nu spreek je een beetje frans en Duits?quote:Op donderdag 9 juni 2022 16:34 schreef Haags het volgende:
@:franticdj nieuwe speakers getest. Blaas de muren weg
haags en goede muziekquote:Op donderdag 9 juni 2022 16:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
Wel een beetje goeie muziek ipv harry jekkers?
quote:
Wat ben je nou allemaal voor vage fratsen aan het uithalen eigenlijkquote:Op donderdag 9 juni 2022 16:56 schreef bitterbal het volgende:
heb dus 10 euro bol.com bon kunnen inwisselen maar eerst moeten ze mijn account checken ofzo. ben benieuwd
Enquetesquote:Op donderdag 9 juni 2022 16:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat ben je nou allemaal voor vage fratsen aan het uithalen eigenlijk
Met een of andere schimmige app ofzo?quote:
Vertrouw zulk soort dingen sowieso niet met persoonsgegevensquote:Op donderdag 9 juni 2022 17:02 schreef bitterbal het volgende:
misschien blijkt nu dat het oplichterij is
de recensies zijn wisselend. Dus wacht nu even afquote:Op donderdag 9 juni 2022 17:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vertrouw zulk soort dingen sowieso niet met persoonsgegevensZeker niet als ze buiten de EU gevestigd zitten zoals deze
Volgens mij kun je meer verdienen door in de AH dingen met 35% te kopen dan met zulke enquetesquote:Op donderdag 9 juni 2022 17:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de recensies zijn wisselend. Dus wacht nu even af
zijn ook andere sites waar je het kan inwissselen voor paypal maar die geven elke keer aan dat er geen geschikte enquetes zijn
ja dacht probeer het uit :pquote:Op donderdag 9 juni 2022 17:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij kun je meer verdienen door in de AH dingen met 35% te kopen dan met zulke enquetes
Nu weten ze straks alles van jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |