abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 11 juni 2022 @ 22:43:45 #201
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_205027054
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 18:56 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Ook mooi was dat die niet verwacht dat de ic zou overspoelen. Dan zou ik denken mooi en door maar daarna kwam een heel jank verhaal over dat de overheid de volksgezondheid moet beschermen. Dat de maatregelen ook voor gezondheidsschade hebben gezorgd vertelt die natuurlijk niet maar die hebben dan geen rechten of zo.
ik heb schade aan mijn auto door die falende stikstof meting van het RIVM, bij 100km/u trilt ie ongeveer uit elkaar, bij 140 is het een wolk, wat ook een normale snelheid is.
  zaterdag 11 juni 2022 @ 22:47:10 #202
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_205027113
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 19:03 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Dus volgens dat weichei moet de overheid er alles aan doen om te voorkomen dat de burgerbevolking een verkoudheid oploopt. :')
wij moeten er als burgerbevolking alles aan doen, dat die corrupte bende in Den Haag ophoudt...
pi_205029351
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 22:47 schreef THEFXR het volgende:

[..]
wij moeten er als burgerbevolking alles aan doen, dat die corrupte bende in Den Haag ophoudt...
Welke corruptie precies?

Volgens mij moet de overheid de burgerbevolking beschermen? Daar vallen ook zwakkeren onder, of tellen die niet mee bij jouw?
pi_205029407
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 18:31 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Iedereen en zijn moeder heeft inmiddels omicron - en daarmee hooguit een paar dagen een loopneus of kuchje - gehad, maar zachtgekookt millennial ei Marino zit nog altijd met een "mondneusmasker" in de trein. Wat een huilstruik is het toch ook. :')
Misschien omdat hij misschien bij een risico groep zit?

Vriendin van mij ligt nu ook al flink ziek een week op bed met omikron, slaapt alleen maar, nul energie en volledig gevaccineerd.

Het is voor haar dus geen loopneus of kuchje. Zoals dit ook bij vele het geval is.
Dus waarom iemand belachelijk maken, omdat hij misschien iemand wil beschermen tegen ernstig ziek worden?

Zegt eigenlijk wel het nodige over de persoon die dit soort opmerkingen maakt.

Corona is voor sommige echt geen verkoudheidje, maar een serieus risico voor hun gezondheid.
pi_205029638
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 22:43 schreef THEFXR het volgende:

[..]
ik heb schade aan mijn auto door die falende stikstof meting van het RIVM, bij 100km/u trilt ie ongeveer uit elkaar, bij 140 is het een wolk, wat ook een normale snelheid is.
Je hebt dus een verkeerde keuze gemaakt bij de aanschaf van je auto.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_205029651
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 22:32 schreef capricia het volgende:

[..]
Echt?
Ik geef gewoon weer handen. En omhels (kus) familie en bekenden gewoon weer zoals vroeger.

De mens is een aanpasbaar soort, valt mij op.
Maar keert weer gemakkelijk weer terug naar de oude situatie als de aanpassing niet langer wordt opgelegd. Al die uitspraken van zogenaamde experts dat we ons leven blijvend zouden aanpassen door corona blijken grotendeels gelul. De files zijn er weer, mensen gaan weer op vakantie naar verre landen, lichamelijk contact als handen schudden keert weer terug, etc. Alleen, met name kinderen (die immers nog in ontwikkeling zijn) hebben wel schade opgelopen door de ongewone afgelopen twee jaar, daar zouden we wel wat mee moeten doen.
pi_205029995
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2022 09:09 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Misschien omdat hij misschien bij een risico groep zit?

Vriendin van mij ligt nu ook al flink ziek een week op bed met omikron, slaapt alleen maar, nul energie en volledig gevaccineerd.

Het is voor haar dus geen loopneus of kuchje. Zoals dit ook bij vele het geval is.
Dus waarom iemand belachelijk maken, omdat hij misschien iemand wil beschermen tegen ernstig ziek worden?

Zegt eigenlijk wel het nodige over de persoon die dit soort opmerkingen maakt.

Corona is voor sommige echt geen verkoudheidje, maar een serieus risico voor hun gezondheid.
Ik heb de indruk dat veel mensen niet (meer) beseffen wat "ziek zijn" nu echt inhoudt. Een of twee we(e)k(en) in bed liggen is niet "ernstig ziek zijn", dat is volstrekt normaal. Net zoals dat je daarna een tijd nodig zal hebben om daar van te herstellen.

Ik zie daar echter geen enkele reden in om maar weer voor allerlei maatregelen te pleiten zoals Marino en zijn mede-zerocovidaanhangers.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_205030018
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2022 10:29 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Ik heb de indruk dat veel mensen niet (meer) beseffen wat "ziek zijn" nu echt inhoudt. Een of twee we(e)k(en) in bed liggen is niet "ernstig ziek zijn", dat is volstrekt normaal. Net zoals dat je daarna een tijd nodig zal hebben om daar van te herstellen.

Ik zie daar echter geen enkele reden in om maar weer voor allerlei maatregelen te pleiten zoals Marino en zijn mede-zerocovidaanhangers.
Dit ja, ik heb ook wel eens een week op bed gelegen met griep en zeker 2 weken daarna futloos.

Als dat het criterium moet zijn voor maatregelen dan kunnen we permanent met mondkapjes lopen en altijd en overal 1.5m aanhouden.
pi_205030042
https://www.nu.nl/coronav(...)engen-op-mensen.html

Ai ai ai, zal wel druk worden in het asiel met alle katten van kwetsbaren.
pi_205030570
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2022 10:29 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Ik heb de indruk dat veel mensen niet (meer) beseffen wat "ziek zijn" nu echt inhoudt. Een of twee we(e)k(en) in bed liggen is niet "ernstig ziek zijn", dat is volstrekt normaal. Net zoals dat je daarna een tijd nodig zal hebben om daar van te herstellen.
Maar niet bij een verkoudheidje. Dit zijn alleen de klachten die je merkt, dit zegt niets over wat er speelt in je lichaam.

quote:
Ik zie daar echter geen enkele reden in om maar weer voor allerlei maatregelen te pleiten zoals Marino en zijn mede-zerocovidaanhangers.
Omdat dat Omikron zo kan muteren naar een andere variant en het dan best in eens heel snel kan gaan? Dan zijn maatregelen in eens weer heel hard nodig. Hoe snel kwam omikron wel niet op?

Zelf omikron nog steeds ernstig kan zijn voor bepaalde doelgroepen. De B5 brak volgens mij ook al weer door de huidige immuniteit heen, maar ik heb de laatste tijd niet alles meer gevolgd.

Zijn maatregelen nu nodig, nee voor de meeste. Risico groepen kunnen nog wel ernstige complicaties krijgen van Covid-19.
En men moet ook gereed zijn voor de toekomst.

Marino is volgens mij ook geen zerocovidaanhanger, maar hij begrijpt wel exact hoe het werkt.
Blijkbaar is dit na 2 jaar bij sommige aan nog steeds niet aangekomen.
pi_205030606
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2022 12:03 schreef Rolfieo het volgende:

[..]

[..]
Omdat dat Omikron zo kan muteren naar een andere variant en het dan best in eens heel snel kan gaan? Dan zijn maatregelen in eens weer heel hard nodig. Hoe snel kwam omikron wel niet op?
Als je maatregelen gaat instellen op basis van what if-scenario’s dan kan je wel inpakken.

En Marino is wel degelijk een zero covid-aanhanger. Net als Ginny Mooy, die pizzabezorger en de rest van de erven-Red Team.
  zondag 12 juni 2022 @ 12:14:14 #212
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_205030643
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2022 09:46 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je hebt dus een verkeerde keuze gemaakt bij de aanschaf van je auto.
gelukkig hebben jouw ouders wel de goede keuze gemaakt, bij jou aanschaf.
pi_205030649
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2022 12:08 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Als je maatregelen gaat instellen op basis van what if-scenario’s dan kan je wel inpakken.
Instellen zeker, maar er goed over na denken, is heel wat anders.

quote:
En Marino is wel degelijk een zero covid-aanhanger. Net als Ginny Mooy, die pizzabezorger en de rest van de erven-Red Team.
Heb je dan wat voorbeelden? Want zero covid betekend eigenlijk een harde lockdown zoals men in China of in het verleden in Australië hebben gedaan. Ik heb ze dit echter nog nooit horen claimen.

Wel dat korte strakke maatregelen in het begin, veel effectiever zijn, dan lang doorslenteren. Maar dit is geen zero covid beleid.

Dus ik ben nieuwsgierig naar je bronnen over die claim.
  zondag 12 juni 2022 @ 12:16:15 #214
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_205030656
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2022 09:04 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Welke corruptie precies?

Volgens mij moet de overheid de burgerbevolking beschermen? Daar vallen ook zwakkeren onder, of tellen die niet mee bij jouw?
je hebt niet gelezen, hoe corrupt dat het gedaan is?
  zondag 12 juni 2022 @ 12:18:36 #215
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_205030670
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2022 10:29 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Ik heb de indruk dat veel mensen niet (meer) beseffen wat "ziek zijn" nu echt inhoudt. Een of twee we(e)k(en) in bed liggen is niet "ernstig ziek zijn", dat is volstrekt normaal. Net zoals dat je daarna een tijd nodig zal hebben om daar van te herstellen.

Ik zie daar echter geen enkele reden in om maar weer voor allerlei maatregelen te pleiten zoals Marino en zijn mede-zerocovidaanhangers.
tegenwoordig melden ze zich al ziek met een snee in de vinger of als ze zich niet topfit voelen.
  zondag 12 juni 2022 @ 12:23:20 #216
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205030702
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2022 12:18 schreef THEFXR het volgende:

[..]
tegenwoordig melden ze zich al ziek met een snee in de vinger of als ze zich niet topfit voelen.
Ze _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205030983
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2022 12:15 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Instellen zeker, maar er goed over na denken, is heel wat anders.
[..]
Heb je dan wat voorbeelden? Want zero covid betekend eigenlijk een harde lockdown zoals men in China of in het verleden in Australië hebben gedaan. Ik heb ze dit echter nog nooit horen claimen.

Wel dat korte strakke maatregelen in het begin, veel effectiever zijn, dan lang doorslenteren. Maar dit is geen zero covid beleid.

Dus ik ben nieuwsgierig naar je bronnen over die claim.
Gelooft iemand nog in "korte" "strakke" maatregelen?
pi_205031021
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2022 12:52 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Gelooft iemand nog in "korte" "strakke" maatregelen?
Werkt fantastisch, kijk maar naar Shanghai.
pi_205031146
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2022 12:15 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Instellen zeker, maar er goed over na denken, is heel wat anders.
[..]
Heb je dan wat voorbeelden? Want zero covid betekend eigenlijk een harde lockdown zoals men in China of in het verleden in Australië hebben gedaan. Ik heb ze dit echter nog nooit horen claimen.

Wel dat korte strakke maatregelen in het begin, veel effectiever zijn, dan lang doorslenteren. Maar dit is geen zero covid beleid.

Dus ik ben nieuwsgierig naar je bronnen over die claim.
Ach, zero covid, weinig covid, containment, allemaal interessante termpjes voor alles willen controleren en platslaan met maatregelen, en dat tegen elke prijs, zonder oog voor de nevenschade.

Er was een user die hier 2 jaar lang avond aan avond die containment-toestand heeft lopen verdedigen, Ardern was Jezus Christus en Rutte een Hitler in hoogst eigen persoon, maar uiteindelijk bleek het allemaal 1 grote farce te zijn. Je kan zo’n besmettelijk virus niet controleren dus het heeft helemaal geen zin om dit na te streven.
pi_205031183
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2022 12:54 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]
Werkt fantastisch, kijk maar naar Shanghai.
De lockdown is gewoon niet streng genoeg /s
  zondag 12 juni 2022 @ 13:18:05 #221
62419 CherryLips
chocoholic
pi_205031320
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2022 10:38 schreef Wirelessmouse het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)engen-op-mensen.html

Ai ai ai, zal wel druk worden in het asiel met alle katten van kwetsbaren.
Katten binnenhouden, klaar.
Tap tap tap
pi_205032193
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2022 12:14 schreef THEFXR het volgende:

[..]
gelukkig hebben jouw ouders wel de goede keuze gemaakt, bij jou aanschaf.
jouw*
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_205032238
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2022 13:03 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ach, zero covid, weinig covid, containment, allemaal interessante termpjes voor alles willen controleren en platslaan met maatregelen, en dat tegen elke prijs, zonder oog voor de nevenschade.

Er was een user die hier 2 jaar lang avond aan avond die containment-toestand heeft lopen verdedigen, Ardern was Jezus Christus en Rutte een Hitler in hoogst eigen persoon, maar uiteindelijk bleek het allemaal 1 grote farce te zijn. Je kan zo’n besmettelijk virus niet controleren dus het heeft helemaal geen zin om dit na te streven.
Toch zij zijn we er in geslaagd om de gevolgen van het virus zoveel mogelijk te beperken.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_205032325
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2022 12:54 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]
Werkt fantastisch, kijk maar naar Shanghai.
pilot voor het nieuwe seizoen. :')
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
  zondag 12 juni 2022 @ 14:10:20 #225
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205032334
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2022 14:04 schreef Wantie het volgende:

[..]
Toch zij zijn we er in geslaagd om de gevolgen van het virus zoveel mogelijk te beperken.
Los van dat wel heel wellicht het doel was van het alles en dat niemand op dat moment de waarheid in pacht had betreft de beste route te bewandelen...
Die conclusie van je zie ik graag met data onderbouwd :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')