SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
![]()
Jawel maar moet de trein weer nemen voor werkreizen binnen Zwitserland, ze willen geen 70ct per km betalen als je met de trein kanquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 08:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jawel maar moet de trein weer nemen voor werkreizen binnen Zwitserland, ze willen geen 70ct per km betalen als je met de trein kanDat was eerder met een euro per liter voor diesel echt lucratief
Gergi heeft zo als consultant een bmw cabrio bij elkaar gespaard
Weet niet hoe duur de trein daar is, hier is de auto zelfs met de huidige benzineprijzen nog steeds goedkoperquote:Op vrijdag 10 juni 2022 08:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jawel maar moet de trein weer nemen voor werkreizen binnen Zwitserland, ze willen geen 70ct per km betalen als je met de trein kanDat was eerder met een euro per liter voor diesel echt lucratief
Gergi heeft zo als consultant een bmw cabrio bij elkaar gespaard
quote:Werknemers Amerikaanse M&M-fabriek vallen in tank vol chocolade
https://www.bndestem.nl/b(...)-chocolade~a314358b/
Trein 120 euro vandaag (eigenlijk 60 maar dat is alleen maar omdat ik m'n prive voordeelabo gebruik). Met de auto zou het 300km a 70ct per kilometer zijn = 210 plus 30 parkeren.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 08:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet hoe duur de trein daar is, hier is de auto zelfs met de huidige benzineprijzen nog steeds goedkoper
Koopjequote:Op vrijdag 10 juni 2022 08:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Trein 120 euro vandaag (eigenlijk 60 maar dat is alleen maar omdat ik m'n prive voordeelabo gebruik). Met de auto zou het 300km a 70ct per kilometer zijn = 210 plus 30 parkeren.
Waar ga je helemaal heen?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 08:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Trein 120 euro vandaag (eigenlijk 60 maar dat is alleen maar omdat ik m'n prive voordeelabo gebruik). Met de auto zou het 300km a 70ct per kilometer zijn = 210 plus 30 parkeren.
Ja hier krijg je maar 19 cent per kilometer, niet heel rendabelquote:Op vrijdag 10 juni 2022 08:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet iedereen krijgt dat zelfs. Echt bezopenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 08:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hier krijg je maar 19 cent per kilometer, niet heel rendabel
Maar het gaat naar wel 21 cent BELASTINGVRIJquote:Op vrijdag 10 juni 2022 08:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hier krijg je maar 19 cent per kilometer, niet heel rendabel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik ken het, een van de hoofdredenen dat ik bij mijn vorige werk ben vertrokken, daar wilden ze 0 euro reiskostenvergoeding betalen terwijl ik dagelijks zo'n 130 km moest rijdenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 08:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Niet iedereen krijgt dat zelfs. Echt bezopen
My lord... En het dan vreemd vinden dat mensen een andere toko gaan vinden om voor te werkenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 08:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ken het, een van de hoofdredenen dat ik bij mijn vorige werk ben vertrokken, daar wilden ze 0 euro reiskostenvergoeding betalen terwijl ik dagelijks zo'n 130 km moest rijden
“We kunnen geen mensen vinden”quote:Op vrijdag 10 juni 2022 08:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ken het, een van de hoofdredenen dat ik bij mijn vorige werk ben vertrokken, daar wilden ze 0 euro reiskostenvergoeding betalen terwijl ik dagelijks zo'n 130 km moest rijden
Een leuke trip.quote:
Dat is al een geluk, maar wat is het dan welquote:Op vrijdag 10 juni 2022 08:24 schreef bitterbal het volgende:
K zit nu bij chirurgie. Hij gaat er af
Het is geen trombose zei ze
Hey GGquote:
Ze ging nu haar bevindingen typen zei zequote:Op vrijdag 10 juni 2022 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is al een geluk, maar wat is het dan wel
Staan er ineens allerlei mensen om je heen met een dwangbuis? Dan moet je even goed uitkijken.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 08:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze ging nu haar bevindingen typen zei ze
Typ typ typ
en als er mensen met een grote frituurpan aankomen, rennen.. heel hard wegrennenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 08:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Staan er ineens allerlei mensen om je heen met een dwangbuis? Dan moet je even goed uitkijken.
Zie nog niks vreemds maar hou het in de gatenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 08:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Staan er ineens allerlei mensen om je heen met een dwangbuis? Dan moet je even goed uitkijken.
Zie wel iemand met een pot mayoquote:Op vrijdag 10 juni 2022 08:37 schreef mschol het volgende:
[..]
en als er mensen met een grote frituurpan aankomen, rennen.. heel hard wegrennen
En dan gegeten worden met mayo in plaats van mosterdquote:Op vrijdag 10 juni 2022 08:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze gaan je been levend frituren!!!
Veel betere keuzequote:Op vrijdag 10 juni 2022 08:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dan gegeten worden met mayo in plaats van mosterdOnacceptabel.
Moet nu denken aan dat filmpje van los, met die man wiens been half opgegeten was door een beerquote:Op vrijdag 10 juni 2022 08:44 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij is zo'n dun beentje helemaal niet lekker, wil je hongerig happen zit je al op bot.
Surprise crematie?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 08:19 schreef mschol het volgende:
over 11 minuten fietst collega langs, eens kijken of ik die kan verassen
Nu is die wel lekker sappig hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2022 08:44 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij is zo'n dun beentje helemaal niet lekker, wil je hongerig happen zit je al op bot.
Ik heb ook ooit eens voor zo'n toko gewerkt, die stelden: ja we doen geen reiskosten, want 95% van het personeel komt uit de buurt.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 08:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 08:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Al brandende naar binnen rennen en knuffelen.
reiskosten vergoeding zou wettelijk verplicht moeten worden gesteld, en uiteraard om autogebruik te ontmoedigen: autogebruikers 15 cent, OV gebruikers 21 centquote:Op vrijdag 10 juni 2022 08:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit eens voor zo'n toko gewerkt, die stelden: ja we doen geen reiskosten, want 95% van het personeel komt uit de buurt.Wat is dat nou weer voor drogreden?
meer onderzoekenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 08:55 schreef bitterbal het volgende:
Oké dit is kut. Of nou ja kut. Ze hebben niks gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |