abonnement Unibet Coolblue
pi_205072875
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 10:49 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Dat denk ik niet... Ik gebruikte het woord pillowtalk daarom ook
Ash, jij ook hier? _O_
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Overall beste user 2022 vrijdag 17 juni 2022 @ 11:12:36 #252
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205073092
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 10:49 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Dat denk ik niet... Ik gebruikte het woord pillowtalk daarom ook
"Hoe was je dag schat?"
"Rustig, gewoon een beetje een samenzwering gestart om de grondwet uit te schakelen met John. Je weet wel, John Eastman. Was ooit je klerk."
"Oh wat leuk zeg. Doe hem de groeten."

Zoiets?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_205073218
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 11:12 schreef Ulx het volgende:

[..]
"Hoe was je dag schat?"
"Rustig, gewoon een beetje een samenzwering gestart om de grondwet uit te schakelen met John. Je weet wel, John Eastman. Was ooit je klerk."
"Oh wat leuk zeg. Doe hem de groeten."

Zoiets?
Zoiets....
  Overall beste user 2022 vrijdag 17 juni 2022 @ 11:47:58 #254
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205073376
Volgens mij moet je als rechter eventuele strafbare zaken wel melden. Een rechter die hoort van een moordplan en dat afdoet met een "tja, ach, boeit niet...." is volgens mij heel snel geen jurist meer.

Disbarment voor Thomas lijkt me geen uitgesloten zaak.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 17 juni 2022 @ 13:02:57 #255
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205073961
Ginni Thomas heeft een uitnodiging van het J6C om te komen praten.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 17 juni 2022 @ 13:48:23 #256
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205074253
Lange termijn dingetje: De pardons kunnen ongeldig worden verklaard als er 'criminal intent' bij was.
Dus met Trump/Eastman nu in een criminal conspiracy kan dat toch geen get-out-jail-free card worden voor een aantal andere betrokkenen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_205074367
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 13:48 schreef Ulx het volgende:
Lange termijn dingetje: De pardons kunnen ongeldig worden verklaard als er 'criminal intent' bij was.
Dus met Trump/Eastman nu in een criminal conspiracy kan dat toch geen get-out-jail-free card worden voor een aantal andere betrokkenen.
De tijd loopt…
  Overall beste user 2022 vrijdag 17 juni 2022 @ 14:25:13 #258
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205074428
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 14:12 schreef AnneX het volgende:

[..]
De tijd loopt…
Vanaf de laatste overtreding, niet vanaf de eerste.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 17 juni 2022 @ 14:36:27 #259
360073 la_perle_rouge
Slava Ukraini
pi_205074498
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 10:29 schreef Bluesdude het volgende:
Als Pence deed wat Trump wilde .... dan denderde Amerika in een consitutionele crisis. Veel ophef, rellen van links en rechts in de straten, en nog meer geweld van domestic terrorism, meestal fanatieke Trumpaanhangers.
De battlestaten die Pence aansprak nog eens te hertellen (hypothetisch geredeneerd) zullen die hertelling weigeren en zich beroepen op de autonomie van de staten die Pence aanrandde.
Hij heeft niet die bevoegdheid de staten in deze te bevelen of te verzoeken of de stemmen van hun kiesmannen te verwerpen en die frauduleus te noemen.
Een enkele staat die wel tot een hertelling besluit, komt voor de 4e maal uit op de oorspronkelijke uitslag en een staat die plots zeg maar 11.800 stemmen extra voor Trump ontdekt, veroorzaakt nog meer ophef, want dat is niet zo geloofwaardig.
Er is een sterke beweging om de inaugaratie van 20 januari gewoon door te laten gaan en een sterke beweging van de verkiezingsfraudeurs, ic Trumpaanhangers, deze uit te stellen of af te schaffen.
Er wordt geroepen nieuwe verkiezingen te houden in die 6 of 7 battlestaten, maar een meerderheid van de kiezers reageert boos. Alsof hun stem niet erkend is
En dat is ook zo ..... dat doen Trump en co.

Nog meer ophef, nog meer vertraging en onderwijl wordt er gereld en plannen gemaakt mensen te vermoorden
Ik hoorde bij Rachel Maddow ook de suggestie dat Pence veel eerder iets had kunnen zeggen. Doordat hij zo lang zweeg, werd de luchtballon groter en groter.
twitter
pi_205074501
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 13:48 schreef Ulx het volgende:
Lange termijn dingetje: De pardons kunnen ongeldig worden verklaard als er 'criminal intent' bij was.
Dus met Trump/Eastman nu in een criminal conspiracy kan dat toch geen get-out-jail-free card worden voor een aantal andere betrokkenen.
Welke pardons bedoel je? Eastman heeft bv. geen pardon ontvangen.
  Overall beste user 2022 vrijdag 17 juni 2022 @ 14:54:55 #261
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205074586
Pardons in het algemeen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_205074769
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 14:36 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Ik hoorde bij Rachel Maddow ook de suggestie dat Pence veel eerder iets had kunnen zeggen. Doordat hij zo lang zweeg, werd de luchtballon groter en groter.
[ twitter ]
Dit dus. Hij is toevallig op die dag de minst corrupte randdebiel van het stelletje trump en co.

twitter
pi_205074904
P.Pence werd wel op het paard gehesen door de rep. aides en rep.lawyers
  vrijdag 17 juni 2022 @ 15:46:57 #264
323401 Kijkertje
met filter
pi_205074934
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 15:25 schreef IndoorKite het volgende:

[..]
Dit dus. Hij is toevallig op die dag de minst corrupte randdebiel van het stelletje trump en co.

[ twitter ]
Precies! De wet niet overtreden lijkt me geen reden om hem op een voetstuk te hijsen.

Al die tijd heeft hij erover gezwegen en komt ook niet vrijwillig getuigen :')

Uit artikel januari:

twitter

quote:
To some degree, the current situation reflects negotiating strategies by both sides, with the committee eager to suggest an air of inevitability about Mr. Pence answering its questions and the former vice president’s advisers looking for reasons to limit his political exposure from a move that would further complicate his ambitions to run for president in 2024.

But there also appears to be growing tension.

In recent weeks, Mr. Pence is said by people familiar with his thinking to have grown increasingly disillusioned with the idea of voluntary cooperation. He has told aides that the committee has taken a sharp partisan turn by openly considering the potential for criminal referrals to the Justice Department about Mr. Trump and others. Such referrals, in Mr. Pence’s view, appear designed to hurt Republican chances of winning control of Congress in November.

And Mr. Pence, they said, has grown annoyed that the committee is publicly signaling that it has secured a greater degree of cooperation from his top aides than it actually has, something he sees as part of a pattern of Democrats trying to turn his team against Mr. Trump.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 vrijdag 17 juni 2022 @ 15:50:25 #265
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205074958
Als ze die referrals schrijven op Hunter Biden's laptop, zouden ze dan acceptabel zijn voor de GOP?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_205074973
Dat een regering drijft op een religie met sprookjes van 2000 jaar geleden en wat de founding fathers met musketten ooit heeft bepaald… en ondertussen o|O ~O> 8)7 :r
pi_205075010
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 15:53 schreef AnneX het volgende:
Dat een regering drijft op een religie met sprookjes van 2000 jaar geleden en wat de founding fathers met musketten ooit heeft bepaald… en ondertussen o|O ~O> 8)7 :r
De founding fathers hebben er geen fuck mee te maken gehad. Die waren veel te erg met elkaar aan het ruziemaken over wie de held zou zijn over wie de lofzang naderhand geschreven zou worden en wie de meeste winst kon halen uit de nieuwe handelsovereenkomsten. Als Frankrijk niet zo had geholpen met wapens en legers en als de Engelsen zelf dat niet hadden gebagatelliseerd als "het weggooien van voorraden aan koloniaal gepeupel" dan was de hele zaak in elkaar gedonderd
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_205075070
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 15:58 schreef Sabata het volgende:

[..]
De founding fathers hebben er geen fuck mee te maken gehad. Die waren veel te erg met elkaar aan het ruziemaken over wie de held zou zijn over wie de lofzang naderhand geschreven zou worden en wie de meeste winst kon halen uit de nieuwe handelsovereenkomsten. Als Frankrijk niet zo had geholpen met wapens en legers en als de Engelsen zelf dat niet hadden gebagatelliseerd als "het weggooien van voorraden aan koloniaal gepeupel" dan was de hele zaak in elkaar gedonderd
De founding fathers hebben er geen fuck mee te maken gehad. weten de hedendaagse Amerikanen dat ook. Recht op Second Amendment hoor ik dan. En de bedoeling van …
  Overall beste user 2022 vrijdag 17 juni 2022 @ 16:28:49 #269
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205075240
Gouverneur Gianforte van het door natuurrampen geteisterde Montana doet een Cruzje in Toscane.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_205075450
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 16:28 schreef Ulx het volgende:
Gouverneur Gianforte van het door natuurrampen geteisterde Montana doet een Cruzje in Toscane.
Hij is gevonden!
Wij weten inmiddels dat regeren en regelen ook op afstand kan. Zoom enzo.
Dat zei de directeur van Schiphol toch?
  vrijdag 17 juni 2022 @ 17:34:45 #271
323401 Kijkertje
met filter
pi_205075752
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_205076459
quote:
84s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 15:46 schreef Kijkertje het volgende:
De wet niet overtreden lijkt me geen reden om hem op een voetstuk te hijsen.
En dat terwijl ze speciaal voor hem in de tuin zo'n prachtig ouderwets houten voetstukje hadden opgericht!

Ondank is 's werelds loon, zeg ik maar. :P
pi_205077691
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 19:50 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Sja, dat ligt uiteraard aan je perceptie van dit incident. Als je de propaganda gelooft dat het een aanslag op de democratie was, een ondermijnen van blabla, dan snap ik dat je je er druk om kan maken.
Ah ja, "propaganda".

Denk je dat de mensen die het Capitool bestormden naar Washington gekomen waren vanwege propaganda en leugens over de legitimiteit van de verkiezingen of wat was de oorzaak van dat ze zich daar verzameld hadden?

quote:
Als je dat allemaal zwaar overtrokken vindt, voornamelijk omdat men gewoon de deuren opendeed en mensen een beetje selfies aan het maken waren, ja, dan heb je als Amerikaan met een economie in duigen wel wat anders aan je hoofd.
Nadat ze door politiebarricades braken en donders goed wisten dat ze er niet thuis hoorden. Je geeft hier nu leuk je mening, maar ik vroeg je hiervoor naar je mening en die vond je toen niet relevant. Niet echt consequent, dus ik vraag het nog maar eens ... kennelijk denk je dat het alleen maar zou gaan om de bestorming van het capitool, denk je echt dat het alleen dat is of denk je dat er meer gevonden is dan dat?

Als ik Amerikaan zijn zou het voortbestaan van democratie de eerste keuze zijn waarop ik mijn stem baseer, zonder dat heb je namelijk verder geen basis. Ik zou tegen mijn eigen politieke en sociaal-economische overtuiging stemmen als ik dacht dat een groot deel van mijn partij democratische normen afwijst of een coup onder het tapijt wil vegen - hoewel je daar op individuen stemt, dus het kan zijn dat er net iemand in je district of staat dan is waar dat niet voor geldt.

quote:
En zie nu de reden waarom "Biden" dit zo opklopt, afleiding van zijn totale falen als president. En daar trappen mensen nog in ook, blijkbaar :').
Ik zie Biden het helemaal niet "zo opkloppen", maar misschien dat hij dat doet... ik hou hem niet zo erg in de gaten. Kun je je voorstellen dat intelligente, goed genformeerde, mensen daadwerkelijk zich zorgen maken hierover en dat Biden daar een van is? Of andersom, stel dat Biden overtuigt is hiervan, vind je het dan logisch dat hij het zorgwekkend vindt?

Hoezo bijvoorbeeld denk je dat Cheney en Kinzinger in dat comittee zijn gaan zitten, waar ze naar alle waarschijnlijkheid hun eigen electorale ruiten mee in gooiden of op zijn minst daar een groot risico in namen?

[ Bericht 2% gewijzigd door SnertMetChoco op 17-06-2022 20:38:44 ]
pi_205079470
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 21:43 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Ik neem het terug, dit is een sterk statement! _O_
En een duidelijke waarschuwing!
Hier is een versie waar de pauzes weggeknipt zijn, voor wat het waard is: https://www.reddit.com/r/(...)_lot_of_their_power/
pi_205079519
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 19:47 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Ik kan niet discussieren met heel Amerika, maar wel met iemand hier die hierover kennelijk een heel ander beeld heeft dan ik voor wat betreft de ernst van de situatie.

Dat het verder veel Amerikanen aan hun reet zullen roesten vind ik zorgwekkend, maar weinig verrassend als dat zo is.
Het is inderdaad waar, dat het veel Amerikanen blijkbaar geen reet kan schelen.

https://www.yahoo.com/new(...)trump-090021657.html

quote:
Poll: Biden disapproval hits new high as more Americans say they would vote for Trump

Andrew Romano, West Coast Correspondent
Fri, June 17, 2022, 11:00 AM

In this article:

Donald Trump
45th President of the United States

Joe Biden
46th and current president of the United States

As inflation keeps rising and recession fears loom, a new Yahoo News/YouGov poll shows that Joe Biden is currently in the worst shape of his presidency.

The survey of 1,541 U.S. adults, which was conducted from June 10-13, found that if another presidential election were held today, more registered voters say they would cast ballots for Donald Trump (44%) than for Biden (42%) — even though the House Jan. 6 committee has spent the last week linking Trump to what it called a “seditious conspiracy” to overturn the 2020 election and laying the groundwork for possible criminal prosecution.

Since Biden took office, no previous Yahoo News/YouGov poll has shown him trailing Trump (though Biden’s most recent leads have been within the margin of error, like this one is for Trump). One year ago, Biden led Trump by 9 percentage points. In 2020, Biden won the White House by more than 7 million votes.

Yet Biden’s job approval rating has been atrophying for much of the last year, and the new survey shows that it has never been weaker. A full 56% of Americans now disapprove of the president’s performance — the highest share to date — while just 39% approve. Three weeks ago, those numbers were 53% and 42%, respectively.

On average, Biden’s job approval scores are now a few points worse than Trump’s were at the parallel stage of his presidency.

Among all Americans, Trump (43%) now has a higher personal favorability rating than Biden (40%) as well. Meanwhile, nearly two-thirds of independents (64%) have an unfavorable opinion of Biden, and just 28% say they would vote for him over Trump.

The bad news for Biden comes as prices continue to increase at the fastest pace in 40 years, upending expectations and overshadowing other concerns. According to the poll, 40% of registered voters (up from 33% last month) now say inflation is “the most important issue to you when thinking about this year’s election” — more than four times the number for any other issue.

Politically, this is crippling for Biden. A full 61% of voters disapprove of the president’s handling of the economy (up from 58% last month), and Republicans now hold a 15-point advantage among voters on the question of which party would do a better job handling the economy (up from 11 points last month).

In recent days, a series of stories questioning whether Biden will run for reelection in 2024 — and quoting concerned Democratic sources — have surfaced in the press. The concern isn’t limited to party officials. Just 21% of Americans — down from 25% three weeks ago, and the lowest number to date — say Biden should run again. But perhaps more strikingly, a greater share of 2020 Biden voters now say he shouldn’t run again (40%) than say he should (37%). Last month, those numbers were reversed.

In contrast, a clear majority of Trump voters (57%) say Trump should mount another bid. Just 21% say he shouldn’t. And while 57% of independents say Trump shouldn’t try to make a comeback in 2024, far more — a full 76% — say the same about Biden.
"It's the economy, stupid!"

De enige troost voor Biden zou kunnen zijn dat, volgens Trump zelve, polls er doorgaans volledig naast zitten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Toby56 op 17-06-2022 23:51:18 ]
Ik doe het ff rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')