Nog niet aan geweest dat ding, denk dat ik hem ga verloten.quote:Op woensdag 8 juni 2022 08:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die zijn niet de krijgen. Misschien moet US die van hem afstaan.
Geen bijwerken van de AB gehad? Halve dag op de pot zitten enzo.quote:Op woensdag 8 juni 2022 08:53 schreef bitterbal het volgende:
vandaag laatste dag antibiotica. Heeft niet geholpen denk ik
nee al doe ik nu minder vaak gerries geloof ik. Afgelopen week ook vaak snachts wakker geweest maar weet niet of het daar door komtquote:Op woensdag 8 juni 2022 08:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen bijwerken van de AB gehad? Halve dag op de pot zitten enzo.
quote:Op woensdag 8 juni 2022 08:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Men noemt me nu al wel vaak held maar dan zou het wel heel erg terecht zijn
Oh vervelend zeg, misschien had je ook even rust moeten nemenquote:Op woensdag 8 juni 2022 08:53 schreef bitterbal het volgende:
vandaag laatste dag antibiotica. Heeft niet geholpen denk ik
Wat zeg je nou voor rare dingen.quote:Op woensdag 8 juni 2022 08:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
Oh vervelend zeg, misschien had je ook even rust moeten nemen
werk minder hardquote:Op woensdag 8 juni 2022 08:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 juni 2022 08:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Men noemt me nu al wel vaak held maar dan zou het wel heel erg terecht zijn
niet zulke voor de hand liggende oplossingen voordragen hoorquote:Op woensdag 8 juni 2022 08:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik noem dat altijd chappuccino en dan ben ik de enige die dat grappig vind.quote:Op woensdag 8 juni 2022 09:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
Op het terras met een bekertje cappuccino
[ afbeelding ]
Het stikt van de artsen hier.quote:Op woensdag 8 juni 2022 09:04 schreef bitterbal het volgende:
staat echt nergens dat ik rust moet nemen met die anitibiotica dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |