abonnement Unibet Coolblue
pi_205006154
Aangezien de discussies hier soms hoog oplopen en we in ons dagelijks leven waarschijnlijk allemaal te maken hebben met mensen die nog niet "wakker zijn" (weet even geen betere term) leek me dit wel een handig draadje. Ben erg benieuwd hoe jullie hier mee omgaan en wellicht kunnen we leren van elkaars ervaringen en tips.

Toen ik zelf net ontdekte hoe enorm we voor de gek gehouden worden heb ik een korte periode van woede en frustratie gehad en een enorme drang gevoeld anderen te overtuigen van mijn bevindingen. Ik merkte al snel dat dit niet bepaald het gewenste effect had... :P

Ik probeer het nu anders te doen door:

- Te beseffen dat we allemaal ontwaken in ons eigen tempo
- Uit te leggen dat we elkaar niet te hoeven overtuigen
- Te accepteren dat de ander pas tot nieuwe inzichten komt wanneer hij/zij zelf op onderzoek gaat
- Volledige acceptatie van überhaupt alles wat niet klopt en te beseffen dat het duister heeft bijgedragen aan onze eigen spirituele ontwaking
- Uit te leggen dat ik naast het lezen van de krant ook andere bronnen raadpleeg zoals WOB-stukken, rechtszaken, nieuwe wetgeving en politieke debatten
- Uit te leggen dat ik daardoor soms een innerlijk conflict ervaar en niet meer klakkeloos geloof wat de media schrijft
- Genuanceerd te blijven. Kleine stapjes werken beter dan een grote stap. Ik zeg bijv. dat niet alles wat in de krant staat of door de NPO wordt uitgezonden allemaal onzin is maar dat het vooral te eenzijdig is. En dat er daardoor drogredenaties ontstaan.
- Vaker te zeggen "ik weet het niet precies". Want in tijden van oorlog/ crisis is de waarheid vaak het eerste dat sneuvelt.
- Niet te oordelen maar meer waar te nemen en de ander te vragen dit ook proberen te doen, dus zonder meteen overal een stempel goed/fout op te drukken
- De ander niet dom te vinden en te beseffen dat velen van ons een groot deel van ons leven in een slaap- of sluimertoestand hebben doorgebracht, ikzelf ook
- Te beseffen dat termen als "schapen" en "verschaping" niet zullen bijdragen aan een gezonde discussie o|O :+

Kortom niet de ander willen overtuigen, maar wel wat kleine speldenprikjes uitdelen zodat hij/zij hopelijk ook meer zelf gaat nadenken en zijn/haar horizon wat verbreed. Hoe zien jullie dit? En (hoe) bereid je je voor als je bijvoorbeeld een afspraak hebt met niet wakkere familie/ vrienden/ kennissen?
pi_205006183
Hoe zie ik dit? Je wilt een neutraal gesprek, maar je hele OP is al zwaar ingekleurd.

Veel succes verder.

[ Bericht 47% gewijzigd door Ali_boo op 10-06-2022 12:24:29 ]
pi_205006202
Ts beseft zich langzaam dat ie woke is, succes TS.
pi_205006978
Redenen: onderwijs zit erbij als een afgezakte onderbroek.
Iedereen wil alleen maar lol maken.
Zelfs als ze zichzelf daarmee in gevaar brengen.
Verder is het natuurlijk heel belangrijk om overal een mening over te hebben.
Prima, maar boeken lezen en je verdiepen in de materie is te veel moeite, men gaat liever lopen twitteren en 'deskundigen' van feestboek napraten.
Kortom, het leven, het heelal en de rest is niks anders dan een grabbelton geworden.
  vrijdag 10 juni 2022 @ 09:27:30 #5
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_205011002
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 09:22 schreef Jaeger85 het volgende:
Lekker in je woke echokamer blijven en anderen er niet mee lastig vallen lijkt me het beste.
‘’Wakker’’ is toch geen woke?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 10 juni 2022 @ 09:30:18 #6
319979 Fok-it
All is well
pi_205011015
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 09:27 schreef AQuila360 het volgende:

[..]
‘’Wakker’’ is toch geen woke?
Tuurlijk wel

Woke heeft toch ook alles met bewustwording aka wakker worden te maken. Maakt niet uit over wat voor onderwerp het dan gaat. Dat heel veel mensen de term misbruiken is wat anders
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_205012237
Wat een reacties weer zeg

Even wat mensen noten en wat vegen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205012393
Ik denk wel dat het zou helpen als de 'wakkere' medemens geen termen gebruikt als 'alternatieve waarheid' enzo, daarmee maken mensen zich echt belachelijk.

'Wakker' en 'woke' zijn ook kut, eigenlijk. Je zet jezelf daarmee zo af tegen anderen, dat vertroebelt de discussie.
-nee-
  Moderator vrijdag 10 juni 2022 @ 13:41:10 #9
54278 crew  Tijger_m
42
pi_205012927
Tja, ik denk dat de definitie van "verschaapt" voor de TS inhoudelijk anders zal zijn dan voor mij. Ik ga daar geen andere termen aanhangen maar ik vermoed dat iedereen wel weet wat ik daaronder zal verstaan.

Vorig jaar wel voorgekomen dat een kennis van ons op de FvD koers over covid en vaccinaties is gaan varen en nadat mijn vrouw daar wat over opmerkte (lang verhaal kort, vrouwtje kan wegens medische redenen niet gevaccineerd worden, hij weigerde om zich te vaccineren ondanks een intensief contact beroep) is het contact vrijwel verbroken, echter niet door ons, maar prima, als dat is wat het is dan heb ik daar vrede mee.

Ik heb geen enkele behoefte om, laat ik het maar even zo noemen, mensen te gaan "ontschapen". Ik vind het jammer en soms zelfs triest maar eenieder heeft een eigen verantwoordelijkheid daarin.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_205015336
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 17:28 schreef Bananenbennie het volgende:
Aangezien de discussies hier soms hoog oplopen en we in ons dagelijks leven waarschijnlijk allemaal te maken hebben met mensen die nog niet "wakker zijn" (weet even geen betere term) leek me dit wel een handig draadje. Ben erg benieuwd hoe jullie hier mee omgaan en wellicht kunnen we leren van elkaars ervaringen en tips.

Toen ik zelf net ontdekte hoe enorm we voor de gek gehouden worden heb ik een korte periode van woede en frustratie gehad en een enorme drang gevoeld anderen te overtuigen van mijn bevindingen. Ik merkte al snel dat dit niet bepaald het gewenste effect had... :P

Ik probeer het nu anders te doen door:

- Te beseffen dat we allemaal ontwaken in ons eigen tempo
- Uit te leggen dat we elkaar niet te hoeven overtuigen
- Te accepteren dat de ander pas tot nieuwe inzichten komt wanneer hij/zij zelf op onderzoek gaat
- Volledige acceptatie van überhaupt alles wat niet klopt en te beseffen dat het duister heeft bijgedragen aan onze eigen spirituele ontwaking
- Uit te leggen dat ik naast het lezen van de krant ook andere bronnen raadpleeg zoals WOB-stukken, rechtszaken, nieuwe wetgeving en politieke debatten
- Uit te leggen dat ik daardoor soms een innerlijk conflict ervaar en niet meer klakkeloos geloof wat de media schrijft
- Genuanceerd te blijven. Kleine stapjes werken beter dan een grote stap. Ik zeg bijv. dat niet alles wat in de krant staat of door de NPO wordt uitgezonden allemaal onzin is maar dat het vooral te eenzijdig is. En dat er daardoor drogredenaties ontstaan.
- Vaker te zeggen "ik weet het niet precies". Want in tijden van oorlog/ crisis is de waarheid vaak het eerste dat sneuvelt.
- Niet te oordelen maar meer waar te nemen en de ander te vragen dit ook proberen te doen, dus zonder meteen overal een stempel goed/fout op te drukken
- De ander niet dom te vinden en te beseffen dat velen van ons een groot deel van ons leven in een slaap- of sluimertoestand hebben doorgebracht, ikzelf ook
- Te beseffen dat termen als "schapen" en "verschaping" niet zullen bijdragen aan een gezonde discussie o|O :+

Kortom niet de ander willen overtuigen, maar wel wat kleine speldenprikjes uitdelen zodat hij/zij hopelijk ook meer zelf gaat nadenken en zijn/haar horizon wat verbreed. Hoe zien jullie dit? En (hoe) bereid je je voor als je bijvoorbeeld een afspraak hebt met niet wakkere familie/ vrienden/ kennissen?
Met mensen die "slapen" tegenwoordig heel simpel: het er niet over hebben on ruzie to voorkomen. :Y
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  vrijdag 10 juni 2022 @ 18:48:34 #11
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_205015472
Als de verschaapte medemens" iedereen is niet niet achter iedere Wappie/FvD-scheet aanholt dan is het een prettige omgang denk ik.
pi_205021078
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 18:48 schreef Hexagon het volgende:
Als de verschaapte medemens" iedereen is niet niet achter iedere Wappie/FvD-scheet aanholt dan is het een prettige omgang denk ik.
Met gewapende termen zoals 'wappie' en 'schapen' komen we niet verder.idd.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_205057773
Nu je wakker bent, kun je dit misschien verder gaan ontwikkelen door bijvoorbeeld in het bestuur van een vereniging plaats te nemen om zo te kunnen ervaren hoe het is om beslissingen te nemen en er op deze manier achter te komen waarom bepaalde beslissingen genomen worden. Dan zal je zien dat die beslissingen niet genomen worden om een bepaalde groep kwaad te doen, maar dat er veel meer zit achter de keuzes die gemaakt worden.

Zo kun je zelf begrijpen waarom de mensen die jij schaap noemt, doen wat ze doen en wellicht ook dat veel 'schapen' misschien wel veel wakkerder zijn dan jij bent :)
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_205131676
Die frustratie is me zeer bekend. Zelfs harde feiten of documenten onder hun neus schuiven heeft geen zin. Willen het niet zien. Vaak boze of zelfs agressieve reacties. Bij sommige mensen waarbij ik merk dat ze voelen dat er " iets " niet klopt, maar weten niet wat, probeer ik nog wel een duwtje in de juiste richting te sturen. Maar ik laat ze wel zelf op onderzoek uit gaan.

Ik vind het verschrikkelijk om te weten welke richting we op gaan in de wereld. Hoop telkens dat ik geen gelijk krijg. Maar toch word elk punt op de agenda werkelijkheid helaas.

Het geeft me een heel naar gevoel die wetenschap maar ook weer rust ofzo. Net als dat je bij de tandarts bent en hij verteld je van te voren wat hij gaat doen.
  vrijdag 1 juli 2022 @ 13:10:31 #15
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_205199080
Het is vooral verbazingwekkend hoeveel hogeropgeleiden alles uit de media maar klakkeloos aannemen en hun aanwezige capaciteiten tot kritisch nadenken in hun studie of werk totaal laten varen waar het de moderne realiteit betreft.Een vriend van mij (universitair geschoold, inmiddels doctor) werkt in de onderzoekswereld en toen we een tijdje terug spraken over het hele coronagebeuren viel ik zowat van mijn stoel over zijn gebrek aan scepsis
Scratch a liberal and you will find a fascist
  vrijdag 1 juli 2022 @ 15:08:19 #16
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_205200286
Ja, ook ik denk dat 1984 een 'voorspelling' is van iemand die deze agenda heeft vernomen in zijn omgeving en in een roman heeft verwerkt en dat het WEF aan het hoofd staat van deze beweging.

Enkele vrienden weten dat ik zo denk maar niet iedereen. Op mijn werk weet bijna niemand het behalve sommige mensen die dit ook denken en waarvan het gesprek toevallig die kant op ging en dan krijg je dat leuke moment van 'herkenning'. Verder heb ik geen behoefte om mensen 'wakker te maken'.

Verder is de voorbereiding op wat volgens mij komen gaat het zelfvoorzienend zijn en off-grid kunnen leven. Off-grid is al gerealiseerd behalve het riool waar we (nog) aan zitten.
To BG or not to BG!
pi_205204428
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 13:10 schreef EdvandeBerg het volgende:
Het is vooral verbazingwekkend hoeveel hogeropgeleiden alles uit de media maar klakkeloos aannemen en hun aanwezige capaciteiten tot kritisch nadenken in hun studie of werk totaal laten varen waar het de moderne realiteit betreft.Een vriend van mij (universitair geschoold, inmiddels doctor) werkt in de onderzoekswereld en toen we een tijdje terug spraken over het hele coronagebeuren viel ik zowat van mijn stoel over zijn gebrek aan scepsis
Kan beste dat er wel aardig wat werknemers in de wetenschaapelijke wereld die gewoon niet erg slim zijn en blindelings de textbooks, protocollen volgen en dan beperkt met NDA's (Non Disclosure Agreements/gagging order) enz. zijn. Misschien waren er meer klokkenluiders als je baan,inkomst,carriere,reputatie enz.niet aan de lijn was gezet. Kan je makkelijk op een blacklist komen staan.
Een vriend van me in de UK ook doctor was, en is wat vroeger met pensioen gegaan ivm dat hij niet eens met de covid vaccinatie program was.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_205207149
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 09:27 schreef AQuila360 het volgende:

[..]
‘’Wakker’’ is toch geen woke?
Nee woke zijn linkse mensen die kicken op transgender kinderen. Wakker zijn mensen die de overheid niet (meer) geloven.
pi_205240760
- Geef anderen geen stroman door in absoluten te spreken en maak vooral geen claims over de toekomst. Je bent cynischer, je betwijfelt een gangbare interpretatie van de (politieke) werkelijkheid, maar je weet niet per se beter wat wél het geval is. Breng de ander tot twijfel a.d.h.v. opgedane inzichten/informatie - niet met de (persoonlijke) conclusie daarvan.

[ Bericht 9% gewijzigd door Akathisia op 04-07-2022 22:47:41 ]
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_205240829
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 20:07 schreef Tingo het volgende:
Kan beste dat er wel aardig wat werknemers in de wetenschaapelijke wereld die gewoon niet erg slim zijn en blindelings de textbooks, protocollen volgen en dan beperkt met NDA's (Non Disclosure Agreements/gagging order) enz. zijn. Misschien waren er meer klokkenluiders als je baan,inkomst,carriere,reputatie enz.niet aan de lijn was gezet. Kan je makkelijk op een blacklist komen staan.
Een vriend van me in de UK ook doctor was, en is wat vroeger met pensioen gegaan ivm dat hij niet eens met de covid vaccinatie program was.
Vooral beta-wetenschappers scoren goed op numerical cognition maar hebben vaak moeite met de verbale ontledingen/descripties v.d. werkelijkheid. Een goeddeel mist ook het nodige inzicht in de innerlijke gezindheid van de medemens.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  Moderator maandag 4 juli 2022 @ 23:27:50 #21
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205241110
My humble opinion, stoppen met elkaar schapen of wappies te noemen zou al best veel schelen :) In veler ogen ben ik een wappie, maar geeft mij dat dan het recht een ander een schaap te noemen? Neh, laat het allemaal gaan en als mensen gewoon niet mee gaan in hoe jij, ik of een ander tegen de materie aankijkt dan beter lekker over voetbal, F1 of wathever ouwehoeren en de hele shit is vergeten.

En daarbij, je hoeft niet met andersdenkenden om te gaan. Dat is ook een keus, een keus die ik niet maak omdat ik over het algemeen met iedereen die een andere opvatting heeft dan ik prima door een deur kan. De keus ligt bij ieder individu hoe je ermee omgaat.
Lach met een schone bips
  maandag 4 juli 2022 @ 23:45:58 #22
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205241220
Grappig voor mij was juist andersom.
Wil niet zeggen dat ik de onderwerpen erg interessant vind.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 5 juli 2022 @ 17:41:14 #23
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205246997
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 17:28 schreef Bananenbennie het volgende:
Aangezien de discussies hier soms hoog oplopen en we in ons dagelijks leven waarschijnlijk allemaal te maken hebben met mensen die nog niet "wakker zijn" (weet even geen betere term) leek me dit wel een handig draadje. Ben erg benieuwd hoe jullie hier mee omgaan en wellicht kunnen we leren van elkaars ervaringen en tips.

Toen ik zelf net ontdekte hoe enorm we voor de gek gehouden worden heb ik een korte periode van woede en frustratie gehad en een enorme drang gevoeld anderen te overtuigen van mijn bevindingen. Ik merkte al snel dat dit niet bepaald het gewenste effect had... :P

Ik probeer het nu anders te doen door:

- Te beseffen dat we allemaal ontwaken in ons eigen tempo
- Uit te leggen dat we elkaar niet te hoeven overtuigen
- Te accepteren dat de ander pas tot nieuwe inzichten komt wanneer hij/zij zelf op onderzoek gaat
- Volledige acceptatie van überhaupt alles wat niet klopt en te beseffen dat het duister heeft bijgedragen aan onze eigen spirituele ontwaking
- Uit te leggen dat ik naast het lezen van de krant ook andere bronnen raadpleeg zoals WOB-stukken, rechtszaken, nieuwe wetgeving en politieke debatten
- Uit te leggen dat ik daardoor soms een innerlijk conflict ervaar en niet meer klakkeloos geloof wat de media schrijft
- Genuanceerd te blijven. Kleine stapjes werken beter dan een grote stap. Ik zeg bijv. dat niet alles wat in de krant staat of door de NPO wordt uitgezonden allemaal onzin is maar dat het vooral te eenzijdig is. En dat er daardoor drogredenaties ontstaan.
- Vaker te zeggen "ik weet het niet precies". Want in tijden van oorlog/ crisis is de waarheid vaak het eerste dat sneuvelt.
- Niet te oordelen maar meer waar te nemen en de ander te vragen dit ook proberen te doen, dus zonder meteen overal een stempel goed/fout op te drukken
- De ander niet dom te vinden en te beseffen dat velen van ons een groot deel van ons leven in een slaap- of sluimertoestand hebben doorgebracht, ikzelf ook
- Te beseffen dat termen als "schapen" en "verschaping" niet zullen bijdragen aan een gezonde discussie o|O :+

Kortom niet de ander willen overtuigen, maar wel wat kleine speldenprikjes uitdelen zodat hij/zij hopelijk ook meer zelf gaat nadenken en zijn/haar horizon wat verbreed. Hoe zien jullie dit? En (hoe) bereid je je voor als je bijvoorbeeld een afspraak hebt met niet wakkere familie/ vrienden/ kennissen?
Beseffen dat we allemaal ontwaken op ons eigen tempo is wel een hele sterke en meer dan speldeprikjes kan je niet doen . Als ze het willen weten gaan ze zelf op onderzoek uit en als men het niet wilt weten doen ze alles behalve dat .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_205247134
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 17:41 schreef Summers het volgende:

[..]
Beseffen dat we allemaal ontwaken op ons eigen tempo is wel een hele sterke en meer dan speldeprikjes kan je niet doen . Als ze het willen weten gaan ze zelf op onderzoek uit en als men het niet wilt weten doen ze alles behalve dat .
Yo Summers! Heel fyn om je weer te zien posten!
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 5 juli 2022 @ 19:40:33 #25
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205248075
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 17:56 schreef Tingo het volgende:

[..]
Yo Summers! Heel fyn om je weer te zien posten!
w/ O+
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 5 juli 2022 @ 20:00:55 #26
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205248368
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 18:07 schreef Foppe1986II het volgende:

[..]
Ik probeer wappies altijd wat inzicht te verschaffen, maar helaas. De wappies denken dat ze het al weten, en dan helpen feiten niet..

Zien jullie niet in dat het idee dat jullie ontwaakt zijn enorm hoogmoedig overkomt? Driewerf bah voor mensen die zichzelf wakker vinden. Doet me denken aan religie, waarin religieuzen zichzelf ook als de enige wakkeren beschouwen.. Driewerf bah voor zulke mensen.
Inzicht moet van binnenuit komen vandaar dat het je maar niet lukt om dat over te brengen . Ik hoop voor je dat je niet al te veel tijd en moeite hebt gestoken in iets wat je toch niet gaat bereiken ^O^
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_205251794
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 19:40 schreef Summers het volgende:

[..]
w/ O+
Same !
Welcome back
*O*
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 6 juli 2022 @ 08:34:57 #28
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_205251880
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2022 15:38 schreef Hallojo het volgende:
Nu je wakker bent, kun je dit misschien verder gaan ontwikkelen door bijvoorbeeld in het bestuur van een vereniging plaats te nemen om zo te kunnen ervaren hoe het is om beslissingen te nemen en er op deze manier achter te komen waarom bepaalde beslissingen genomen worden. Dan zal je zien dat die beslissingen niet genomen worden om een bepaalde groep kwaad te doen, maar dat er veel meer zit achter de keuzes die gemaakt worden.

Zo kun je zelf begrijpen waarom de mensen die jij schaap noemt, doen wat ze doen en wellicht ook dat veel 'schapen' misschien wel veel wakkerder zijn dan jij bent :)
Dit.
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  woensdag 6 juli 2022 @ 08:35:07 #29
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_205251884
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 20:00 schreef Summers het volgende:

[..]
Inzicht moet van binnenuit komen vandaar dat het je maar niet lukt om dat over te brengen . Ik hoop voor je dat je niet al te veel tijd en moeite hebt gestoken in iets wat je toch niet gaat bereiken ^O^
Yeeha! The Queen of Memes is back ^O^
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 6 juli 2022 @ 08:54:19 #30
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205252002
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 08:35 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Yeeha! The Queen of Memes is back ^O^
Yeeha Maga :*

quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 08:20 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Same !
Welcome back
*O*
Thx w/
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')