oh das balen zeg. Dit is de first class trein?quote:Op donderdag 9 juni 2022 10:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, harststikke krap, benauwd en het meurt
Het is een trein met eerste klasquote:Op donderdag 9 juni 2022 10:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh das balen zeg. Dit is de first class trein?
quote:Op donderdag 9 juni 2022 10:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat is dit nou voor stinkende ouwe kuttrein
Ik las kalende...quote:Op donderdag 9 juni 2022 10:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is een trein met eerste klas
Maar dit is ouwe meuk.
En het zit vol met kakelende wijven.
Bloemetjes soepjurkquote:
Met wiebelende kipfiletjes als armen.quote:Op donderdag 9 juni 2022 10:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ziet eruit als het begin van een jaren 70 soft-erotische film uit de DDR.
Het ruikt naar zweet en goedkope parfumquote:Op donderdag 9 juni 2022 10:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ziet eruit als het begin van een jaren 70 soft-erotische film uit de DDR.
Ik vind dat veel mensen TEVEEL parfum op doen.quote:Op donderdag 9 juni 2022 10:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het ruikt naar zweet en goedkope parfum
Ongeveer zoals zo’n film zou ruiken.
Overal verdwaalde plukken stug haar.quote:Op donderdag 9 juni 2022 10:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met wiebelende kipfiletjes als armen.
Met bijbehorend aroma.quote:Op donderdag 9 juni 2022 10:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Overal verdwaalde plukken stug haar.
Ik gebruik de laatste tijd veel Molecule 01, ruik je helemaal niet maar alle vrouwen in een straal van tien meter willen me onbewust bespringen als krolse poezels.quote:Op donderdag 9 juni 2022 10:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dat veel mensen TEVEEL parfum op doen.
Matig je parfum-activiteiten
Ooh?quote:Op donderdag 9 juni 2022 11:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik gebruik de laatste tijd veel Molecule 01, ruik je helemaal niet maar alle vrouwen in een straal van tien meter willen me onbewust bespringen als krolse poezels.
Goedkoper dan een Filipijnse importbruidquote:Op donderdag 9 juni 2022 11:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.skins.nl/escentric-molecules-01
je bent opgelichtquote:Op donderdag 9 juni 2022 10:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is een trein met eerste klas
Maar dit is ouwe meuk.
En het zit vol met kakelende wijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |