abonnement Unibet Coolblue
pi_205005815
Hey,

Ik heb me net ingeschreven op deze site omdat ik mijn ei toch even ergens kwijt moet en ik me familie hier nog niet over kan benaderen, maar ik zit met het volgende. 5 maand geleden heb ik een fantastische meid ontmoet en na heel wat heen en weer gechat en videobellen, heb ik besloten om haar te ontmoeten. Het probleem is, ze woont niet echt in de buurt. Namelijk ongeveer 8000 km verderop. Nu is de afstand voor mij geen probleem, maar ze is Aziatisch en mijn ouders zijn erg ouderwets en hebben het niet zo op Aziaten. Ik ben erg bang hoe ze gaan reageren. Misschien ben ik een schijterd en moet ik me niet zo aanstellen, maar zo ben ik nu eenmaal. Is er iemand hier die in hetzelfde schuitje heeft gezeten of enig advies heeft voor mij?
pi_205005875
Eerst met een Marokkaanse man thuis komen, daarna je Aziatische vriendin voorstellen. Moet je kijken hoe blij ze dan zijn.
pi_205005894
Ik ken jouw ouders niet.
Maar het feit dat ze 8000km verderop woont zou de alarmbellen eerder moeten laten afgaan, dan het feit dat ze Aziatisch is.
  donderdag 9 juni 2022 @ 16:50:37 #4
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_205005899
Ik zal wel te cynisch zijn maar wacht eerst maar tot je haar überhaupt ontmoet hebt voor je het aan je familie gaat vertellen
pi_205005911
8000km :') :') :') :') :') :') die wil binnen 2 weken trouwen en dan peert ze hem jij alles kwijt succes *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Ik zwaai naar dieren.
pi_205005947
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 16:52 schreef Geerd het volgende:
8000km :') :') :') :') :') :') die wil binnen 2 weken trouwen en dan peert ze hem jij alles kwijt succes *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Als het een vrouw is ....
pi_205005959
Ik heb me voor de gein eens ingeschreven bij een penvriendenclub op internet. Ik werd daarna overspoeld door half vrouwelijk Afrika. Dan weet je genoeg...
pi_205005979
Ouwe ik ga er van uit dat het een grapje is. Er zijn teveel dingen die niet kloppen. 8000 km geen probleem (das minimaal een 1000 euri retourtje) Ik ken eigenlijk geen andere Nederlanders die een hekel hebben aan Aziaten. Ook ouderen niet. Beetje chatten en videobellen en je denkt dat je beet hebt? Schei uit man. En toch kan ik het niet laten om even te melden dat het een slecht idee is.
pi_205006244
Pics
pi_205006370
Hoe oud zijn jullie, en in wat voor woonsituatie zit je?
pi_205006779
Maak er gewoon sowieso een mooie reis van als je van plan bent die kant op te gaan. Je hoeft je ouders in dit stadium nog niet eens echt iets te vertellen denk ik.

Maar los daarvan zou ik buitengewoon voorzichtig zijn met dit soort dingen en me eerlijk gezegd eens goed afvragen waarom het je niet lukt om hier een vriendin te vinden maar wel een echte connectie denkt te hebben met iemand die aan de andere kant van de wereld woont terwijl je haar alleen digitaal kent.
  Spellchecker donderdag 9 juni 2022 @ 20:35:44 #12
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205007885
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 16:50 schreef herverwijderd het volgende:
Ik zal wel te cynisch zijn maar wacht eerst maar tot je haar überhaupt ontmoet hebt voor je het aan je familie gaat vertellen
:Y
pi_205008347
Waar komt ze precies vandaan ?
pi_205008582
quote:
16s.gif Op donderdag 9 juni 2022 21:15 schreef Gibson88 het volgende:
Waar komt ze precies vandaan ?
Bangcock denk ik?
pi_205008642
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2022 17:57 schreef -niemand- het volgende:
Hoe oud zijn jullie, en in wat voor woonsituatie zit je?
Ik ben 30 jaar en zij is 28 jaar. Ik woon alleen in een appartement.
pi_205008685
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2022 18:52 schreef Raw85 het volgende:
Maak er gewoon sowieso een mooie reis van als je van plan bent die kant op te gaan. Je hoeft je ouders in dit stadium nog niet eens echt iets te vertellen denk ik.

Maar los daarvan zou ik buitengewoon voorzichtig zijn met dit soort dingen en me eerlijk gezegd eens goed afvragen waarom het je niet lukt om hier een vriendin te vinden maar wel een echte connectie denkt te hebben met iemand die aan de andere kant van de wereld woont terwijl je haar alleen digitaal kent.
Ik ben uiteraard ook buitengewoon voorzichtig met zulke dingen. Waarom ik iemand zoek in Azie is omdat ik altijd al een voorkeur heb gehad voor Aziatische vrouwen. Ik heb een x aantal relaties/dates gehad hier in Nederland, maar dat liep altijd uit op niks. Dus ik dacht, waarom probeer ik het eens buiten Nederland? In het begin was het gewoon uit nieuwsgierigheid.

Nu ben ik inderdaad al wel een aantal meiden tegengekomen die het puur en alleen om geld gingen, maar die vielen snel door de mand. Ik ben ook zeer terughoudend met het toesturen van geld. Als in, dat doe ik niet.
pi_205008702
quote:
16s.gif Op donderdag 9 juni 2022 21:15 schreef Gibson88 het volgende:
Waar komt ze precies vandaan ?
Ze komt uit Indonesië.
pi_205008709
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 21:46 schreef Bad_Guy het volgende:

[..]
Ik ben uiteraard ook buitengewoon voorzichtig met zulke dingen. Waarom ik iemand zoek in Azie is omdat ik altijd al een voorkeur heb gehad voor Aziatische vrouwen. Ik heb een x aantal relaties/dates gehad hier in Nederland, maar dat liep altijd uit op niks. Dus ik dacht, waarom probeer ik het eens buiten Nederland? In het begin was het gewoon uit nieuwsgierigheid.

Nu ben ik inderdaad al wel een aantal meiden tegengekomen die het puur en alleen om geld gingen, maar die vielen snel door de mand. Ik ben ook zeer terughoudend met het toesturen van geld. Als in, dat doe ik niet.
Tsja.

Zie je het zitten om om de zoveel weken / maanden daar heen te gaan om d'r te zien?
pi_205008756
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 21:49 schreef Halcon het volgende:

[..]
Tsja.

Zie je het zitten om om de zoveel weken / maanden daar heen te gaan om d'r te zien?
Ik heb haar al verteld dat ik niet om de haverklap kan langskomen i.v.m. werk en dergelijke. Als het niks wordt, dan zijt het zo. Dan heb ik in ieder geval een mooie vakantie gehad in een exotisch land.
pi_205008808
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 21:55 schreef Bad_Guy het volgende:

[..]
Ik heb haar al verteld dat ik niet om de haverklap kan langskomen i.v.m. werk en dergelijke. Als het niks wordt, dan zijt het zo. Dan heb ik in ieder geval een mooie vakantie gehad in een exotisch land.
En kunnen proeven en smullen van een inheemse delicatesse
pi_205008838
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 21:48 schreef Bad_Guy het volgende:

[..]
Ze komt uit Indonesië.
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 21:48 schreef Bad_Guy het volgende:

[..]
Ze komt uit Indonesië.
Zou toch eens even wat leeswerk doen over cultuur, gebruiken etc. Hoe zijn de verhoudingen, het contact, waar gaat het zoal over als jullie contact hebben.

Ik heb ooit eens een Filippijnse aan de haak geslagen, die weliswaar vanuit Oslo naar NL kwam en dat mondde uit in een regelrechte ramp.

Nou is dat niet perse hetzelfde land maar qua normen en waarden lijkt het wel wat op elkaar.
pi_205009810
Misschien kan @LeesFoknl je wat adviezen geven, hij is samen met een Aziatische vrouw.
pi_205009979
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2022 18:52 schreef Raw85 het volgende:
en me eerlijk gezegd eens goed afvragen waarom het je niet lukt om hier een vriendin te vinden maar wel een echte connectie denkt te hebben met iemand die aan de andere kant van de wereld
Een verklaring kan zijn dat westerse vrouwen erg feministisch zijn (mannelijk dus) en dat is niet aantrekkelijk voor mannen. Op andere delen van de wereld zijn er nog vrouwen die gewoon vrouwen zijn en graag de man zien als hun leider.
pi_205010007
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  vrijdag 10 juni 2022 @ 04:23:44 #25
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_205010294
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 00:03 schreef RipCity het volgende:
@:kingroland
Keihard gelachen

-geen mentions aub-

[ Bericht 25% gewijzigd door Lenny77 op 10-06-2022 10:22:38 ]
pi_205010304
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 23:56 schreef BookFreak het volgende:

[..]
feministisch zijn (mannelijk dus)
Deze kende ik nog niet :D
  vrijdag 10 juni 2022 @ 06:32:21 #27
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_205010344
quote:
16s.gif Op donderdag 9 juni 2022 22:02 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
[..]
Zou toch eens even wat leeswerk doen over cultuur, gebruiken etc. Hoe zijn de verhoudingen, het contact, waar gaat het zoal over als jullie contact hebben.

Ik heb ooit eens een Filippijnse aan de haak geslagen, die weliswaar vanuit Oslo naar NL kwam en dat mondde uit in een regelrechte ramp.

Nou is dat niet perse hetzelfde land maar qua normen en waarden lijkt het wel wat op elkaar.
Weet ik nog, heb ik toen met grote interesse gelezen.
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 23:28 schreef DoubleDip het volgende:
Misschien kan @:LeesFokNL je wat adviezen geven, hij is samen met een Aziatische vrouw.
Zal ik graag doen
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 16:50 schreef herverwijderd het volgende:
Ik zal wel te cynisch zijn maar wacht eerst maar tot je haar überhaupt ontmoet hebt voor je het aan je familie gaat vertellen
Zou ik zeker doen, eerst ontmoeten..
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  vrijdag 10 juni 2022 @ 07:27:41 #28
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_205010463
IK zie geen enkele reden om nu al over deze vrouw te vertellen. Dit stelt nog helemaal niets voor. Kan WEL alles nog uit voort komen. Ik zou mij zelf ook niet al te gek maken en mij nu al teveel te verplichten. Spreek niet teveel over liefde en zo. Zeg dat je (tegen die vrouw en jouw ouders) je gaat fijn op vakantie naar Indonesië. En tegen har zeg je er dan bij dat je haar graag wilt ontmoeten. Hou het heft vooral in eigen handen en neem een hotel en tref haar ergens bij een Mac Donalds of zo. Het zou anders kunnen dat je afgehaald wordt door de hele familie en je grotendeels van de tijd bij de lui thuis zit waar je wordt tentoongesteld aan alle ooms en tantes neven en nichten, oudooms, de buren en de buurt enz.

Daarom, vertel over die vrouw. Is ze moslim, en hoe diepgelovig. Van waar komt ze? Bali Java, Jakarta, Sulawesië? Is ze Papoea, Chinees, Javaans? War doet ze. leeft ze in de kampong of in een condominium? Studie. Het is belangrijk om je iets aan te raden, advies te geven, als men verder niets weet van haar.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  vrijdag 10 juni 2022 @ 07:37:25 #29
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_205010479
Ik heb zelf Indonesische familie (aangetrouwd), en via een advertentie in een katholieke krant een oproep gedaan en met 45 vrouwen geschreven. Van mijn ervaringen daarmee kan ik makkelijk een boek schrijven. En na mijn niet doorgegaan huwelijk met een leuke mooie 30 jarige Chinese weduwe uit Jakarta die 3 maanden bij mij heeft gewoond kwam ik in Filipijnse kringen en kwam daar mijn asawa (Filipijns voor levensgezel, echtgenoot, partner for life) tegen.

Ik heb problemen met mijn computer of Fok heeft problemen. Vaak is opeens de tekst van een reaktie weg dus ik zie mij helaas genoodzaakt korte stukjes te maken.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  vrijdag 10 juni 2022 @ 07:44:03 #30
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_205010493
Je wordt gecatfished voor je nieren
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  vrijdag 10 juni 2022 @ 07:50:25 #31
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_205010510
Indonesië, grootste moslimland ter wereld. In 1950 moesten de mensen daar een geloof kiezen met slechts één God. Voorheen geloofde men in veel goden die in dieren, stenen bomen de wind enz. zaten.

Het gros koos voor moslim, en dat moslim geloof ws erg soepel maar wordt ook steeds strenger in Indonesië.
Hou daar rekening mee, ga er niet heen met ramadan en de week er direct na. Realiseer je dat de gelovigen worden opgeroepen tot het gebed ook om 6.00 uur en dan meerdere malen per dag.

De Chinezen zijn er rijk, werken hard, bezitten veel en hebben voor katholiek gekozen. Ze zijn niet erg geliefd daar en worden graag als zondebok gebruikt. Ook als afleiding, zijn er problemen in de regering dan worden er rellen georganiseerd tegen de Chinezen, dan is het volk afgeleid (Een deel van mijn schoonfamilie is ook Chinees). Ergens rond jaar 2000 is dat gebeurd met bijna 500 doden onder de Chinezen. Rond die tijd was ook deze Chinese weduwe bij mij en zouden wij trouwen. Zij heeft echter mij en het door ons geplande huwelijk en dus ook visum gebruikt als springplank naar een ander land (Engeland).
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  vrijdag 10 juni 2022 @ 08:04:07 #32
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_205010549
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 07:44 schreef Scorpie het volgende:
Je wordt gecatfished voor je nieren
Je bedoelt om de nieren te stelen.

Neen daar gaan ze echt geen blanke voor lokken. In werkelijkheid komen de nieren van arme mensen. Volwassenen gewoon arme drommels die een nier verkopen voor 1000 -2000 euro. Dat weet ik 100 % zeker van in Manila. Wel hoorde ik van kinderlijkjes die gevonden waren die ontdaan waren van diverse organen.

Waarom een blanke, dat wordt dan door heel Interpol en journalistiek en alles onderzocht, op tv enz. Een arme, daar kraait geen haan naar.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_205010574
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 23:56 schreef BookFreak het volgende:

[..]
Een verklaring kan zijn dat westerse vrouwen erg feministisch zijn (mannelijk dus) en dat is niet aantrekkelijk voor mannen. Op andere delen van de wereld zijn er nog vrouwen die gewoon vrouwen zijn en graag de man zien als hun leider.
Ok incel
  vrijdag 10 juni 2022 @ 08:13:29 #34
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_205010587
Filipijnen ... Christen, ruim 90% waarvan 85 % katholiek. En dan wel tamelijk fanatiek zoals het kruisigen van vrijwilligers (een erebaantje) aan een Kruis met Pasen. Zag net een foto hier in Fok komend van Danny zijn plaatjes over dit kruisigen van een man, door Filipijnse mannen verkleed als Romeinse soldaten anno het jaar 30 of zo. Zou leuk zijn als iemand er hier een link naar kan neerzetten.

Kerst begint er al in september. in de malls (winkelcentra) hotels en zo staan de Kerstbomen opgetuigd in september. De twee belangrijkste dagen in de Filipijnen zijn Kerstdag (HeiligABEND dus 24 december) en Pasen. Manila 16 miljoen inwoners loopt dan leeg, men gaat volbeladen met cadeau"s naar de familie.

Filipijnen spreken Tagalog en heel veel mensen spreken ook Engels, of tenminste een beetje. Zijn Westers ingesteld, ook kleding. Bijna altijd jeans en tshirts. Zeer vriendelijk volk. En men houdt er erg van lol maken, grappen, humor, muziek, uiteraard zelf zingen en karaoke en dansen. En ETEN.

[ Bericht 5% gewijzigd door LeesFoknl op 10-06-2022 08:22:11 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  vrijdag 10 juni 2022 @ 08:20:01 #35
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_205010608
Beide landen .... hou je in met kusjes en kussen en touchie touchie (to touch = aanraken) in het openbaar. Maar maak je geen zorgen, als je alleen met hen bent zijn ze niet shy (= verlegen) Haha, sodemieter. Meer zeg ik niet.

Vroeg ooit gekscherend aan een vrouw in de bar (waren dus aan het gekken) howmuch touchie touchie voor 20 peso (30 cent). Nou, ik kreeg haar onderarm aangeboden voor dat geld om te touchen.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_205010768
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 07:50 schreef LeesFoknl het volgende:
Zij heeft echter mij en het door ons geplande huwelijk en dus ook visum gebruikt als springplank naar een ander land
Pijnlijk maar je moet er wel degelijk rekening mee houden dat je dat kan overkomen.

Hier uit de buurt ken ik een geval waar de man dacht volkomen gelukkig getrouwd te zijn maar op de dag dat zij drie jaar een verblijfsvergunning had verdween ze (vanaf die dag schijnt die vergunning niet meer gekoppeld aan de relatie te zijn). Die kerel vond die dag dus totaal onverwacht een geplunderd huis in plaats van champagne voor de derde huwelijksverjaardag.
pi_205010877
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 17:01 schreef Nederplant het volgende:
Ouwe ik ga er van uit dat het een grapje is. Er zijn teveel dingen die niet kloppen. 8000 km geen probleem (das minimaal een 1000 euri retourtje) Ik ken eigenlijk geen andere Nederlanders die een hekel hebben aan Aziaten. Ook ouderen niet. Beetje chatten en videobellen en je denkt dat je beet hebt? Schei uit man. En toch kan ik het niet laten om even te melden dat het een slecht idee is.
Na, vrouwen uit die contreien staan er natuurlijk wel om bekend dat het ze om de poen te doen is. Ik denk dat dat eerder is waarom zijn ouders wat terughoudend zijn. En terecht. Hekel noemt hij zelf overigens nergens.

Soms is een slecht idee nodig om weer terug te komen in de realiteit, maar kan dat slechte idee ook in iets moois overgaan. Gewoon lekker die kant op gaan, niet té hoopvol zijn en kijken, aanvoelen of de klik die je online hebt ook offline bestaat. Hij heeft niks te verliezen. Als het niets wordt, heeft hij iig een mooie vakantie gehad. :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 08:55 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Pijnlijk maar je moet er wel degelijk rekening mee houden dat je dat kan overkomen.

Hier uit de buurt ken ik een geval waar de man dacht volkomen gelukkig getrouwd te zijn maar op de dag dat zij drie jaar een verblijfsvergunning had verdween ze (vanaf die dag schijnt die vergunning niet meer gekoppeld aan de relatie te zijn). Die kerel vond die dag dus totaal onverwacht een geplunderd huis in plaats van champagne voor de derde huwelijksverjaardag.
Maar het kan ook gewoon goed gaan, hea. Mijn Thaise vrouw en ik zijn al acht jaar gelukkig; getrouwd, kindje dit dat. Het zou jammer zijn als je dit soort horrorverhalen je liefdesleven laat beïnvloeden. Toch moet ik derhalve wel eerlijk zeggen dat ik in het begin hier echt wel bang voor was.

[ Bericht 27% gewijzigd door DjVero op 10-06-2022 09:14:18 ]
pi_205011292
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 21:46 schreef Bad_Guy het volgende:
Waarom ik iemand zoek in Azie is omdat ik altijd al een voorkeur heb gehad voor Aziatische vrouwen.
Tuuuuuurlijk... :')
  Moderator vrijdag 10 juni 2022 @ 10:25:29 #39
441859 crew  Lenny77
pi_205011449
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 23:56 schreef BookFreak het volgende:

[..]
Een verklaring kan zijn dat westerse vrouwen erg feministisch zijn (mannelijk dus) en dat is niet aantrekkelijk voor mannen. Op andere delen van de wereld zijn er nog vrouwen die gewoon vrouwen zijn en graag de man zien als hun leider.
Nee, geen enkele vrouw ziet de man graag als leider. In die delen van de wereld heeft de vrouw gewoon geen keuze. Maar geloof me maar: een vrouw wil gewoon een gelijkwaardige partner en een relatie waar keuzes door beiden worden gemaakt.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  vrijdag 10 juni 2022 @ 11:31:16 #40
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_205011857
sorry @Lenny77
  vrijdag 10 juni 2022 @ 11:31:52 #41
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_205011860
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 07:44 schreef Scorpie het volgende:
Je wordt gecatfished voor je nieren
Dit dus.

niet doen TS.
  Moderator vrijdag 10 juni 2022 @ 11:33:45 #42
441859 crew  Lenny77
pi_205011877
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 11:31 schreef KingRoland het volgende:
sorry @:lenny77
:*
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  vrijdag 10 juni 2022 @ 11:45:11 #43
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_205011980
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 10:25 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Nee, geen enkele vrouw ziet de man graag als leider. In die delen van de wereld heeft de vrouw gewoon geen keuze. Maar geloof me maar: een vrouw wil gewoon een gelijkwaardige partner en een relatie waar keuzes door beiden worden gemaakt.
Lenny, spreek svp voor jezelf. Geen enkele vrouw ziet de man graag als leider.
Jij bent dan wel moederator maar ik zou toch zeggen, maak je niet verder belachelijk met je overduidelijke antipathie naar mannen.

Bij voorbaat dank, met vriendelijke groet,

LeesFoknl
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  vrijdag 10 juni 2022 @ 11:51:47 #44
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_205012026
Wordt het weer zo'n topic, ja?
Wel goede tips voor ts.
  Moderator vrijdag 10 juni 2022 @ 12:07:41 #45
441859 crew  Lenny77
pi_205012135
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 11:45 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]
Lenny, spreek svp voor jezelf. Geen enkele vrouw ziet de man graag als leider.
Jij bent dan wel moederator maar ik zou toch zeggen, maak je niet verder belachelijk met je overduidelijke antipathie naar mannen.

Bij voorbaat dank, met vriendelijke groet,

LeesFoknl
Wij willen geen leider, we willen een partner. Ik heb geen baas nodig maar een geliefde.
En echt waar, ik heb totaal geen antipathie voor mannen, integendeel! Ik weet niet waar jij dit vandaan blijft halen.
Maar zoals @herverwijderd mooi zegt: we gaan er hier niet zo een topic van maken.
Terug ontopic.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_205013942
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 08:13 schreef LeesFoknl het volgende:
Filipijnen ... Christen, ruim 90% waarvan 85 % katholiek. En dan wel tamelijk fanatiek zoals het kruisigen van vrijwilligers (een erebaantje) aan een Kruis met Pasen. Zag net een foto hier in Fok komend van Danny zijn plaatjes over dit kruisigen van een man, door Filipijnse mannen verkleed als Romeinse soldaten anno het jaar 30 of zo. Zou leuk zijn als iemand er hier een link naar kan neerzetten.

Kerst begint er al in september. in de malls (winkelcentra) hotels en zo staan de Kerstbomen opgetuigd in september. De twee belangrijkste dagen in de Filipijnen zijn Kerstdag (HeiligABEND dus 24 december) en Pasen. Manila 16 miljoen inwoners loopt dan leeg, men gaat volbeladen met cadeau"s naar de familie.

Filipijnen spreken Tagalog en heel veel mensen spreken ook Engels, of tenminste een beetje. Zijn Westers ingesteld, ook kleding. Bijna altijd jeans en tshirts. Zeer vriendelijk volk. En men houdt er erg van lol maken, grappen, humor, muziek, uiteraard zelf zingen en karaoke en dansen. En ETEN.
Vergeet de Islam in het zuiden niet Davao en helemaal Zamboanga city, daar is het voor een 'Americano' c.q. Westerling niet al te veilig. En nu ik wat vaker met Pinay's weer aan de praat ben bemerk ik dat Cebueno ook redelijk vaak gesproken wordt.

Edit: aangezien dat ook relatief dichtbij Indonesië ligt, en zoals je zelf al aangaf, is daar de Islam vrij dominant. Daarnaast is in het zuiden het gros ook Katholiek. Dat botst wel.

[ Bericht 5% gewijzigd door Gibson88 op 10-06-2022 15:59:03 ]
pi_205014092
Je moet daar lekker heengaan en dan zien wat er gebeurd (bestaat ze wel, is ze zelfstandig of zoekt ze gewoon een portemonnee, heeft ze een vagina) en bij thuiskomst kan je misschien je ouders vertellen wat er speelt. Maar ik zou het voorlopig laten.

Nooit geld sturen. Nooit, nooit, nooit. De wereld redden kan je georganiseerd doen via goede doelen, ikzelf doneer bij SOS kinderdorpen.
-nee-
  vrijdag 10 juni 2022 @ 16:27:31 #48
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_205014298
Je zou het alleen al moeten vertellen omdat in je uppie 8000km verderop gaan kijken of er achter die emails inderdaad een vrouw zit potentieel levensgevaarlijk kan zijn. Als je ze informeert weten je paps en mans iig waar ze het globaal moeten zoeken als je ineens verdwijnt / nooit meer wat laat horen.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_205014777
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 16:38 schreef Bad_Guy het volgende:
Hey,

Ik heb me net ingeschreven op deze site omdat ik mijn ei toch even ergens kwijt moet en ik me familie hier nog niet over kan benaderen, maar ik zit met het volgende. 5 maand geleden heb ik een fantastische meid ontmoet en na heel wat heen en weer gechat en videobellen, heb ik besloten om haar te ontmoeten. Het probleem is, ze woont niet echt in de buurt. Namelijk ongeveer 8000 km verderop. Nu is de afstand voor mij geen probleem, maar ze is Aziatisch en mijn ouders zijn erg ouderwets en hebben het niet zo op Aziaten. Ik ben erg bang hoe ze gaan reageren. Misschien ben ik een schijterd en moet ik me niet zo aanstellen, maar zo ben ik nu eenmaal. Is er iemand hier die in hetzelfde schuitje heeft gezeten of enig advies heeft voor mij?
Gewoon Indo's in Nederland daten. En buiten Indo's heb je ook Thai, Chinezen en mensen uit India in Nederland wonen.

De Chinese dames kan je versieren door je nummer aan de dame te geven die bij de afhaal staat in het Chinese restaurant. Of tegen komen tijdens je werk als je bedrijf samen werkt met Chinese bedrijven en je dus met Chinese expats te maken hebt. Dat geldt ook voor Indonesische expats. Daarnaast hebben we natuurlijk een hoop nazaten van Nederlands-Indië waar van een hoop half bloed/kwart bloed inmiddels zijn (3e/4e generatie, vaak niet eens meer aan ze te zien dat ze Indo ouders/grootouders hebben). Kan je tegen komen bij de Pasar Malams op diverse plekken in Nederland.

Veel Thai in Nederland zijn er niet, maar ook die vind je in Thaise restaurants :P

Of gewoon via dating apps/sites, ik had zelf een match met een Indo expat via Happn, die hier in Nederland woonde met een paar andere Indo expats in een huis. Ze brak het contact met mij wel af, voor mij onbekende reden. Installeer Tinder, Happn of welke dating app dan ook met een beetje redelijke aantal gebruikers.

Kortom, scheelt je een dure vlucht, tropische ziekten en de kans dat ze jouw nier gaat verkopen.

Ohja, eenmaal die Aziatische binnen gehengeld, lekker je ouders vertellen. Je bent geen 12 meer maar een volwassen man van 30. Anders eens psychische hulp zoeken.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')