donderdag 16 juni 2022 08:37 schreef Nielsch het volgende:
[..]
das wel heel gek want als je vertrekt ga je niet langs de douane
Het is geen 1980 meer.quote:Op donderdag 16 juni 2022 18:28 schreef 1superbeschuitje het volgende:
Speciaal geboekt op Zestienhoven voor de schoolvakanties ingaan.![]()
Denk wel dat een aantal 'ex-Schipholvluchten' naar andere luchthavens zal worden omgezet -voor zover mogelijk- zodat de drukte ook daar toeneemt.
Ook die banenmoter valt wel mee ze rekenen bijvoorbeeld de bakker waar een klm piloot brood koopt ook mee volgens FTM. Een paar banen tellen ze dubbel.quote:Op donderdag 16 juni 2022 17:24 schreef eigendeegcookie het volgende:
[..]
er staat: 'Maar het mes zetten in de belangrijke banenmotor is politiek omstreden en - zeker voor een VVD-minister als Harbers - een zware dobber.'
hoezo banenmotor?? leest die man geen kranten?
Oei, normaal ben ik van 'jammer dan voor al die vlieggrage mensen', maar hiervan hoop ik wel dat het door kan gaan!quote:Op donderdag 16 juni 2022 18:36 schreef BE het volgende:
Nog nooit met het vliegtuig op vakantie gegaan. Nu eindelijk de van mei 2020 uitgestelde reis naar de VS maken. :’) 13 juli…
*fingers crossed…
Rotterdam Du Heeg klinkt stukken minder imoquote:
valt wel mee? elke werknemer die beschikbaar komt is meegenomen momenteelquote:Op donderdag 16 juni 2022 18:56 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ook die banenmoter valt wel mee ze rekenen bijvoorbeeld de bakker waar een klm piloot brood koopt ook mee volgens FTM. Een paar banen tellen ze dubbel.
Oh dat zou echt zuur zijnquote:Op donderdag 16 juni 2022 18:36 schreef BE het volgende:
Nog nooit met het vliegtuig op vakantie gegaan. Nu eindelijk de van mei 2020 uitgestelde reis naar de VS maken. :’) 13 juli…
*fingers crossed…
Ik mag hopen dat je het dan over de Gordon’s op deze wereld hebt, die met grote regelmaat heen en weer vliegen en niet over mensen die een jaarlijkse vliegvakantie geboekt hebben?quote:Op donderdag 16 juni 2022 18:56 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oei, normaal ben ik van 'jammer dan voor al die vlieggrage mensen', maar hiervan hoop ik wel dat het door kan gaan!
Een dergelijke reductie maakt geen onderscheid.quote:Op donderdag 16 juni 2022 19:15 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je het dan over de Gordon’s op deze wereld hebt, die met grote regelmaat heen en weer vliegen en niet over mensen die een jaarlijkse vliegvakantie geboekt hebben?
Nee volgens die VVD kan Schiphol niet krimpen omdat het veel werkgelegenheid creëert. Maar in dat onderzoek tellen ze banen dubbel 173.800 maar liefst en rekenen ze bijvoorbeeld een bakker waar een klm piloot zijn brood koopt ook mee. Tja dan kom je vanzelf aan een berg banen.quote:Op donderdag 16 juni 2022 19:09 schreef eigendeegcookie het volgende:
[..]
valt wel mee? elke werknemer die beschikbaar komt is meegenomen momenteel
Eelde hoeft morgen maar 3 toestellen te ontvangen. Het is te gek voor woorden dat van onze regionale vliegvelden geen gebruik wordt gemaakt door Schiphol. In de lockdown stonden er KLM toestellen geparkeerd op Eelde Airport. Toen werd wel gebruik gemaakt van hun diensten omdat Schiphol de ruimte niet had.quote:Op donderdag 16 juni 2022 19:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Een dergelijke reductie maakt geen onderscheid.
Maar het zou mij niet verbazen als vooral vakantievluchten het slachtoffer zijn.
Een leeg vliegveld heeft veel ruimte om toestellen die niet vliegen te stallen, ja, maar dat is niet erg relevant in de huidige situatiequote:Op donderdag 16 juni 2022 19:43 schreef Nia het volgende:
[..]
Eelde hoeft morgen maar 3 toestellen te ontvangen. Het is te gek voor woorden dat van onze regionale vliegvelden geen gebruik wordt gemaakt door Schiphol. In de lockdown stonden er KLM toestellen geparkeerd op Eelde Airport. Toen werd wel gebruik gemaakt van hun diensten omdat Schiphol de ruimte niet had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |