Dus dat zal wel over de bakkerij gaan. Dinsdag is al geschrapt als winkeldag.quote:
Misschien moeten jullie alleen gaan bezorgenquote:Op donderdag 9 juni 2022 12:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Dus dat zal wel over de bakkerij gaan. Dinsdag is al geschrapt als winkeldag.
Dacht dat ze wel grote bestellingen deden dus weet niet in hoe verre het einde echt nabij is maar goed klonk het niet. Ik ga morgen wel even peilen bij de dames van de bakkerij.quote:Op donderdag 9 juni 2022 12:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
Misschien moeten jullie alleen gaan bezorgen
quote:Op donderdag 9 juni 2022 12:29 schreef UitStraling het volgende:
Afgelopen zaterdagavond in de regenplassen staan dansen, waren mijn sniekertjes kletsnat geworden, zelfs mijn boxershort was drijfnat, vrij veel lol gehad wel moet ik zeggen, trek ik vanochtend die opgedroogde schoenen weer aan ruikt het al de hele dag naar bedorven augurk hier.
quote:Op donderdag 9 juni 2022 12:32 schreef Ama het volgende:
Denk dat de bakkerij bij ons binnenkort dicht gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 9 juni 2022 12:41 schreef Ama het volgende:
Maar ik gok dat het financieel niet uit kan.Hmm komt er geen geld binnen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is zakelijk zowat verplicht om aan privacy normen te voldoen.quote:Op donderdag 9 juni 2022 12:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
Die hebben we ook bij de kringloop, bijna niemand gebruikt er nog een
En worst !quote:
watquote:Op donderdag 9 juni 2022 12:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, ik eet warme soep en zit onder een dekentje met een dik warm vest aan
Ik hoop niet dat de worstenman er mee ophoudt neequote:Op donderdag 9 juni 2022 12:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar dat gaat niet zomaar weg. Zit ook niet hier he.
Ja, ik ben niet helemaal lekker de afgelopen dagenquote:
Naja volgens mij krijgen ze gewoon geld voor mensen die een traject doen dus ook voor mij. Maar goed er loopt natuurlijk ook betaald personeel rond en huur moeten ze betalen etc.quote:
hoeveel graden koorts heb je?quote:Op donderdag 9 juni 2022 12:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, ik eet warme soep en zit onder een dekentje met een dik warm vest aan
Volgens mij doet hij het vet goed en hij heeft een plekje bij de koffiebranderij gekregen voor zijn bedrijfje.quote:Op donderdag 9 juni 2022 12:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat de worstenman er mee ophoudt nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |