Dat is van een heel erge natuurfoob.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:43 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee. Heb een onderhoudsvrije tuin.
Je hoefde alleen maar het boompje in je voortuin in leven te houden.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:43 schreef Gehrman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen idee. Heb een onderhoudsvrije tuin.
Wat aantrekkelijker maken voor laag geschoolden.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Tuinbouw is arbeidsintensief…dat hoort hier eigenlijk ook niet.
Dat doen allerlei studenten hier al, heb ik begrepen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:47 schreef monkyyy het volgende:
Het wordt tijd dat Elon Musk zijn tanden zet in indoor farming. 100x minder watergebruik, 100x meer opbrengst per hectare. Super efficient.
[ afbeelding ]
Om gezichtsherkennings programma's te perfectioneren.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:52 schreef monkyyy het volgende:
Tik Tok is een Chinese app die gemaakt is om onze bevolking doelbewust dommer te maken.
Mooi.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:51 schreef svann het volgende:
[..]
Dat doen allerlei studenten hier al, heb ik begrepen.
Morgen ga ik Sea of Thieves spelenquote:
Die is nu druk bezig met punten scoren.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 23:01 schreef Bolasie het volgende:
Ik mis Welmoed bij dit gesprek. Hoenderdtt punten.
Hij had cup Bquote:Op vrijdag 10 juni 2022 23:06 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dat afvallen weet hij goed te verbergen dan.
Geen enkele sympathie voor die lui hier, maar ik las net dat de FDF juist is opgericht nadat dierenbeschermers ergens een stal bezet hadden, m.a.w. het is ook actie <->reactie. Ik vermoed dat ze zonder die acties niet bestaan hadden.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 23:09 schreef monkyyy het volgende:
Tijd om het leger in te zetten tegen de terroristische FDF
Wat een kutitems.quote:Op maandag 13 juni 2022 17:32 schreef dvdfreak het volgende:
Marisa Gerards is de Nederlandse ambassadeur bij de NAVO
Femke Halsema over de drugscriminaliteit in Amsterdam
Leon van der Toorn en Roel Fresow over e-sigaretten
Ed Nijpels en Gert-Jan Oplaat over de stikstofplannen van het kabinet
Beetje menselijk blijven graag.quote:Op maandag 13 juni 2022 22:45 schreef superniger het volgende:
Femke Halalsema en haar criminele avontuurlijke puber-zoon.
Vreemde functie voor een arts. We zullen maar aannemen dat hij de waarheid spreekt.quote:Op maandag 13 juni 2022 23:16 schreef svann het volgende:
Maar die plastisch knutselaar zit daar als e-rokers bond (=ondernemer?), niet als arts.
Hij zit daar dus als gewoon niet perse deskundig burger.quote:Op maandag 13 juni 2022 23:18 schreef NoCigar het volgende:
Vreemde functie voor een arts. We zullen maar aannemen dat hij de waarheid spreekt.
quote:Op maandag 13 juni 2022 22:34 schreef svann het volgende:
Nederland heeft het hoogste stikstofpercentage van europa, maar het is een gefabriceerd probleem volgens deze VVD-opzegger.
quote:
Ik ken ook dat plaatje van die stikstof die hoog is in ons land.quote:Op maandag 13 juni 2022 22:36 schreef svann het volgende:
Niet alle beestjes en plantjes kunnen (of moeten) gered worden, maar voor ons mensen zou wat minder ook wel gezond zijn.
Voor die sector heb ik wat minder medeleven.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:22 schreef monkyyy het volgende:
Die arme 50.000 boeren die voor ¤105 miljard exporteren (gemiddeld ¤2,1 miljoen per boer) en al hun afval in ons milieu gooien.
Mag zij op jouw gezicht zitten?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |