Staan er ineens allerlei mensen om je heen met een dwangbuis? Dan moet je even goed uitkijken.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 08:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze ging nu haar bevindingen typen zei ze
Typ typ typ
en als er mensen met een grote frituurpan aankomen, rennen.. heel hard wegrennenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 08:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Staan er ineens allerlei mensen om je heen met een dwangbuis? Dan moet je even goed uitkijken.
Zie nog niks vreemds maar hou het in de gatenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 08:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Staan er ineens allerlei mensen om je heen met een dwangbuis? Dan moet je even goed uitkijken.
Zie wel iemand met een pot mayoquote:Op vrijdag 10 juni 2022 08:37 schreef mschol het volgende:
[..]
en als er mensen met een grote frituurpan aankomen, rennen.. heel hard wegrennen
En dan gegeten worden met mayo in plaats van mosterdquote:Op vrijdag 10 juni 2022 08:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze gaan je been levend frituren!!!
Veel betere keuzequote:Op vrijdag 10 juni 2022 08:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dan gegeten worden met mayo in plaats van mosterdOnacceptabel.
Moet nu denken aan dat filmpje van los, met die man wiens been half opgegeten was door een beerquote:Op vrijdag 10 juni 2022 08:44 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij is zo'n dun beentje helemaal niet lekker, wil je hongerig happen zit je al op bot.
Surprise crematie?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 08:19 schreef mschol het volgende:
over 11 minuten fietst collega langs, eens kijken of ik die kan verassen
Nu is die wel lekker sappig hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2022 08:44 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij is zo'n dun beentje helemaal niet lekker, wil je hongerig happen zit je al op bot.
Ik heb ook ooit eens voor zo'n toko gewerkt, die stelden: ja we doen geen reiskosten, want 95% van het personeel komt uit de buurt.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 08:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ken het, een van de hoofdredenen dat ik bij mijn vorige werk ben vertrokken, daar wilden ze 0 euro reiskostenvergoeding betalen terwijl ik dagelijks zo'n 130 km moest rijden
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 08:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Al brandende naar binnen rennen en knuffelen.
reiskosten vergoeding zou wettelijk verplicht moeten worden gesteld, en uiteraard om autogebruik te ontmoedigen: autogebruikers 15 cent, OV gebruikers 21 centquote:Op vrijdag 10 juni 2022 08:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit eens voor zo'n toko gewerkt, die stelden: ja we doen geen reiskosten, want 95% van het personeel komt uit de buurt.Wat is dat nou weer voor drogreden?
meer onderzoekenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 08:55 schreef bitterbal het volgende:
Oké dit is kut. Of nou ja kut. Ze hebben niks gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |