Vind het wel erg ver van tevoren, ik heb die van mij voor de VS nog niet eens aangevraagdquote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nee keek alleen naar de eisen of die waren veranderd
nee zeg toch dat ik alleen las of de eigen waren aangepastquote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind het wel erg ver van tevoren, ik heb die van mij voor de VS nog niet eens aangevraagd
Sow kijk deze verwijten danquote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:17 schreef bitterbal het volgende:
sowieso zoek ik dingen wat eerder uit dan jij grmbl
Ja jij kunt altijd alles zo lekker tot op de bodem toe uitzoeken en er elk detail van weten, ik ben daar wat, eehm, 'makkelijker' inquote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:17 schreef bitterbal het volgende:
sowieso zoek ik dingen wat eerder uit dan jij grmbl
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jij kunt altijd alles zo lekker tot op de bodem toe uitzoeken en er elk detail van weten, ik ben daar wat, eehm, 'makkelijker' in
Jawel hoor, dat autistische gesnuffel maakt d'r juist zo leukquote:
fijne avond karzaiquote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:20 schreef Karzai het volgende:
ik ga onder een dekentje een beetje zappen, tot morgen
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jawel hoor, dat autistische gesnuffel maakt d'r juist zo leuk
Is dat voor Noren ook zo? Ik vlieg over een half jaar die kant op. Regels zijn niet altijd hetzelfde voor Noren en Nederlanders.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:22 schreef bitterbal het volgende:
maar er is niks veranderd, alleen dat ik het nu online kan doen en niet naar de ambassade hoef dus dat is wel een voordeel
Weet ik niet. Laatste zag ik een bericht op een groep op fb dat ze bij haar bv een verklaring van haar werkgever vroegen. Dus zou het zeker checken.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is dat voor Noren ook zo? Ik vlieg over een half jaar die kant op. Regels zijn niet altijd hetzelfde voor Noren en Nederlanders.
China heeft bv een hekel aan Noren blijkbaar, maar niet (in ieder geval minder) aan Nederlanders
Apart. Ik zal na de zomervakantie eens nader bekijken. Dingen veranderen toch steeds.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weet ik niet. Laatste zag ik een bericht op een groep op fb dat ze bij haar bv een verklaring van haar werkgever vroegen. Dus zou het zeker checken.
Als je per vliegtuig binnenkomt krijg je automatisch een visa voor 30 dagen
oh vergreet te schrijven dat dit een britse betrofquote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Apart. Ik zal na de zomervakantie eens nader bekijken. Dingen veranderen toch steeds.
Met hun Brexit hebben ze het niet makkelijker gemaakt in ieder geval.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh vergreet te schrijven dat dit een britse betrof
en weet bv ook dat libiers tot de corona crisis automatisch 60 dagen kregen bij binnenkomst
Gaan de bezorgmannetjes dan ook meer verdienen?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarom moet het minimumloon omhoog. Omzet van Zalando moet groeien.
Plottwist: Bitterbal heeft aandelen in Zalandoquote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarom moet het minimumloon omhoog. Omzet van Zalando moet groeien.
ja zij gaan ook meer verdienenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaan de bezorgmannetjes dan ook meer verdienen?
Straks heeft het geen zin meer om hoogbegaafd en hoogopgeleid te zijn
dumdumdumquote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Plottwist: Bitterbal heeft aandelen in Zalando
Please doe niet alsof je van de straat komtquote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:47 schreef bitterbal het volgende:
er is hier iemand beneden wheelies aan het poppen
Kom nou maar gewoon binnenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:47 schreef bitterbal het volgende:
Voordat je het weet willen ze jouw baan hebben omdat het anders oneerlijk is.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kom nou maar gewoon binnenSlecht voor je banden.
Ballie from the block.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Please doe niet alsof je van de straat komt
Dit gaat even door Google Translate.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:47 schreef bitterbal het volgende:
@LTVDKquote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
ik woon in een van de armste wijken van nederland hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Over vijf jaar staan de bezorgmannetjes aan de operatietafel want dat kunnen ze ook heus wel.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voordat je het weet willen ze jouw baan hebben omdat het anders oneerlijk is.
Alwaar je droomt over De Boompjes?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik woon in een van de armste wijken van nederland hoor
Je kijkt als huisjesmelker neer op de gewone Rotterdammer vanuit je hoge toren.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik woon in een van de armste wijken van nederland hoor
Gaan wij als bootvluchtelingen naar Engeland toe.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over vijf jaar staan de bezorgmannetjes aan de operatietafel want dat kunnen ze ook heus wel.
Wat heb ik nou weer gezegdquote:
Word je standaard met cup dubbel D wakker uit de narcose.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over vijf jaar staan de bezorgmannetjes aan de operatietafel want dat kunnen ze ook heus wel.
woon niet zo hoogquote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kijkt als huisjesmelker neer op de gewone Rotterdammer vanuit je hoge toren.
Beste wel interessant om te kijken, de npo docu “de nieuwe elite”quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |