ja de knie hoef ik niet perse nee. ik neem dan wel de kuitquote:Op woensdag 8 juni 2022 10:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Kunnen ook gewoon onderdelen doen. Jij de enkel en ik de knie.
Woorden die je altijd verkeerd leest, deel 2.quote:Op woensdag 8 juni 2022 10:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja de knie hoef ik niet perse nee. ik neem dan wel de kuit
gewoon een dirty mind jijquote:Op woensdag 8 juni 2022 10:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Woorden die je altijd verkeerd leest, deel 2.
Alles vol of teringduur. Weer vijf dagen stress oleequote:Op woensdag 8 juni 2022 09:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh![]()
kan je nog snel wat anders regelen?
Huehue de kuit nemenquote:Op woensdag 8 juni 2022 10:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Woorden die je altijd verkeerd leest, deel 2.
Zijn 3de been?quote:Op woensdag 8 juni 2022 10:03 schreef bitterbal het volgende:
Citizen, we komen van het weekend langs om je been op te halen
Meh das kut. Maar je vindt wel wat. komt goedquote:Op woensdag 8 juni 2022 10:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alles vol of teringduur. Weer vijf dagen stress olee
Stress op vakantie?quote:Op woensdag 8 juni 2022 10:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alles vol of teringduur. Weer vijf dagen stress olee
Volgens mij is dat nog vrij lastig vastpakken zo los.quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2022 10:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij is dat nog vrij lastig vastpakken zo los.
Beetje als een flink stuk kale paling waar je crèmespoeling overheen hebt gegooid.
Mmmm dat zit niet echt in me, gaat er links een deurtje dicht dan gaat er rechts wellicht nog een leuker deurtje open.quote:Op woensdag 8 juni 2022 10:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja als je accomodatie cancelt is dat niet tof nee
iets met ledlichtjes?quote:Op woensdag 8 juni 2022 10:13 schreef Karzai het volgende:
Shitload aan nieuwe spulletjes in de winkel gezet, laat de klanten maar komen
quote:Op woensdag 8 juni 2022 10:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
gewoon zo tussen wijsvinger en duim oppakken
Nou ik begrijp fles wel. Zou er ook van stressenquote:Op woensdag 8 juni 2022 10:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mmmm dat zit niet echt in me, gaat er links een deurtje dicht dan gaat er rechts wellicht nog een leuker deurtje open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |