SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Ja misschien net in een duikvlucht ofzoquote:Op woensdag 8 juni 2022 10:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt wel of die geen vleugels heeft.
Zo zit z'n hoofd lekker.quote:
zo kijk ik nu naar mijn crackers met hagelslagquote:Op woensdag 8 juni 2022 10:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Supergeconcentreerd op volle snelheid op zoek naar een sappig bijtje
Zijn ook genoeg mooie exemplaren te vinden hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2022 10:31 schreef bitterbal het volgende:
Wij zijn echt de lelijkste diersoort
[ afbeelding ]
Kraanvogels?quote:Op woensdag 8 juni 2022 10:31 schreef bitterbal het volgende:
Wij zijn echt de lelijkste diersoort
[ afbeelding ]
heb je al een keer hagelslag geprobeerd?quote:Op woensdag 8 juni 2022 10:33 schreef UitStraling het volgende:
Ik kijk nu meer zo ------>naar mijn bakje yoghurt met goji bessen.
Ik wil nog wat langer op zo'n prachtige sierlijke kraanvogel lijken.quote:Op woensdag 8 juni 2022 10:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je al een keer hagelslag geprobeerd?
goed punt welquote:Op woensdag 8 juni 2022 10:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wil nog wat langer op zo'n prachtige sierlijke kraanvogel lijken.
Vogelspotterserpent!quote:Op woensdag 8 juni 2022 10:34 schreef bitterbal het volgende:
Toen ik jonger was vond ik vogels nooit zo boeiend maar het zijn echt prachtige beestjes eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |