Is dan wel business mag ik hopen?quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:08 schreef kwiwi het volgende:
Moest net een retourtje brussel kopen voor volgende week, 1200 euroGelukkig betaalt de baas, maar godver wat een achterlijke prijzen.
Ja daar koop je 's middags een auto voor de prijs waar je 's ochtends een kopje koffie kochtquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die in Hongarije is briljant nuAlleen jammer dat mijn appartement alleen in euro’s was te boeken
Wat is je plan in de vs?quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Scheelt dat ik al 3 jaar niet ben geweest
is nu toch niet zo koud?quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:08 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Heb de hondjes mee dus vermaak me wel. Tot die tijd blauwbekken voor mijn elektrische kacheltje
heb ik ook in juli naar Porto. Had liever een vroege vlucht gehad dan die van 14:00 nu, iets minder kans op extreme druktequote:
ahhhhhh achsoquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:10 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik ben ziek en daarnaast heb ik momenteel last van een maandelijks ongemak
Brandstof is er maar 1.30 per literquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daar koop je 's middags een auto voor de prijs waar je 's ochtends een kopje koffie kocht![]()
Noordwest, vliegen op Seattle en vanaf daar richting Glacier en Yellowstone en daarna richting Colorado en Utah en dan via Nevada richting de kust omhoog.quote:
quote:
Kun je even een tankwagen mee terug nemen?quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Brandstof is er maar 1.30 per liter
Leukquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Noordwest, vliegen op Seattle en vanaf daar richting Glacier en Yellowstone en daarna richting Colorado en Utah en dan via Nevada richting de kust omhoog.
Wat doen hotels daar tegenwoordig per nacht?quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Noordwest, vliegen op Seattle en vanaf daar richting Glacier en Yellowstone en daarna richting Colorado en Utah en dan via Nevada richting de kust omhoog.
Samen met mijn broer, alleen zou ik tegenwoordig niet meer doenquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
LeukGa je dan alleen of samen met iemand?
Paar liter ‘wijn’ in mijn handbagagequote:Op woensdag 8 juni 2022 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je even een tankwagen mee terug nemen?
VS valt vaak nog wel mee.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat doen hotels daar tegenwoordig per nacht?
Coolquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Samen met mijn broer, alleen zou ik tegenwoordig niet meer doen
Beetje afhankelijk van het gebied waar je zit, een niet te toeristische plek met genoeg hotels zo rond de 100-150 per nacht voor een beetje kwaliteit als een Best Western. Op sommige plekken zoals bijvoorbeeld in Yellowstone zelf betaal je met gemak 200 per nacht voor een kamer zonder eigen badkamerquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat doen hotels daar tegenwoordig per nacht?
Tikt ook lekker aanquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje afhankelijk van het gebied waar je zit, een niet te toeristische plek met genoeg hotels zo rond de 100-150 per nacht voor een beetje kwaliteit als een Best Western. Op sommige plekken zoals bijvoorbeeld in Yellowstone zelf betaal je met gemak 200 per nacht voor een kamer zonder eigen badkamer
duur allemaal , hoeveel denk je voor je vakantie kwijt te gaan zijn?quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje afhankelijk van het gebied waar je zit, een niet te toeristische plek met genoeg hotels zo rond de 100-150 per nacht voor een beetje kwaliteit als een Best Western. Op sommige plekken zoals bijvoorbeeld in Yellowstone zelf betaal je met gemak 200 per nacht voor een kamer zonder eigen badkamer
Ik ben niet zo onverschrokken meer als vroegerquote:
Kan het wel door 2 delen dus dan 'valt het mee'quote:
Over 5 weken de 3e vakantie dit jaar.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
duur allemaal , hoeveel denk je voor je vakantie kwijt te gaan zijn?
lekker hoor losquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Over 5 weken de 3e vakantie dit jaar.![]()
En in oktober nog vliegen naar Turkije (niet helemaal mijn ding maar ala)
Best Western hier in Graz is voordeligerquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan het wel door 2 delen dus dan 'valt het mee'
Andere keren was het telkens voor een ruime 3 weken zo rond de 3000 inclusief alles , dus ook het eten, benzine, tickets etc.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
duur allemaal , hoeveel denk je voor je vakantie kwijt te gaan zijn?
klinkt als londonquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
maar dan heb je niks hoeven laten?quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Andere keren was het telkens voor een ruime 3 weken zo rond de 3000 inclusief alles , dus ook het eten, benzine, tickets etc.
ja kan wel vrij nemen maar nergens heenquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gewoon nemen, anders wordt het zo’n lange ruksessie
juist wel, teambondingquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Ohja met werk willen ze ook vliegen. Maar dit keer geen grote stad maar een resort.
Dat doe je toch niet met collega’s?
Ik doe sowieso geen resortsquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Ohja met werk willen ze ook vliegen. Maar dit keer geen grote stad maar een resort.
Dat doe je toch niet met collega’s?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |