Maar zou je voor zoveel geld weer 8 GB kopen? En weinig opslag?quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een Macbook uit 2013 ofzoZijn wat onderdelen vervangen. Had eerst 16GB maar dat is ontploft dus nu heb ik 8.
Nee, echt niet. 256 zit zo vol. Dat dat OS er dan op past.quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar zou je voor zoveel geld weer 8 GB kopen? En weinig opslag?
Waar heb je tegenwoordig opslag voor nodig? Ik heb al mijn foto's netjes in de cloud staan.quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar zou je voor zoveel geld weer 8 GB kopen? En weinig opslag?
2TB. Sla je alle posts uit de SC ook op?quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, echt niet. 256 zit zo vol. Dat dat OS er dan op past.
Ik heb nu 2TB ofzo en dat zit al vol, en dan staan de muziek en foto's nog op een externe schijf.
cavia fotosquote:Op donderdag 9 juni 2022 14:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
2TB. Sla je alle posts uit de SC ook op?
Ik heb wat foto's, niet eens heel veel, op de laptop en een paar kleine spelletjes. Oke en de Sims maar goed iedereen heeft vast wel 1 groot programma erop staan.quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar heb je tegenwoordig opslag voor nodig? Ik heb al mijn foto's netjes in de cloud staan.
8GB is niet superveel, maar in de praktijk heb je die ook bijna nooit nodig. Als ik met grotere datasets werk dan heb ik 16GB nodig maar dan moet ik vaak even wat extra geduld hebben.
'Werk.' Ik moet weer eens alle videobestanden en testbuilds eraf flikkeren.quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
2TB. Sla je alle posts uit de SC ook op?
eensquote:Op donderdag 9 juni 2022 14:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is een beetje gewenning. Maar MacOS werkt stukken intuïtiever nu voor mij. Ik moet wel eens schakelen naar Windows en dan moet ik echt weer even wennen.
Mijn vorige deed het nog best redelijk, had vooral een nieuwe nodig wegens gebrek aan opslag, die Adobe programma's worden met elke update groter. Kan ik de bestanden wel op een externe schijf zetten maar lokaal werkt echt zoveel sneller met programma's als After Effects en InDesign.quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met mijn kennis doe ik dat ook wel met een Macbook van 2400 euro.
Gamen kan het ook wel handig zijn merkte ik. Daarom heb ik beetje spijt dat ik niet voor 16 ben gegaan toen. Sims werkt wel als een zonnetje maar Tekken ofzo kan ik niet spelen op mijn laptop.quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar heb je tegenwoordig opslag voor nodig? Ik heb al mijn foto's netjes in de cloud staan.
8GB is niet superveel, maar in de praktijk heb je die ook bijna nooit nodig. Als ik met grotere datasets werk dan heb ik 16GB nodig maar dan moet ik vaak even wat extra geduld hebben.
Gewoon.quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:28 schreef LTVDK het volgende:
Hoe krijgen jullie die schijf zo vol, ik heb nog ruim 200 van de 500 gb vrij en dan staan er allemaal zware programma's en grote bestanden op
Ik snap het ook niet, m'n C-schijf zit volquote:Op donderdag 9 juni 2022 14:28 schreef LTVDK het volgende:
Hoe krijgen jullie die schijf zo vol, ik heb nog ruim 200 van de 500 gb vrij en dan staan er allemaal zware programma's en grote bestanden op
Heeft die al een naam?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |