zie je. Een beer kan ook op het pad wandelen hequote:Op woensdag 8 juni 2022 21:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meestal blijf ik wel een beetje op de paden hoor, ben banger voor mountain lions in de woestijn
En Amerikanen. Ook een gevaarlijke soort.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ze hebben daar ook slangen en coyotes
Anders ga je mee puur als begeleiderquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zie je. Een beer kan ook op het pad wandelen he
Coyotes zijn niet heel gevaarlijk, de meeste honden die in Nederland rondlopen zijn veel gevaarlijkerquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ze hebben daar ook slangen en coyotes
Die hoor je op zich wel ver van tevoren aankomen dus dat scheelt wel een beetjequote:Op woensdag 8 juni 2022 21:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En Amerikanen. Ook een gevaarlijke soort.
Straks mag ik niet eens meer de auto uit van je, leuke vakantie dan hoorquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zie je. Een beer kan ook op het pad wandelen he
nee er zitten berenquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Anders ga je mee puur als begeleider
In de natuurgebieden heb je vaak de exemplaren van tv die zich voortbewegen middels rollende beweging nauwelijksquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die hoor je op zich wel ver van tevoren aankomen dus dat scheelt wel een beetje
Hoewel, in eigen land maken ze een stuk minder lawaai
Leeuwen zitten er in de VS nietquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee er zitten beren
ik heb ooit zo'n walking safari in krugerpark gedaan. 5 min voordat we uitstapte zagen we leeuwen. man man man wat zat ik aan de gerriederrie van de angst
quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Coyotes zijn niet heel gevaarlijk, de meeste honden die in Nederland rondlopen zijn veel gevaarlijker
Her death is the only known fatal coyote attack on an adultquote:
Ook geen nijlpaarden of olifantenquote:
Maar daar ga ik toch niet heenquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nijlpaarden zitten wel in mexico dacht ik.losgelaten door pablo escobar
Denk dat jij teveel beren op de weg zietquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat jij teveel beren op de weg ziet
ligt je hoofd ergens op straatquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:30 schreef CherryLips het volgende:
Mexico lijkt me tof maar raak of drie weken aan de schijt of ik word vermoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |