ja maar andere landen gaan veel sneller over naar legalisering en hier zijn ze aan het kneuzen met wietproevenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt hier toch op iedere hoek van de straat wiet kopen?
Kutzooi ben je net te laat om voor mij even plantje mee te nemen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:30 schreef bitterbal het volgende:
Thaise overheid deelt gratis wietplanten uit, maar jointje op straat nog verboden
https://nos.nl/artikel/24(...)-straat-nog-verboden
absurd dat wij door alles en iedereen worden ingehaald
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:31 schreef LTVDK het volgende:
Krokant gebakken spek en spiegeleitjes voor de lunch
Of je appt iemand en ze brengen het.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt hier toch op iedere hoek van de straat wiet kopen?
Wel matige timing van de pakketbezorger, aanbellen terwijl heel mijn klauwen onder het druipende eigeel zatenquote:
Wil er alsnog niet gepakt worden met een zakje pep ofzo.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:32 schreef bitterbal het volgende:
thailand had een van de strengste wetten ter wereld
Het gebruik van bestek is nog niet zo'n ding bij jou?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel matige timing van de pakketbezorger, aanbellen terwijl heel mijn klauwen onder het druipende eigeel zaten
Zou me ook niet verbazen als de kweek bewust niet gelegaliseerd wordt.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar andere landen gaan veel sneller over naar legalisering en hier zijn ze aan het kneuzen met wietproeven
Eet jij broodjes met bestek?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het gebruik van bestek is nog niet zo'n ding bij jou?
Hangt af van waar het op zit.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het gebruik van bestek is nog niet zo'n ding bij jou?
waarom eet je neit met mes en vorkquote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel matige timing van de pakketbezorger, aanbellen terwijl heel mijn klauwen onder het druipende eigeel zaten
Ja, vooral broodjes met druipend eigeelquote:
Een bordquote:
Omdat het op een broodje zatquote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom eet je neit met mes en vorken wat heb je besteld?
Voor je overkapping?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat het op een broodje zatEn een schroevendraaier
Nee gewoon omdat die goedkoop wasquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik moest dit echt zeven keer lezen.
Ja geen idee hoe die wordt opgebouwd, heb hem nog niet uitgepaktquote:
had hem allang uitgepaktquote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja geen idee hoe die wordt opgebouwd, heb hem nog niet uitgepakt
Ja maar jij bent er niet om hem uit te pakken, daar wacht ik mee zodat we hem samen kunnen uitpakkenquote:
awwwwquote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar jij bent er niet om hem uit te pakken, daar wacht ik mee zodat we hem samen kunnen uitpakken
quote:
Was het een sjiek restaurant?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Visje gisteren bij hoofdgerecht was ook wel lekker, maar niet heel bijzonder.
Voorgerechten waren beter.
Kunnen we straks ook lekker het bbq-pakket oppeuzelenquote:
Hele doos opetenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kunnen we straks ook lekker het bbq-pakket oppeuzelen
Viel wel mee, ze willen het laagdrempelig houden volgens mij. Vorig weekend was het eerste weekend, dus ze moesten nog een beetje inkomen daar.quote:
Hadden ze per ongeluk koetje in plaats van vips?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Viel wel mee, ze willen het laagdrempelig houden volgens mij. Vorig weekend was het eerste weekend, dus ze moesten nog een beetje inkomen daar.
Kan geregeld worden hoor.quote:
Dat nog net niet. Maar het was wel te merken dat het personeel nog nieuw was.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hadden ze per ongeluk koetje in plaats van vips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |