quote:Op woensdag 8 juni 2022 23:02 schreef suzi1 het volgende:
ik had vanmiddag ijskoud ineens, denk dat t door die misselijke verdovingspuit was die ze in mn gehemelte hadden geprikt. menig kind dat daar in de buurt zat moet nu wel bang zijn van de tandarts haha
Nog niet. Dat proces moet nog beginnenquote:
Er zijn er misschien ook nog wel twee of drie op twitchquote:Op woensdag 8 juni 2022 23:10 schreef Schakeltopia het volgende:
ik kan er echt met m'n hoofd niet bij dat er maar 9 man zitten te streamen
oooh nee oke!quote:Op woensdag 8 juni 2022 23:12 schreef engine het volgende:
[..]
Er zijn er misschien ook nog wel twee of drie op twitch
quote:Op woensdag 8 juni 2022 23:13 schreef Schakeltopia het volgende:
ik denk altijd als hij buiten beeld gaat dat hij nakkie gaat nemen
Jeejquote:
Klaar om te wiebelenquote:
Ja nee nog niet geprobeerdquote:
haha tering dat schiet niet echt opquote:Op donderdag 9 juni 2022 22:24 schreef engine het volgende:
Ik kijk/luister op m'n telefoon die ook nog weigert op te laden......"langzaam opladen"....vol over 14 dagen.
Ja het is best irritant want de telefoon doet het nog prima. Alleen beetje onbruikbaar als je niet meer kunt opladen.quote:Op donderdag 9 juni 2022 22:24 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
haha tering dat schiet niet echt op
Ja waarschijnlijk. Komt door het werk....veel stof enzo. Heb het eerste jaar ook zo'n plastic plugje in dat oplaadpunt gehad...dat hielp zeker maar toch weer laks geworden.quote:Op donderdag 9 juni 2022 22:27 schreef Schakeltopia het volgende:
contactje ofzo misschien slecht contact?
Zit twee uur aan de oplader en heb er 8% bijquote:Op donderdag 9 juni 2022 22:27 schreef Schakeltopia het volgende:
ik doe sowieso altijd langzaam opladen, duurt 2 uur ofzo dan
ja dat is niksquote:Op donderdag 9 juni 2022 22:29 schreef engine het volgende:
[..]
Zit twee uur aan de oplader en heb er 8% bij
quote:
Jep...ene kabeltje gaat beter dan de andere. Maar nu vanavond wil het gewoon niet. Had bij mijn vorige telefoon hetzelfde. Morgen gaat het misschien weer prima maar dit is wel het begin van het einde van deze mobiel.quote:Op donderdag 9 juni 2022 22:30 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja dat is niks![]()
al even ander kabeltje gepakt dan?
shit man, daar gaat je vakantiegeldquote:Op donderdag 9 juni 2022 22:32 schreef engine het volgende:
[..]
Jep...ene kabeltje gaat beter dan de andere. Maar nu vanavond wil het gewoon niet. Had bij mijn vorige telefoon hetzelfde. Morgen gaat het misschien weer prima maar dit is wel het begin van het einde van deze mobiel.
quote:Op donderdag 9 juni 2022 22:32 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
shit man, daar gaat je vakantiegeld
dat doe ik dus altijd als ik op joetoep chat zitquote:Op donderdag 9 juni 2022 22:34 schreef engine het volgende:
Ja ik moet dus ook op mobiel typen dan....niet zo veel zin in
IK heb geen vakantiegeldquote:Op donderdag 9 juni 2022 22:32 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
shit man, daar gaat je vakantiegeld
heb je een komkommer of ben je blij mij te zienquote:
Kirbyquote:
Ja dat had ik dan ook nog wel gezienquote:
lol is dat van een bepaalde djquote:Op donderdag 9 juni 2022 22:43 schreef Schakeltopia het volgende:
ik vergeet elmo helemaal
[ afbeelding ]
Ja is ook van twitch dacht ik? Maar weet niet meer welke dj.quote:Op donderdag 9 juni 2022 22:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
lol is dat van een bepaalde dj
Jaquote:Op donderdag 9 juni 2022 22:46 schreef Schakeltopia het volgende:
heeft hij nou z'n ipad in het vliegtuig laten liggen
te luiquote:Op donderdag 9 juni 2022 22:47 schreef hemarookworst het volgende:
waarom quote je me soms en soms ook weer niet als je me antwoorddt schak0l
dat kan mijn autisme niet aan
Je hebt deze nogquote:Op donderdag 9 juni 2022 22:55 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
de kans wordt wel met de week iets groterquote:Op donderdag 9 juni 2022 22:56 schreef Schakeltopia het volgende:
nog even en hema kan gewoon bij het #viesdikgenootschap zonder ook maar de pozzaria aan de overkant te bezoeken
flikker jij ook je leenscooter overal neer?quote:Op donderdag 9 juni 2022 22:58 schreef hemarookworst het volgende:
Ja ik heb wel regelmatig twee wielen onder mn reet
quote:Op donderdag 9 juni 2022 22:59 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
flikker jij ook je leenscooter overal neer?
hebben ze dat tegenwoordig ook in je dorpie?quote:Op donderdag 9 juni 2022 22:59 schreef Schakeltopia het volgende:
ik wor helemaal gestoord van leenfietsen en leenscooters
neequote:Op donderdag 9 juni 2022 23:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hebben ze dat tegenwoordig ook in je dorpie?
nice!quote:Op donderdag 9 juni 2022 23:08 schreef suzi1 het volgende:
ik had deze. eerst een zwarte en daarna een metalic rooie
[ afbeelding ]
auw dat is ook echt rukquote:Op donderdag 9 juni 2022 23:09 schreef engine het volgende:
Ik ben ooit met een scooter in los zand omgevallen...uitlaat op m'n kuit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |