disney tikte zeker ook wel aan?quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:24 schreef mschol het volgende:
ik heb nog wel vrije dagen, maar geen idee hoe ik die ga opnemen, geld om weg te gaan heb ik toch niet
Ja dat is in Yellowstone, daar mag sowieso niks gebouwd worden en dat park is zo immens groot dat het zo'n beetje het enige hotel binnen 3 uur rijden isquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Wacht even, een kamer zonder eigen badkamer?
Alleen dan met 9 miljoen minder mensen en mooie beestjes, geisers en vulkanenquote:
Nee, gewoon elke dag uit eten voor lunch en dinerquote:
en alle beestjes willen je DOOD hebbenquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen dan met 9 miljoen minder mensen en mooie beestjes, geisers en vulkanen
vooral berenquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:26 schreef mschol het volgende:
[..]
en alle beestjes willen je DOOD hebben
Nee joh, gewoon een dikke luie draak die het moest regelen dit keer, die obesitaslijer kan nog geen km lopen.quote:
Beertjesquote:
In Londen willen ze je toch ook allemaal lekprikkenquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:26 schreef mschol het volgende:
[..]
en alle beestjes willen je DOOD hebben
Berenquote:
lek is beter dan doodquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In Londen willen ze je toch ook allemaal lekprikken
Ga jij nou maar muggen en andere beestjes die eitjes onder je huid leggen knuffelenquote:
Goeie herinneringen aan eten in de VSquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, gewoon elke dag uit eten voor lunch en diner
Ja dat is over het algemeen gewoon best primaquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goeie herinneringen aan eten in de VS
Veel ookquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat is over het algemeen gewoon best prima
geen beren die mij willen op etenquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga jij nou maar muggen en andere beestjes die eitjes onder je huid leggen knuffelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |