abonnement Unibet Coolblue
pi_205007265

Je zult nu vast wel denken: ""WTF, het is nog niet eens zomer, en nu begint er alweer iemand over Kerst, en dan nog wel over dat k*tnummer van Mariah Carey: "All I Want for Christmas Is You". Het is dan ook wel één van de meest controversiele nummers die al helemaal grijsgedraaid is, wat je óf vreselijk haat, óf stiekem toch leuk vind, iets er tussenin schijnt er niet te zijn, maar de groep haters is vele malen groter waarschijnlijk, en dat worden er elk jaar weer meer, omdat het nummer rond de Kerst véél te vaak wordt gedraaid.
Maar toch wou ik het hier wel over dit nummer hebben. Als er één nummer is dat door vrijwel iedereen wel eens is meegezongen of meegeneuriet, dan is het wel dit nummer.

En juist om die reden wou ik het er hier over hebben: Omdat het door zo ontzettend veel mensen is meegezongen, waar vaak dan ook een opname van is gemaakt, zijn er enorm veel covers van dit nummer op YouTube te vinden in allerlei soorten en maten. En omdat het nou eenmaal tijd kost om al die covers te vinden, om ze vervolgens dan hopelijk hier te plaatsen als je toevallig weer zo'n cover tegenkomt, wou ik er nu maar alvast mee beginnen, zodat we straks in december allerlei verschillende covers van dit nummer hebben, die laten zien op hoe ontzettend veel verschillende manieren zo'n nummer te coveren is. Dus mocht je zo'n cover tegenkomen die leuk of interessant genoeg is, denk dan even aan dit topic en plaats hem hier. De mogelijkheden zijn eindeloos; a-capella, met een koor, professioneel, instrumentaal, geparodieerd, vals, als animatie, ondeugend, totaal gestoord, humoristisch, jaren 50-stijl, rappend, techno, compleet fout, rock, enz. enz.

Ik trap zelf maar af met enkele van zulke covers:

En verder laat ik het aan jullie. Veel plezier!

[ Bericht 0% gewijzigd door Forumtijger op 10-06-2022 09:13:01 ]
Een probleem is pas een probleem als je er een probleem van maakt.
  donderdag 9 juni 2022 @ 19:45:10 #2
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_205007302
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  donderdag 9 juni 2022 @ 21:50:28 #5
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_205008715

...opeens lijkt zelfs het origineel nog best aardig.
  vrijdag 24 juni 2022 @ 02:09:52 #6
493737 Forumtijger
RROOAAARRRR!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')