goffer!quote:Op donderdag 9 juni 2022 23:17 schreef suzi1 het volgende:
en auto heeft ooit mij tegen de grond aangereden toen ik op mn puch zat
Ja een scooter is wel een stukje veiligerquote:Op donderdag 9 juni 2022 23:17 schreef Schakeltopia het volgende:
voordeel van scooter is dat je benen vrij zijn, en bij een zijwaartse aanrijding niet geplet worden
Ik kan niet harder dan 160quote:
Huh? Ik had die van jou gekopieerd net.quote:Op donderdag 9 juni 2022 23:35 schreef Schakeltopia het volgende:
dat gifje van jou shii, isspam=1![]()
https://i.imgur.com/5HAxAiW.gif?&isspam=1
wtfquote:Op donderdag 9 juni 2022 23:38 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Huh? Ik had die van jou gekopieerd net.
wat voor auto rij je?quote:Op donderdag 9 juni 2022 23:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kan niet harder dan 160of het moet echt bergaf en wind in de rug...dan misschien 170.
peugoet 108quote:
Nieuwe. Maar die moet ik eind deze maand inleveren. Heb nog even geen andere auto nodig dus word ook weer wat meer fietsenquote:
gezondquote:Op donderdag 9 juni 2022 23:45 schreef engine het volgende:
[..]
Nieuwe. Maar die moet ik eind deze maand inleveren. Heb nog even geen andere auto nodig dus word ook weer wat meer fietsen
quote:Op donderdag 9 juni 2022 23:46 schreef hemarookworst het volgende:
ik heb twee kroketjes ipv drie in de oven, goed he
quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2022 23:46 schreef hemarookworst het volgende:
ik heb twee kroketjes ipv drie in de oven, goed he
quote:Op donderdag 9 juni 2022 23:46 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja dat zag ik net ook. Ik was 'm aan het verkleinen en toen dacht ik, mmmmm... laat maar....
Zoals?quote:
20 minuten heen en 20 terug. Maar dat fietsen is niet het ergste...het duurt gewoon ruim een uur langer om met het ov te gaan. Dat is dus twee uur vrije tijd per dag.quote:
Lange of veel overstappen zekerquote:Op donderdag 9 juni 2022 23:51 schreef engine het volgende:
[..]
20 minuten heen en 20 terug. Maar dat fietsen is niet het ergste...het duurt gewoon ruim een uur langer om met het ov te gaan. Dat is dus twee uur vrije tijd per dag.
Ik kijk vaak een gedownloade serie tijdens het treinreizen. De tijd vliegt echt voorbij dan.quote:Op donderdag 9 juni 2022 23:51 schreef engine het volgende:
[..]
20 minuten heen en 20 terug. Maar dat fietsen is niet het ergste...het duurt gewoon ruim een uur langer om met het ov te gaan. Dat is dus twee uur vrije tijd per dag.
Ja of wat muziek luisteren en naar buiten kijkenquote:Op donderdag 9 juni 2022 23:57 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik kijk vaak een gedownloade serie tijdens het treinreizen. De tijd vliegt echt voorbij dan.
Ja ik zit even te denken maar die heb ik ook nietquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 00:07 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik zit even te denken maar die heb ik ook niet
Ja af en toe dommel ik ook weleens weg, maar dat vind ik in de trein toch niet zo prettig.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 00:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ja of wat muziek luisteren en naar buiten kijkenOf slapen
Zou nog even complimentje geven over zijn auto wrapquote:Op vrijdag 10 juni 2022 00:13 schreef suzi1 het volgende:
ik wil de cd's de opblaaspussy en ik ken dennis. zoiets?
Bergkamp?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 00:15 schreef -Shii- het volgende:
Ik ken geen Dennis, maar ik post hier gewoon mee.
goffer smooth!quote:Op vrijdag 10 juni 2022 00:17 schreef engine het volgende:
[..]
Zou nog even complimentje geven over zijn auto wrap
Ja ik ook niet. Wel ooit tot op een paar meter bij in de buurt geweestquote:Op vrijdag 10 juni 2022 00:20 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja die ken ik wel, maar niet persoonlijk.
Zo is datquote:
Haha ja moest daar ook gelijk weer aan denkenquote:
Jaquote:
In the housequote:
oh vind het wel een mooi nummertjequote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:42 schreef suzi1 het volgende:
vond het altijd een naar nr. maar daar ging ik wel uit mn dak erop
ja vanaf toen vond ik t ook geweldigquote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:43 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oh vind het wel een mooi nummertje
Was bij mijn ouders etenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:46 schreef Schakeltopia het volgende:
ben eecht blij dat ik geen pozza gebeld heb want dan zou ik wel erg uit de toon gevallen zijn
Van vaders ookquote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:47 schreef Schakeltopia het volgende:
en op de eenn of andere manier is eten van moeders toch altijd wel smakelijk
Ik ga niet zeggen hoevaak ik daar eetquote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:49 schreef Schakeltopia het volgende:
nou ik denk wel dat als m'n moeder wat dichterbij zou wonen ik ook wel af en toe een hapje zou gaan eten
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:49 schreef suzi1 het volgende:
mijn vader at op gegeven moment heel raar. vla met snoeptomaatjes
Dat ook weer niet. Doordeweeks wel vaak.quote:
Neee!quote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:51 schreef suzi1 het volgende:
ik heb de happy hardcore cd's nog. is dat om te schamen
nee joh is toch vetquote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:51 schreef suzi1 het volgende:
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:51 schreef engine het volgende:
[..]
Neee!
Wanneer livestream met je happy cd's?
Die heb ik ook nogquote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:51 schreef suzi1 het volgende:
Ik vind het primaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |