Ja kunnen ze wel heel leuk zeggen 'voldoende voor 4 personen', maar dan kennen ze de bodemloze putten hier nietquote:
Ontspannen hè? Zo’n vakantie.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
klaar met dat hele hoerige kut air bnb gezeik. Bomderop. Biertje en slapen
Ik zie het probleem niet?quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Mag maar 3 pakketten
[ afbeelding ]
Verdubbel jij dan even mijn salaris?quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Koop nou eens fatsoenlijk vlees!
Verse ribben. Entrecote, ribstuk, Ribeye, Tbone, hele zalm op de huid, zoveel meer lekker vlees.
Wat is de lange versie van dit verhaal?quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
klaar met dat hele hoerige kut air bnb gezeik. Bomderop. Biertje en slapen
dan kom ik zelfs even langs, knabbelen op bal d'r beenquote:Op woensdag 8 juni 2022 22:24 schreef CherryLips het volgende:
Bals been kan ook wel op barbecue. En buda's oog en ama's knie.
Nou als ik bal uitnodig moet de rest vechten om de restanten, hooguit een paar burgertjes ofzoquote:
Mijn buik niet, dat is allemaal plasticquote:Op woensdag 8 juni 2022 22:24 schreef CherryLips het volgende:
Bals been kan ook wel op barbecue. En buda's oog en ama's knie.
quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:25 schreef mschol het volgende:
[..]
dan kom ik zelfs even langs, knabbelen op bal d'r been
Werk net als ik op zaterdag een half dagje voor jezelf en je puilt van het geldquote:
fotos willen wequote:Op woensdag 8 juni 2022 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Hey, ik heb mezelf voor morgen een reisje eerste klas cadeau gedaan. Was ik vergeten
Prima, ik ben niet zo moeilijkquote:Op woensdag 8 juni 2022 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou als ik bal uitnodig moet de rest vechten om de restanten, hooguit een paar burgertjes ofzo
Als je door dat halve dagje al puilt van het geld, waarom zou je de rest van de week dan nog werken?quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Werk net als ik op zaterdag een half dagje voor jezelf en je puilt van het geld
Volgende keer Lufthansa of Swiss First pakkenquote:Op woensdag 8 juni 2022 22:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als het goed is, is het een Railjet. Dat is fijn zitten
Hmm goede vraag.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je door dat halve dagje al puilt van het geld, waarom zou je de rest van de week dan nog werken?
Vanuit Graz?quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Volgende keer Lufthansa of Swiss First pakken
Trv > snakker du Norsk topicquote:Op woensdag 8 juni 2022 22:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat is de lange versie van dit verhaal?
Duur gezin, alle lekkere sappige wormen afstaan en zelf met wat droog zaad nog blij moeten zijn ookquote:Op woensdag 8 juni 2022 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hmm goede vraag.
Omdat ik een hypotheek en gezin heb, en dat is dan me-money.
Ah, dat je in het buitenland series kunt kijken...quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Duur gezin, alle lekkere sappige wormen afstaan en zelf met wat droog zaad nog blij moeten zijn ook
Kun je veilig op natte vlinders zoeken.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ah, dat je in het buitenland series kunt kijken...
Meh...
Ik hoef geen vlinders meer te zoekenquote:Op woensdag 8 juni 2022 22:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je veilig op natte vlinders zoeken.
Hoe oud een vlinder wordt, is heel verschillend. De citroenvlinder kan meer dan een jaar oud worden (als vlinder). Dat komt omdat de citroenvlinder ook in de winter vlinder is, en geen eitje, rups of pop. De meeste vlinders worden veel minder oud, ongeveer twee tot drie weken.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik hoef geen vlinders meer te zoeken
fors verschil welquote:Op woensdag 8 juni 2022 22:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe oud een vlinder wordt, is heel verschillend. De citroenvlinder kan meer dan een jaar oud worden (als vlinder). Dat komt omdat de citroenvlinder ook in de winter vlinder is, en geen eitje, rups of pop. De meeste vlinders worden veel minder oud, ongeveer twee tot drie weken.
Vind drie weken leven ook maar kort, moet je veel lekker eten, zoveel mogelijk op andere prachtige vlinders kruipen, kleine rupsjes krijgen, de prachtige wereld verkennen, honingmiljonair worden, wat drupjes daarvan aan goede doelen afstaan en alle streamingdiensten afkijken.quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind drie weken leven ook maar kort, moet je veel lekker eten, zoveel mogelijk op andere prachtige vlinders kruipen, kleine rupsjes krijgen, de prachtige wereld verkennen, honingmiljonair worden, wat drupjes daarvan aan goede doelen afstaan en alle streamingdiensten afkijken.
quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind drie weken leven ook maar kort, moet je veel lekker eten, zoveel mogelijk op andere prachtige vlinders kruipen, kleine rupsjes krijgen, de prachtige wereld verkennen, honingmiljonair worden, wat drupjes daarvan aan goede doelen afstaan en alle streamingdiensten afkijken.
Maar het krijgen van kleine rupsjes verpest de rest.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alles voor mijn schatjes, ooit zul je het begrijpen.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Duur gezin, alle lekkere sappige wormen afstaan en zelf met wat droog zaad nog blij moeten zijn ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |