SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Ja misschien net in een duikvlucht ofzoquote:Op woensdag 8 juni 2022 10:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt wel of die geen vleugels heeft.
Zo zit z'n hoofd lekker.quote:
zo kijk ik nu naar mijn crackers met hagelslagquote:Op woensdag 8 juni 2022 10:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Supergeconcentreerd op volle snelheid op zoek naar een sappig bijtje
Zijn ook genoeg mooie exemplaren te vinden hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2022 10:31 schreef bitterbal het volgende:
Wij zijn echt de lelijkste diersoort
[ afbeelding ]
Kraanvogels?quote:Op woensdag 8 juni 2022 10:31 schreef bitterbal het volgende:
Wij zijn echt de lelijkste diersoort
[ afbeelding ]
heb je al een keer hagelslag geprobeerd?quote:Op woensdag 8 juni 2022 10:33 schreef UitStraling het volgende:
Ik kijk nu meer zo ------>naar mijn bakje yoghurt met goji bessen.
Ik wil nog wat langer op zo'n prachtige sierlijke kraanvogel lijken.quote:Op woensdag 8 juni 2022 10:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je al een keer hagelslag geprobeerd?
goed punt welquote:Op woensdag 8 juni 2022 10:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wil nog wat langer op zo'n prachtige sierlijke kraanvogel lijken.
Vogelspotterserpent!quote:Op woensdag 8 juni 2022 10:34 schreef bitterbal het volgende:
Toen ik jonger was vond ik vogels nooit zo boeiend maar het zijn echt prachtige beestjes eigenlijk
Oeps, foutje!quote:Man uit Ruurlo (30) stapt zwaar beschonken bij bevriend stel in bed en verkracht slapende vriendin van zijn beste vriend
Ze hadden kennelijk ook nog poppers gebruikt.quote:Op woensdag 8 juni 2022 10:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wtf
Hoe dan. vriendin word niet wakker, vriend ook niet ?
quote:Jouw gratis PREMIUMartikelen zijn op
raar verhaal. Ik heb vroeger welles op een feestje poppers gesnovenquote:Op woensdag 8 juni 2022 10:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze hadden kennelijk ook nog poppers gebruikt.Maar ik kan de rest van het artikel niet lezen.
Stomme Tubantia!
[..]
Maar als je het in combinatie met drank gebruikt, wordt het er vast niet beter op.quote:Op woensdag 8 juni 2022 10:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
raar verhaal. Ik heb vroeger welles op een feestje poppers gesnovenen daar raak je niet zo van onder de invloed dat je niet meer door hebt dat er iemand op je kruipt. Zelfs als je slaapt
Maar het stel in bed lag toch gewoon te slapen?quote:Op woensdag 8 juni 2022 10:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar als je het in combinatie met drank gebruikt, wordt het er vast niet beter op.
Volgens mij allemaal laveloos. Misschien kun jij het artikel nog wel lezen?quote:
YEsquote:Op woensdag 8 juni 2022 10:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij allemaal laveloos. Misschien kun jij het artikel nog wel lezen?
https://www.tubantia.nl/a(...)ste-vriend~ade0179e/
Ja, maar dan wel dit:quote:Op woensdag 8 juni 2022 10:51 schreef bitterbal het volgende:
De vloeistof verdampt als het flesje wordt geopend. De damp van de poppers wordt door de neus opgesnoven. Zodra het je hersenen bereikt, merk je het effect. Poppers worden meestal gebruikt bij sex. Poppers zijn vooral populair onder mannelijke homo's. Soms worden poppers ook gebruikt onder jonge uitgaanders op een feestje of in de thuissituatie. Het effect van poppers is maar kort, een enkele minuut.
quote:Doordat het de bloedvaten verwijdt, kunnen tijdelijk ook andere stoffen, zoals drugs, gemakkelijker door de hersen-bloed-barričre dringen en een hevigere roes veroorzaken.
Is toch eigenlijk voor mannen die van mannen houden?quote:Op woensdag 8 juni 2022 10:55 schreef bitterbal het volgende:
heeft misschien zelfde effect als lachgas?
ja kwam er pas later achter dat het daar ook voor wordt gebruiktquote:Op woensdag 8 juni 2022 11:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is toch eigenlijk voor mannen die van mannen houden?
Zoals een vriend van me eens zei: 'Je moet wel als je van achteren wordt genomen.'quote:Op woensdag 8 juni 2022 11:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is toch eigenlijk voor mannen die van mannen houden?
Popperserpent.quote:Op woensdag 8 juni 2022 10:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja was ik ergens en hadden ze dat en dat ging dan de kring rond.
Straks was het GHB of zo. Misbruiktserpent.quote:Op woensdag 8 juni 2022 11:01 schreef bitterbal het volgende:
maar je wordt even heel fijn in je hoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |