abonnement Unibet Coolblue
pi_207427679
Ik wou deze serie zo graag goed vinden, maar hij doet het niet voor mij.. Dark vind ik geweldig. Maar in 1899 kan ik maar niet lekker komen
pi_207475741
Nu bij aflevering 7. Vraag me toch echt wel af wat het allemaal betekend. Valt nu wel wat tegen, vond de eerste paar afleveringen heel leuk.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_207476440
Ik heb hetzelfde als bovenstaande users. Ben vlak voor het WK begonnen, zat er toen wel redelijk in. Nu niet echt meer de motivatie om verder te kijken. Dan houdt het voor mij op, wil echt helemaal 'hooked' zijn. Anders voelt het toch een beetje als werken om zo'n serie uit te zitten.
pi_207490424
Leuk einde wel, had het toch eigenlijk ook niet verwacht maar denk nu van oh ja. Had nog wel extra seizoen gewild, maar begrijp ook dat het gecanceled is
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_207495947
Einde toch wel tof ja! Smaakt wel naar meer helaas..
pi_207498644
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 22:18 schreef Discombobulate het volgende:
Leuk einde wel, had het toch eigenlijk ook niet verwacht maar denk nu van oh ja. Had nog wel extra seizoen gewild, maar begrijp ook dat het gecanceled is
Het schijnt dat de makers een deal met Netflix hadden wat betreft 3 seizoenen Dark +1 seizoen nieuwe serie. Best apart als je het mij vraagt
Ik krijg nog geld van je.
  Moderator zondag 15 januari 2023 @ 09:39:56 #82
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_207567097
Goeie serie, jammer dat het gecanceld is. Wel fijn dat in principe alles werd uitgelegd en je niet à la LOST steeds denkt wtf?! :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  donderdag 26 januari 2023 @ 09:04:44 #83
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_207717809
Trailer zag er wel aardig uit. Ik kijk zo af en toe een aflevering. Duren eigenlijk net iets te lang, waar er weinig gebeurt. Het voelt alsof het gerekt wordt.

Aflevering 8 moet ik nog kijken vanavond, maar tot nu toe best een aardige serie. Het idee van een pan-Europese productie is best aardig, met spotlight op mensen hun eigen taal. Maar ook dit blijkt slechts een een middel om goedkoop spanning te creëren en tijd te vullen. Dacht eerst dat het een toren van Babel betekenis had, maar ach.

Jammer dat het zoals iedere Netflix serie kennelijk gesponsord wordt door Blackrock. Als het gecancelled is adhv kijkcijfers, dan snap ik het.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')