quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben ook nog aan het zoeken voor 3 weken in de VS, normaal was dat iets van 400-600 euro, nu zit je al gauw aan de 2000
quote:
quote:
Nog ff tijd om het weer te laten verbeterenquote:
En de wisselkoers is nu ook gewoon kutquote:
Scheelt dat ik al 3 jaar niet ben geweestquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat wordt een prijzige vakantie zo
Heb de hondjes mee dus vermaak me wel. Tot die tijd blauwbekken voor mijn elektrische kacheltjequote:Op woensdag 8 juni 2022 20:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nog ff tijd om het weer te laten verbeteren
Zandvoort is leuk
Die in Hongarije is briljant nuquote:
Is dan wel business mag ik hopen?quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:08 schreef kwiwi het volgende:
Moest net een retourtje brussel kopen voor volgende week, 1200 euroGelukkig betaalt de baas, maar godver wat een achterlijke prijzen.
Ja daar koop je 's middags een auto voor de prijs waar je 's ochtends een kopje koffie kochtquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die in Hongarije is briljant nuAlleen jammer dat mijn appartement alleen in euro’s was te boeken
Wat is je plan in de vs?quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Scheelt dat ik al 3 jaar niet ben geweest
is nu toch niet zo koud?quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:08 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Heb de hondjes mee dus vermaak me wel. Tot die tijd blauwbekken voor mijn elektrische kacheltje
heb ik ook in juli naar Porto. Had liever een vroege vlucht gehad dan die van 14:00 nu, iets minder kans op extreme druktequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |