M'n reanimatie had een 99% score, dat zie ik als een win.quote:
Tja, dan verwijs ik je naar het idee van US.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee maar dan ben ik niet ergens naartoe onderweg of ik laad hem in de auto op
Toch dat ene procentje hč? Het knaagt!quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n reanimatie had een 99% score, dat zie ik als een win.
Het is wel m'n reden geweest om (nog) niet elektrisch te gaan met huidige auto. Naar Duitsland zal ik toch ergens moeten bijladen en ik ga niet 's avonds ergens achteraf bij een tankstation zitten wachten tot 'ie vol genoeg is.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Scheelt dat het niet zo heel vaak voorkomt. Meestal kun je thuis of bij je bestemming wel ergens laden. 9 van de 10 ritjes zijn ook korte ritten dus dan heb je snelladers in principe niet nodig.
Voor mijn vakantie naar Engeland is het even beetje plannen op de dagen dat ik veel kilometers maak.
Als je echt een keer moet reanimeren dan kan je score zomaar ineens inzakken.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n reanimatie had een 99% score, dat zie ik als een win.
Het verschil in bijtelling heeft met toch wel overgehaald.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is wel m'n reden geweest om (nog) niet elektrisch te gaan met huidige auto. Naar Duitsland zal ik toch ergens moeten bijladen en ik ga niet 's avonds ergens achteraf bij een tankstation zitten wachten tot 'ie vol genoeg is.
Da's dan ongetwijfeld die ene procent die het niet overleeft.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je echt een keer moet reanimeren dan kan je score zomaar ineens inzakken.
Ik ging er hoe dan ook wel op vooruit.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het verschil in bijtelling heeft met toch wel overgehaald.
Mja, ik troost me met de gedachte dat het zonder de oefening alleen maar slechter zou gaan.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:40 schreef Recce het volgende:
"Reanimatie is voor 99% gelukt! Helaas is de patiënt dus overleden."
Ja, dan was-ie nog doder.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, ik troost me met de gedachte dat het zonder de oefening alleen maar slechter zou gaan.
Die kans is vrij groot ja. Maar dat geeft niet.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, ik troost me met de gedachte dat het zonder de oefening alleen maar slechter zou gaan.
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Die kans is vrij groot ja. Maar dat geeft niet.
Dat k alvast 1 been verlies?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien is je transformatie tot serpent begonnen. Dat is kennelijk een pijnlijk proces.
Naar nergensquote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Waar hebben ze je nu naartoe gestuurd bitterbal?
Hoorde net dat die weer 2 weken op vakantie is.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Naar nergensMoet weer naar de huisarts
Mja.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoorde net dat die weer 2 weken op vakantie is.
Wat moet die doen wat ie nog niet heeft gedaan?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Naar nergensMoet weer naar de huisarts
Mja nieuwe antibiotica ofzo? Die mensen van de vaat afdeling konden niks doen. Misschien dermatoloog ofzo?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat moet die doen wat ie nog niet heeft gedaan?
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sta je bij de kassa zo van 'ik wil die en die en alles'.
En de pijn? Gewoon doorwerken?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja nieuwe antibiotica ofzo? Die mensen van de vaat afdeling konden niks doen. Misschien dermatoloog ofzo?
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sta je bij de kassa zo van 'ik wil die en die en alles'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |