Wanneer komen de filmpjes van Sjonnie en Priscilla die viesmad zijn omdat ze niet naar het resort in Turkije kunnen?quote:
Positie Schipholdirectie; functie elders.quote:
Ook een talent, om er zo'n chaos van te maken.quote:Op donderdag 16 juni 2022 07:50 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Positie Schipholdirectie; functie elders.
Mweh. Kun je wat van vinden hoor, maar zou jij dat niet zijn als je het hele jaar de tyfus hebt gewerkt en je welverdiende vakantie gaat op deze manier niet door?quote:Op donderdag 16 juni 2022 07:37 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wanneer komen de filmpjes van Sjonnie en Priscilla die viesmad zijn omdat ze niet naar het resort in Turkije kunnen?![]()
Starhopper werkt niet dus deze situatie is hem vreemd.quote:Op donderdag 16 juni 2022 08:23 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Mweh. Kun je wat van vinden hoor, maar zou jij dat niet zijn als je het hele jaar de tyfus hebt gewerkt en je welverdiende vakantie gaat op deze manier niet door?
U bent zelf ook hard aan het werk op Fok! zeker?quote:Op donderdag 16 juni 2022 08:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Starhopper werkt niet dus deze situatie is hem vreemd.
Duizenden euro's betalen aan een vakantie en het enige wat je doet is aan het zwembad van een resort liggenquote:Op donderdag 16 juni 2022 08:23 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Mweh. Kun je wat van vinden hoor, maar zou jij dat niet zijn als je het hele jaar de tyfus hebt gewerkt en je welverdiende vakantie gaat op deze manier niet door?
das wel heel gek want als je vertrekt ga je niet langs de douanequote:Op zondag 12 juni 2022 13:21 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik was er rond 9 uur en toen was de wachtrij voor de douane een half uurtje. Toen ik een uur later weer weg ging (ik moest iemand wegbrengen), stonden de eerste mensen al in de tent buiten te wachten. Bizar.
Hangt er vanaf waar je heengaat.quote:Op donderdag 16 juni 2022 08:37 schreef Nielsch het volgende:
[..]
das wel heel gek want als je vertrekt ga je niet langs de douane
Ik ben geveld door de Corona dus vandaag niet aan het werk inderdaad.quote:Op donderdag 16 juni 2022 08:31 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
U bent zelf ook hard aan het werk op Fok! zeker?
nee hoor, als je vertrekt vanaf Schiphol ga je nooit langs de douanequote:
Nooit buiten de EU gevlogen dus?quote:Op donderdag 16 juni 2022 08:37 schreef Nielsch het volgende:
[..]
das wel heel gek want als je vertrekt ga je niet langs de douane
Oh je bent aan het mierenneuken over paspoortcontrole (Marechaussee) vs douane.quote:Op donderdag 16 juni 2022 08:39 schreef Nielsch het volgende:
[..]
nee hoor, als je vertrekt vanaf Schiphol ga je nooit langs de douane
jawel, ook dan ga je niet langs de douanequote:
totaal andere functies en uitvoerende diensten... je zegt toch ook niet dat de politie je huis komt blussen?quote:Op donderdag 16 juni 2022 08:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh je bent aan het mierenneuken over paspoortcontrole vs douane.
quote:Op donderdag 16 juni 2022 08:40 schreef Nielsch het volgende:
[..]
totaal andere functies en uitvoerende diensten... je zegt toch ook niet dat de politie je huis komt blussen?
Ach voor een leek is het wat lastiger te begrijpen dan voor hoogopgeleide personen zoals jij en ik.quote:Op donderdag 16 juni 2022 08:40 schreef Nielsch het volgende:
[..]
totaal andere functies en uitvoerende diensten... je zegt toch ook niet dat de politie je huis komt blussen?
mwah valt wel mee hoor... het staat zelfs op de uniformen...quote:Op donderdag 16 juni 2022 08:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach voor een leek is het wat lastiger te begrijpen dan voor hoogopgeleide personen zoals jij en ik.
Dat kan je doen met 16-18 graden of 30-35 graden, klein detail.quote:Op donderdag 16 juni 2022 08:33 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Duizenden euro's betalen aan een vakantie en het enige wat je doet is aan het zwembad van een resort liggenDit kan hier in Nederland ook. Waarom dan onnodig het vliegtuig pakken?
Dusja, ik vind het wel mooi dat dit soort milieuvervuilende vakantiegangers eens karma krijgen.
Luchtvaartmaatschappijen gaan dan toch Schiphol verantwoordelijk stellen voor de gemiste centjes?quote:
Er zullen ongetwijfeld nog vele claims volgen ja.quote:Op donderdag 16 juni 2022 08:49 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Luchtvaartmaatschappijen gaan dan toch Schiphol verantwoordelijk stellen voor de gemiste centjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |