Je moet eigenlijk eens opzoeken hoeveel evil Jozef/ Joseph's er zijn.quote:Op donderdag 9 juni 2022 09:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Echt, welke Jozef Fritzl verzint dit?
Ik staar wanhopig naar mijn schermquote:Op donderdag 9 juni 2022 09:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou dan gaan wiebeldansen met honderd keer mezelf.
In Oostenrijk hebben veel mannen wel iets Fritzl-igsquote:Op donderdag 9 juni 2022 09:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je moet eigenlijk eens opzoeken hoeveel evil Jozef/ Joseph's er zijn.
Schrikbarend veel
Brrrrquote:Op donderdag 9 juni 2022 09:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Oostenrijk hebben veel mannen wel iets Fritzl-igs
Veilig badpak aan, zwembandjes, paar speelgoedeendjes, wasknijper op de neus en springen maarquote:Op donderdag 9 juni 2022 09:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga mezelf zo trakteren op een lekkere tas koffie.
Heb je jezelf uitgesloofd een van de afgelopen nachten?quote:Op donderdag 9 juni 2022 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er kraakt iets in mn nek bij het bewegen.
Zou een guillotine uitkomst bieden?
Dit kunnen we zo testen hoorquote:Op donderdag 9 juni 2022 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er kraakt iets in mn nek bij het bewegen.
Zou een guillotine uitkomst bieden?
quote:Op donderdag 9 juni 2022 09:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Veilig badpak aan, zwembandjes, paar speelgoedeendjes, wasknijper op de neus en springen maar
Misschienquote:Op donderdag 9 juni 2022 09:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je jezelf uitgesloofd een van de afgelopen nachten?
Ik wist dat ik op je kon rekenen met zulke dingenquote:
Wat is een veilig badpak eigenlijk?quote:Op donderdag 9 juni 2022 09:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Veilig badpak aan, zwembandjes, paar speelgoedeendjes, wasknijper op de neus en springen maar
een met ingebouwde zwembandjes?quote:Op donderdag 9 juni 2022 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is een veilig badpak eigenlijk?
Zo eentje waar je een kroeg vol bezwete mannen in kunt lopen zonder dat ze spontaan vreemde heupbewegingen gaan maken.quote:Op donderdag 9 juni 2022 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met ingebouwd reddingsvlotquote:Op donderdag 9 juni 2022 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ik hang hem aan de bitterbrommert en dan kom ik jouw kant opquote:Op donderdag 9 juni 2022 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien
[..]
Ik wist dat ik op je kon rekenen met zulke dingen
Bal op weg naar de volgende onthoofding ------->quote:Op donderdag 9 juni 2022 09:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik hang hem aan de bitterbrommert en dan kom ik jouw kant op
quote:Op donderdag 9 juni 2022 09:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bal op weg naar de volgende onthoofding -------> [ afbeelding ]
zat er nog koffie in?quote:Op donderdag 9 juni 2022 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Giet ik jus d’orange in mijn koffiekopje in plaats van in mijn glas
Ewl, koffie met jus d’orangequote:
Haha, neequote:
nee smurf nogquote:Op donderdag 9 juni 2022 10:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Ballie, ben je al op ontdekkingstocht?
als je de jus door grand marnier vervangt..quote:
jezus us moet dit nouquote:Op donderdag 9 juni 2022 10:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als vanillevla op een etensbord met etensresten en jus.
Dat is zo ranzigquote:Op donderdag 9 juni 2022 10:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als vanillevla op een etensbord met etensresten en jus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |