Het is wel E5 dus dat is nog wat prijzigerquote:Op dinsdag 7 juni 2022 19:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat vraag je er voor?
Ik heb nog benzine uit het jaar 2013. Dat was een goed jaar.
Fijnproever gespot.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is wel E5 dus dat is nog wat prijziger
Dat vind ze lekkerderquote:
oh lekkerquote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
PrimaIk heb een bad. Misschien zo even in liggen
Daarna nog een leuke dame versieren bij de pianobar?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
PrimaIk heb een bad. Misschien zo even in liggen
Er is een bar, maar ik drink hier wel een kopje koffiequote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
Daarna nog een leuke dame versieren bij de pianobar?
Niet even een Oostenrijkse schone aan de haak slaan?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er is een bar, maar ik drink hier wel een kopje koffie
Bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:04 schreef bitterbal het volgende:
Proof of your current residency e.g. Dutch passport, Dutch resident permit, utility bill, etc.
wat betekent die e.g.?
Neuhquote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet even een Oostenrijkse schone aan de haak slaan?
Gewoon een decadente manier van 'bijvoorbeeld' zeggenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:04 schreef bitterbal het volgende:
Proof of your current residency e.g. Dutch passport, Dutch resident permit, utility bill, etc.
wat betekent die e.g.?
Zijn Oostenrijkse dames eigenlijk leuk?quote:
exempli gratia in Latin, which means “for example.”quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:04 schreef bitterbal het volgende:
wat betekent die e.g.?
dus volgens deze zin in een NL paspoort genoeg en hoef ik geen energie rekening te laten zien?quote:
Kanquote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je een klooster bezoeken tijdens je vakantie en nonnen bekijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |